22 Şubat 2011 Salı

Gülçin Ergül Haberleri

Gülçin ergül
Hepsi grubundan ayrıldıktan sonra müzik kariyerine tek başına devam eden Gülçin, ‘Bravo’ adlı ilk single’ını çıkardı. Ve "Ara Ara" şarkısı listelerde bir numaraya yükseldi!..

* İlk solo albümünüz ‘Bravo’yla karşımızdasınız. Neden bu kadar uzun bir ara verdiniz?
2009 Temmuz’unda Avrupa Müzik’le anlaşma yaptım. Nasıl bir müzik yapmak istediğimi düşünüp birçok demo hazırladım ve en sonunda ne istediğime karar verdim. ‘Yastıklara Sarılıp Yatar’ ve ‘Bravo’, o dönem yaptığım şarkılardı. Mayıs ayında Deniz Erten’le ‘Ara Ara’ şarkısını yazdık. Albümde çalıştığım kişilerin, tesadüfen bir araya geldiğini düşünmüyorum, hepsi benim için çok önemli.

* Albümün adı ‘Bravo’. Siz kendinize en son ne zaman “Bravo” dediniz?
Aslında kendime biraz zor “Bravo” diyorum. Çünkü kendimi çok fazla eleştiririm. Herkes hata yapar normaldir ama kendime çok fazla hata yapma izni vermiyorum. Geçenlerde bir arkadaşım, “Birçok şey yaşadın ama her şeye rağmen tek başına bir şeyler yapabildin. Bravo sana” dedi. Ben de düşününce gerçekten kendime “Bravo” dedim.

* İkinci klip hangi şarkıya gelecek?
Kalbimde ‘Yastıklara Sarılıp Yatar’ var. Çok duygusal bir anımda, çok ağlayarak yazdığım bir şarkı.

* Hepsi grubundan neden ayrıldınız?
Ben ani kararlar veren, fevri bir insan değilim. Gruptan ayrılmamın birçok nedeni var. Ama aşkla hiçbir ilgisi yok. Özel hayatımı iletişimde olmadığım insanlar bilmiyorlardı, bu haberler de o dönem çıktı.

“KENDiMi İFADE ETME ŞANSI BULDUM”

* Eski grup üyeleriyle görüşüyor musunuz?
İki senedir görüşmüyoruz, haberler çıktığı dönem de görüşmüyorduk. Ben hepimizin iyiliğini istiyorum. Böylesi herkes için daha iyi oldu diye düşünüyorum.

* Dört kişi olmanın zorlukları nelerdi?
Grubun temasına uygun davranmalısınız ve o şekilde kararlar vermelisiniz. Genelde de çoğunluğun dediği olur. Ama tek başınayken kendimi ifade etme fırsatım oldu. İkisinin de keyfi çok ayrı. Benim grup olarak başlamamın nedeni; grup hayalimin olmasıydı. Hiçbir zaman gruptan ayrılayım gibi bir hırsım olmadı. Devam etmesi için elimden gelen her şeyi yaptım. Çünkü her şey bu dört kişinin beraber yakaladığı bir başarıydı.

* Neden iki farklı albüm kapağınız var?
Fotoğrafları Mehmet Turgut çekti. İki ayrı konsept olduğu için karar aşamasında zorlandık. Şirkette hangisi ön kapak, hangisi arka kapak olsun diye düşünürken “İki kapakla çıkalım” dedik. İkisinde de farklı fotoğraflar ve birer poster var.

* Beklediğiniz ilgiyi gördü mü albüm?
Tepkiler çok güzel, çok memnunuz. Dijital platformda da gerçekten çok fazla dinleniyor.

Bu albümde en çok önem verdiğim şeylerden biri de özgün olmasıydı. Hiçbir şeye benzemesin, özgün olsun istedim, onun da yansımasını isterim.

“KORKACAK BİR ŞEY YOK”

2 yorum:

Yorum Yaptğınız için Teşekürler