2 Haziran 2008 Pazartesi

Grup Hepsi - 2009 Eurovision

TRT, Mor ve Ötesi’nin 7’nci olduğu 53’üncü Eurovision Şarkı Yarışması’nın ardından hız kesmeden önümüzdeki yıl için hazırlıklara başladı. Yarışmaya katılan diğer ülkeler şarkıların yanı sıra şova da ağırlık verirken, Mor ve Ötesi’nin bu alanda geri planda kalması nedeniyle eleştirilen TRT, bu kez hem müzikal hem de sahne şovu açısından son dönemin en başarılı gruplarından biri olan Hepsi’ye yöneldi.

18-19 Mayıs tarihlerinde Rusya’da gerçekleşecek olan 54’üncü Eurovision Şarkı Yarışması için Hepsi grubuna teklif götürdü. Cemre, Eren, Yasemin, Gülçin’den oluşan grup üyeleri teklife henüz yanıt vermedi. Ancak yakın çevreleri Hepsi’nin teklife olumlu baktığını söylüyor. Eurovision Şarkı Yarışması’na katılan diğer ülkelerin sahne şovuna önem verdiğini gören TRT yetkilileri bu nedenle Hepsi grubunu tercih etti.

48 yorum:

  1. gerçekten tek kelimeyle süper hepsi grubuna bayılıyorum ve hepsiden en çok erenle yasemini çok seviyorum ama yinede gülçin cemrede güzeller ve şarkıları mükemmel hepsi grubuna başarılar

    YanıtlaSil
  2. ya ne olur katılın sizin ne kadar başarılı olduğunuzu herkes biliyo

    YanıtlaSil
  3. YA MUTLAKA KATILSINLAR
    LÜTFENNNNNNNNNN
    TÜRKİYE'Yİ TEMSİL ETSİNLER
    LÜTFENNNNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  4. KABUL EDERLER BENCE BU FIRSAT KAÇMAZ HESABI

    YanıtlaSil
  5. bence grup hepsinin eurevision şarkı yarışmasına katılarak ülkemizi temsil etmesi süper olur.abartısız söylüyotum kesin birinci olurlar onları çok seviyorum

    YanıtlaSil
  6. ben özellikle gülçini cok seviyorum ve onların kesin olarak kazanacağını biliyorum bu yüzden eurevision da ülkemizi en iyi olarak hepsinin temsil edeceğini biliyorum şimdiden başarılar...

    YanıtlaSil
  7. bence katılsınlar çok iyilr

    YanıtlaSil
  8. ya kesin katılın ya bn erenciyim ama en güzel ses gülçin ablanın ama en güzelleride gülçin size bayılıyorum hepsiimmm ... noolur katılın biz hep arkanızdayız kazanamiyacaız diye bişi yok sizlerle hep kazanacaız kaybetmek yyookkk..byy

    YanıtlaSil
  9. ya bence bu fırsat kaçmaz hem zaten grup hepsiyi başka ülkelerden seven çocuklar gençler kısacası hekes hepsiyi seviyor bu söylediğimin kanıtı olarak olmaz oğlan şarkısının ingilizcesinin avrupada 3. olduğuyla kanıtlayabilirim bence birşey istenilrse ve o hedefe ulaşmak için çok çalışılırsa o hedefe ulaşılır bende grup hepsinin bu hedefe ulaşabileceklerine gönülden inanıyor ve onları çok seviyorum ...

    YanıtlaSil
  10. ENCE KATILSINLAR GRUP HEPSİ HAYRANIYIM BENCE DERECEYE GİRERLER ONLARI ÇOOOOOOOK SEEVİİYORUUUUUUUUUM LÜTFEN KATILIN YASEMİN ABLAYA SELAMLAR

    YanıtlaSil
  11. DYBYRBENCEDE KATILSINLAR YA BİDE LTFN MSN ADRESLERİNİZİ SÖLEYİN NOLUR!!!
    BAŞARILAR DİLERİM

    YanıtlaSil
  12. gesinlikle katılsınlar onlar çok güseller ama nolur msn adreslerinizi virin !!!
    başarılar sizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  13. katılsalar iyi olur bence birincide olabilirler sonuncuda kararveremiyorum ama son söz onların onlar ne isterse olur biz buna karar veremeyiz bu aralar ilgilenmediğim için bilmiyorum bu hbe gerçek olmayabilirde

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar boş hayaller kurmayalım hepsi escye giderse sonlarda kalırız avrupada artık girlbandlere ilgi azaldı hiç tutulmuycaklarını düşünüyorum gitmelerini istemem şahsen,daha orjinal birilerinin gitmesini isterim öyle hepsiyle hadiseyle madiseyle olcak iş değil bu escyle biraz olsun ilgili olanlar yorum yapsın lütfen sevdiği sanatçıyı destekleyenler değil ;)

    YanıtlaSil
  15. gelcekten cok basarili bir grup ama ben sebnem ferahin katilmasini isterdim sesi cok gzl hepsininde gzl yada hadise katilabilir sila da olabilir
    1.sebnem ferah
    2.hadise
    3.sila
    3.hepsi
    ama kabul ederlerse onlara basarilar diliyorum ;);)

    YanıtlaSil
  16. hepsi gurubunun ne kadsar başarılı okumuş ve o kadar eğitim almış kızlar olduğunu biliyoruz ben şu yaşımda bile hepsi grubu taraftarıyım siz de sertap erener gibi Türkiye'nin adını altın harflerle bir kez daha yazdırabilrsiniz bence kabul etsinler tabi bir yandana da show işine bakmıyor haritaya bakıp puan veriyorlar oda başka.

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar hepsi grubunun eurovisiona girmesine cok sevindim görsel olarak superler ama muzilkleri daha değişik ve daha kaliteli olabilir gene de süperleeeeeeer!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  18. kim katılırsa katılsın türkiye den isterse türkiye nin en iyi sanatçısı olsun herkes komşusuna gönderiyor ve oylama politik oluyor hangi ülkenin performansının daha iyi olduğunun çokta bi önemi yokmuş gibi örneklerini bir önceki yıllardan görebiliriz.wpxopo

    YanıtlaSil
  19. SİZE GUVENIMIZ SONSUZ AVRUPANIN BEKLEDIĞI O GUZEL DANSLARINZI VE O MUKEMMEL ŞARKILARINIZI ONLARDAN ESİRGEMEYİN YALNIZCA YAPMANIZ GEREKEN KULAKTA KALICI AZ DA OLSA MESAJ VERİCİ ŞARKILAR YAPMANIZ BU SİZİN İÇİN ÇOCUK OYUNCAĞI ZATEN BİDE MUKEMMEL BİR SAHNE ŞOVU YANİ HEPSİ ZATEN NE DENEBİLİRKİBU SİZİN AKADEMİK YOLUNUZ ZATEN BUNU YAPABİLECEĞİNİZE İNANIYORUZ VE BİDE ŞUNU BİLMENİZİ İSTERİZ Kİ EUROVISION U SİYASİ HALE GETİRMEDEN NASIL KAZANILDIĞINIDA GORMEK İSTERİZ AYNEN SERTAP ERENER İN YAPTIĞI GİBİ...

    YanıtlaSil
  20. Bu haber TRT tarafından yalanlandı.Henüz kimseye teklif götürmemişler.Ama bu asparagas haberlerle HEPSİ grubunu gündeme getirip yarışmaya katılma fikrini oluşturuyorlar sanırım.
    Katılırlarsa da şarkı önemli.Sesleri çok güzel olsa da kötü şarkıları ve dans kareografileri var.Evrensel bir program hazrılamalılar.Şimdiye kadar bunun üzerine eğilmeleri gerekirdi...

    YanıtlaSil
  21. ya ne olur katılın ben katılmıcağınız diye duydum ama ne olur katılın katılırsanız kesin ilk 3 tesiniz

    YanıtlaSil
  22. rusyada 4 kız çıkmıştı 2007 de; dereceye girdiler; bence gzl giysiler;SEZEN AKSU şarkıları va mütiş ses-sahne şowlarıyla izleyiciyi büyülerler...
    SİZE GÜVENİORUZ KIZLAR''
    bunu 5 senedir profesyonel anlamda müzik eğitimi alan biri söölüor (trt polifanik koro)

    YanıtlaSil
  23. bence grup hepsi çok BAŞARILI onların katılmaları ülkemiz için iyi bir derece kazanacaktır.zaten en güzel grup ve oy verilen grup onlar.....onlara güveniyorum

    YanıtlaSil
  24. hepsi grubunun katılımı çok iyi olacak ülkemiz açısından onların başarılarını herkez biliyo .onlara çok güveniyorum.en ço onlara oy gelir bence başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  25. inşallah katılırlar onlar aktılımı çok iyi olacak.onlardan iyisi yok........

    YanıtlaSil
  26. katıLn ama bnada werrseniz:D yha msn nizi wern lütfen

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar 1 sene öncesine kadar bende grup hepsiye büyük bir sewgi duyuyordum ama acayipti şimdi öğrendimki insan kendini önce tutmalı şimdiye kadar bir çok kişi görmedi ama canımı veririm falan dedi biraz düşünün lütfen kim önemli sizmi onlarmı ama hayla grup hepsiyi sewiyorum aşırı değil

    YanıtlaSil
  28. hepsi grubuna bayılıyorum ve en çok gülçini seviyorum gülçinin msnesini bilen var mı?

    YanıtlaSil
  29. iyiki de grup hepsi eurovizyona katılamamış katılsaydı kesinlikle türkiye yi rezil ederlerdi...

    YanıtlaSil
  30. Hepsi Grubu bence eurevizyonda olsa: İlk 3'e girerdi. İyi günler...

    YanıtlaSil
  31. Hepsi grubu eurevizyona katılsa idi: İlk 3'e girerdi. Sevgi dolu günler...

    YanıtlaSil
  32. ben gülçinin gruptan ayrılacağına inanmıyom arkadaşlar eğer inanan varsa ayrılır yassın

    YanıtlaSil
  33. msn nizi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  34. bence iğrençt aynı ennefret ettiğim kız irem teksöz gibi

    YanıtlaSil
  35. bence bu fırsatı kaçırmasınlar hemen yanıt versinler hepsiyle kesin 1.oluruz

    YanıtlaSil
  36. Hepsi grubu çok tatlı sempatik hem danslarıyla hemde o güzel şarkılarıyla ön planda olan bir grup...
    onları çok ama çook seviyorum. mp3 onların tırnağı bile olamaz.
    sizi seviyorum gülçin,eren,yasemin ve cemre

    YanıtlaSil
  37. erovisionda bizi en iyi temsil edecek grup hepsi en iyi temsil edecek kişi ise hadise, hadise gitti ve iyi bir sonuç aldık. sırada ise hepsi var haydi hepsi göster kendini...

    YanıtlaSil
  38. bence de erovisiona grup hepsi katılmalı

    YanıtlaSil
  39. yha ne grup hepsisi grup hepsi çok gıcık gülçi çıktığından beridir onları hiç sevmiyorum hadise aşkım seni dünyalar kadar çok seviyorum sen benim aşkımsın bu araka demet akalın ve ece erkende sevgiler onlarada bayılıyorum canlarım benim sarı şekerlerim hadise her zaman arkandayım

    YanıtlaSil
  40. ya katılsınlar çok başarılı olurlar bende çok istiyorum onların katılmasını lütfen katılsınlar
    kardeşlerimde sii çok seviyo ne olur katılın 2010 da

    YanıtlaSil
  41. nede olsa herkes grup hepsici ne farkeder kimi sevdiğiniz ama arasından gülçin ayrıldı gülçini sevenler için birşey diyemiyorum bu arada son dakika haberi''GRUP HEPSİ'NİN YENİ ŞARKISI VAR ÇOK GÜZEL İNTARNETTEN GİRİN BAKIN ŞARKININ ADI 'SIR'

    YanıtlaSil
  42. bence eurovisiona hepsi katılsın sesleri süper hangi şarkıyla katılsın derseniz bence sır şarkısıyla katılsınlar çok güzel yeni bir şarkı herkezi yorumlayabilecek bir şarkı gülçinin gittiği çok fazla iyi olmadı ama üçü de yapabiliyorlar onları çok seviyorum cevaplarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  43. yha bana cevap yazın 9 kasımda yazan benim yorumu okuyun cevap yazınn

    YanıtlaSil
  44. ben size bişey söliyimmi grup hepsi iğrenç bir grup gülçin gitti grup bitti zaten iğrençdi hepten iğrenç oldu mangayı seviyorum ve şunu da söliyim bu yarışmaya kim katılsa 2. olurdu çünkü herkes komuşu ülkesine veriyo anlayın bunu artık

    YanıtlaSil
  45. bencede nu grup hepsi grup hepsikusura bakmayın ama hadisede pek iyi sonuş vermedi 4. oluduk manga atıldı 2. olduk hangisi daha iyi mangaaaaaa aşkımmmmm cnmmmmmm

    YanıtlaSil
  46. ne grup hepsi grup hepsi onlardan olsa olsa pepsi olur be hadise ona bin manga ona 10000 basar hem anlar eurovisiona girselerbiz sonda kalırdık valla hepiniz hayal kırıklığına uğrardınız demedi demeyin slk pepsiiiiiii iğrennçççç

    YanıtlaSil
  47. bence iyki eurovisiona katılmamaış niye biliyomusunuz türkiyeyi rezil ederlerdi ajda pekkan petrol şarkısında nasıl iğrenç sölediyse onalar daha beteini sölerlerdi demedş demeyin iğrenç pepsi cnmmmmm mangaaammmm aşkımmmm

    YanıtlaSil
  48. güzellerim uyanın artık gülçin gitti eee gurubun havası kaldımı yooo nie aslında varkende ben ssevmiyodum şimdide sevmiyorum sertap erenerideee salk pepsi grubu

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler