6 Şubat 2011 Pazar

Grup Hepsi Resimleri 2011

Bu yazımda ise '' Grup Hepsi '' grubumuzun en yeni resimlerini sizler ile paylaşmak istedim. Resimleri facebook da gördüm ve hoşuma gitti belki aramızda bu resimleri görmeyen ziyaretcilerimiz vardır diye düşünere de bu resimleri buraya yüklemek mecburiyeti almış oldum ve resimleri sizler ile paylaştım resimler gerçekten cok hoş ve bir birinden güzel pozlar ile grup hepsi grubumuz sizler ile 3 kişi kalsalar da her zaman şarkıları ve o güler yüzleri ile aklımızda cok önemli yerleri olduğunu biliyoruz..










23 yorum:

  1. sizi çook seviyorum yaseminimmm SENİ SEVİYORUM YASEMİNN

    YanıtlaSil
  2. YASEMİN EREN CEMRE SİZİ ÇOK SEVİYORUM üçünüzde çok güzel siniz gülçinn olmadanda grup süper kısacası çokkkk süpersiniz cevap bekliyorum....

    YanıtlaSil
  3. eren seni çook seviyorum

    YanıtlaSil
  4. cevabınızı bekliyorum aleynaya derseniz memnun olrm

    YanıtlaSil
  5. grup hepsi sizi çokkk seviyorum bnm adım asu YASEMİN SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  6. grup hepsi sizi çok seviyorum CEMRE SENİ SEVİYORUM CNM BNM ADIM CEMRE adaşız kizzzzzz

    YanıtlaSil
  7. hello yasmin I love you grup hepsi I m 11years old my name is anna

    YanıtlaSil
  8. yasemin öncelikle sizi görmek iidtiyorum ama mümkün olmadığını sanıyorum çünkü ben muğla dayım muğla milas sizi çok seviyorum gülçine gelirsek ara ara diye klib çekmiş sizin şarkılarınızın tırnağı olamazz.... BU ARADA DA ADIM BUSE

    YanıtlaSil
  9. grup hepsim size aşığım ennn büyük hayalim sizi görmek tir ama ne kadar gerçekleşebilir. Bilemiyorum yasemin eren cemre sizin 3 çünüz süperden ötesinizz. YASEMİN YÜRÜK :)EREN BAKICI:)CEMRE KEMER :) GÜLÇİN SALAĞI Bİ TANE ara ara diye klib çekmişşş iğrenç en güzel sizin .:) öptüm sizi

    YanıtlaSil
  10. seni seviyorum yasemin :)

    YanıtlaSil
  11. seni seviyorum yasemin ....

    YanıtlaSil
  12. hepinizi çok ama çok seviom ı love grup hepsi ben ingiltereden my name is anna

    YanıtlaSil
  13. Ya ben sizin en büyük hayraninizim hepinizi cooook seviyorum ama eren sana bayiliyorum olüyorum bitiyorum ya bi insan bukadar iyi ve bukadar güzel olabilirmi ya sen muhtesemsin!!Sana bayiliyorum!!
    Sizi seviyorum!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  14. :)Sizi SEVIYORUM!!!

    YanıtlaSil
  15. hepiniz cook tatlisiniz yaaaa cokta güzelsiniz bu arada ben buse

    YanıtlaSil
  16. hepiniz cook tatlisiniz yaaaa cokta güzelsiniz bu arada ben buse

    YanıtlaSil
  17. cok güzel giyiniyorsun cemre seni deliler gibi seviyorum

    YanıtlaSil
  18. slm cemre nasilsin seni cooooooooooooooooooooook seviyorum cok güzel giyiniyorsunz giymine hastayim yaaaaaaaa güzelligin sebebi ne cemre cevap yaz bekliyorum seni ölene denk beklerim

    YanıtlaSil
  19. kizlar apla tavsıyesı donunuzu bırsz uzun giy donun yoksa ben sana hata sıze don dikiyım hemde cicekli don bilirsiniz cenlet mahallesınde ki bembenin donundan işter misıniz iştersen atresıni yaz sana don yollayim öpü ablan sizi kisa giymeyin ceyran yapar beni dinleyin

    YanıtlaSil
  20. hayat dolu ama yasamayi bilene parasi olan sefa surer olmayan sümünü ceker işte hayat bu20 Ekim 2011 22:25

    seni seviyorum

    YanıtlaSil
  21. yarin matamatik var benim yerıme sen girsen bende donu giysem ne olurrrrrrrrrrr yaaaaa20 Ekim 2011 22:31

    iyi geceler beni ruyanda gorursen eve yolla ben uyur gezerim

    YanıtlaSil
  22. sızın yerınızde olmak isterdım nıye dıye sorarsam hayatan yıldım cemre abla annem bır yandan baskı babamdan ayrı baskı yemekten sılıldım yaa bır ablam var düsman basına vermesın benım basıma vermiş adı alev cemre abla anlıcan iyı deyılim yaaaa geske yerın de olsam keskeler iç olmasaymişda bizler de keske demeseydık be ablam keske benim ablan olsaydın enazından beni anlardır demi beni anlarmiydın yoksa alev gıbı mı olurdun cevap verdıcem de nasıl verecen ki bee abla bu sıteyı okuyon mudur ki bilmem ki ben erkek arkadasımi ablama soyleyemıyom bıliyon mu cemre abla arkez soyluyor ben soyleyemiyorum cok agrıma gıdıyor varya san ki birtarafım acıkkalmiş gibı sanki bılıyorum uzun yazdım özur dılerım derdımi nlatım duydum ki iyi dinleyıcıymişsın de ondan anlatım kafanı agrıtım sana soru ben niye dogdum cemre abla niye bu acıları yasamak ıcın mi soyle unutum senın konusmsdını sana telefonumu versem benı arar mişim ki bılmem ki ama araman nıye dıye soracak olursan okadar hayranın varken beni niiye arıcan biraz rahatladım derdımı anlatın ca hergün gelsem sana derdımi anlatsam bana kizan mi ki cemre abla senı sevıyorum sana bırsey olmasın bana olsun sen ölme senin yerıne ben ölurum kurban oluyum sana allahim seni korusun ben gıdıyım kotu hayatıma """""""""" hayatımı dınledıgın icin sagol bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler