20 Eylül 2008 Cumartesi

Grup Hepsi Yeni ResimLeri





















57 yorum:

  1. H ız tutkunu yoshy
    E ren çok sebze sever
    P arlatır cemre heryeri
    S ever sever sever gülçin
    İ şte HEPSİ bir ,pırlanta kızlar

    NOT :baş harflere dikkat.

    Yazar:Yasemin Doğan

    YanıtlaSil
  2. ben grup hepsiyi çok seviyorum v€ hedefim olar gibi olmak ayrıca grup hepsinin şarkılarına bayılıyorummmmmmmm ve başarılarının devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Hepsi beraber attlatılar sorunları

    Elele verdiler hepsi,

    Pedal cevirirlermiş gibi cevirdiler hayttlarını

    Sanki kısa hayatlarını bu kadar guzel şeyler sıgdırdılar

    insanlarda merak etti

    YanıtlaSil
  4. biz ikizler hepsi grubunu çoooooooooooooooooook seviyoruz bnim 1 de ikizim var onunla hep hepsi grubu için kavga ediyoruz bir keresinde bir dergi almıştık annemler ilk önce almak istemedi ama ağlayınca aldılar o dergide hepsi grupluydu çoook iyi hatırlıyorum o dergi için kavga etmiştik bu mesajımızı eğer hepsi grubu okuyorsa ltfen cevap yazsın biz bu sitedeyiz!ONLARI ÇOOOOOOOK SEVİYORUZ!!!

    YanıtlaSil
  5. biz ikizler hepsi bizimle konuşmak isteyen yorumunuzu bırakın yerine girip bize cevap yazsın biz bu sitedeyiz

    YanıtlaSil
  6. ya burayı yapan kişiye sölüyorum bi ara burda msn nickide yayınlıyodunuz süperdi oooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ben çok beğeniyodum şimdi niye yok

    YanıtlaSil
  7. hepsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sizi cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    seviyorum özellikle seni gülçinimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  8. burayada üye olun www.gruphepsici.yetkinforum.com mod alımlarıda başladı üye ol eğlen çoş

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok guzel we çok dağallar onların bu yonunu sewiyorum zaten bide msn si olsaydı bizde çok guzeller yaa

    YanıtlaSil
  10. bende grup hepsi ye aşığım hele cemre varya bayılıyorum büyüğünce bende senin gibi olmak istiyorum ben maraştan tuğba bütün maraşlılarada bu siteye bakmasını öneriyorum

    YanıtlaSil
  11. grup salaklar(mp3'ten bahsettiğimi anlamışsınızdır)asla ve assssssssssssslaaaaaaaaaaaaaaa GRUP HEPSİ nin eline su dökemez hatta tırnaklarının kiri bile olamaz. onları kaynar kazana koyup çamaşır suyuyla yıkasak bile temizlenmezler.çünkü onlar edepsiz mi edepsiz, kıskanç mı kıskanç, özentimi özenti şahıslarlar.
    ayrıa ''HEPSİ her zaman 1. , çünkü onlar birer inci''................BİZLER İSE HEPSİCİ.

    YanıtlaSil
  12. slm arkiler ben cansu hepsi grubunun delisiyim ama en çok cemreyi beğeniyorum CEMRE AŞKIM BENİM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  13. ya hepsi grubunu asla ve asla bnden çok kimse sevemez asla ve asla seven olamaz bna karşı çıkan varsa burdayım buyrun gerekenide yaparım ona göre

    YanıtlaSil
  14. yasemin abla ben seni çok seviyorum sana aaaaaaaaaaaaaşşşşşşşşşşşşşşşşşşşıııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmm lütfen bana msn ni verirmisin yalvarıyorum.

    YanıtlaSil
  15. ya bak adsız sen yasmini sevemezssin çünkü onu bnden çok kimse ama kimse sevemez buda size kapak olsun ok by

    YanıtlaSil
  16. yha ben hepsi grubunu çok seven biriyim harikalar süper ötesi sizi çok seviyorum hayranınızım mütüşsiniz kızlarrrrrr aşklarım benim gülçin aşığı mısın nesin onları en en en en en en en en en en en en çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ben seviyorum gereken neeyse bende daha daha daha fazlasını yapabilirim tmm mı ok by

    YanıtlaSil
  17. eren senı cok sevıyorum ben lara, simay cemreyı,selen yasemını ve fılız gulcını. bız sızın gıbı bır grup olusturduk ve yayınladık

    YanıtlaSil
  18. ya abi güliçini ben çok seviorum onları benim kadar çok ama çok kimse sevemez adsız sen hepsi grubunu benden çok sevemessin kapak olsun sns salak şey sen kafanı yamulturumaptal

    YanıtlaSil
  19. hepsi grubundan bir tek yasemni deil:cemre deil: gülçin ve eren deil : hepsi de güzel idaere eder işte ama onları niçin seviyorsunuz çünkü dans falan yapıyorlar bide eee işte biraz güzeller o kadarda abartmayın yani o kadar fefkladinin fefkinde deil bazıları var sanki onalara tapıyorlar be bu siteyede yeğenim istio die girsim ama benim dediklerimi okuyun çokkkkkk önemli sölediklerim ama bence doğru sölüyom

    YanıtlaSil
  20. ya bnce sn doğru deilde basbaya yalan sölüyosun biz onlara tapıyosak tapıoruz buda seni ilgilendirmez isimsiz sen kendini ne zannediosun yazdıklarında zerre kadar öemli deil tamammı

    YanıtlaSil
  21. ben artık grup hepsiyi sevmiyorum ünlü olduktan sonra çokkkk değiştiler ayrıca hiç yeni beste yapmıyolar eski şarkılarını dinlemektende çokkk sıkıldım

    YanıtlaSil
  22. HEPSİ KIZLASRI PIRLANTA
    Eren yeşilliği sever ve o eren doğal kızı
    Cemre temizlik bende seviyorum ama aşkım maykıl ceksin gibi olma tamammı ?
    Gülçin ördek sarışın sıp sever
    Yasemin arabacı yasemin abla sen erkekmisin genellikle kızlarda oynar zaten tek erkekler değil.......Hepsi birbirnden güzel bir tarzları var kariyer taşıyorlar...........

    YanıtlaSil
  23. sen BİR MELEKSİNİZ KALBİMDE BİR İNEKSİNİZ OT VERSEM YERMİsiniz allah belnı versin

    YanıtlaSil
  24. adsız son yazan kız ben senin ağzına sıçarım allah senin belanı versin pislik köpek

    YanıtlaSil
  25. gülçin seniçok seviom cemre senide çok seviom aşkımsınız
    yasemin senide çok seviom
    eren senide çok seviom aşkımlarımsınız siz benim bn sizin en buyuk hayranınım
    :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  26. ben grup hepsiyi çoooooooook seviyorum en büyük hayalim onların hataya gelmesi
    inşallah bende onlar gibi olacam
    eren çook tatlı yaseminde onları çok seviyorum tabiki gülçinle cemreyide unutmuyorumj onlarda güzell erenin beni süperrr çok yakışmış

    YanıtlaSil
  27. yasemin abla sen çok gzl bi kızsız bn isimne yasemin. Dizisiz çok gzldi bn bursa yasemin kula.
    yasemin_rap@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. ilk baştaki mani çok irençti bence berbattı bu site de olan bi tek resimler çok güseldi diğerleri berbettı ben ce oraya sohbet odası olması konulması çok amaçok saçmaydı oraya girenler de sapık hıı ben sadece buraya size bişi sölemeye geldim bazı kişiler var bazı kızlara kafayı takıp bilgisayardan isimleri hangi okula gitiklerini buluyolar ve ev de yanlısken onlara tecavüz ediyolar ben sizi uyarım nese bbbbbbbbbb ama ben de bi hepsiciyim ama bu siteye girmiyorum bbbbbbbbbbbbyyyyyyy

    YanıtlaSil
  29. MERHABA BEN GRUP HEPSİ HAYRANIYIM BUGÜN GASTEDE HEPSİYE RAKİP KIZLRI GÖRDÜM HEMEN EVDE İNTERNETTEN BAKTIM İĞRENÇTİ ONE ÖYLE ÇİGİ FİLM KAREKTERLERİ OLUYOLAR BİDE DANSLARI BERBET HİÇ AYNI HAREKETLERİ YAPAMIYORLAR VE NORA DENEN PİSLİK KENDİNİ ERENE GÖKŞEN DENEN İSE CEMREYE DİĞER SAÇLI KIZ İSE GÜLÇİNE DİĞERİ İSE YESEMİNE BENZETİLMEYE ÇALIŞILMIZ ŞUNU SÖYLÜYEYİMMİ NİYE HER ÇIKAN HEPSİYE RAKİP OLYO ÇÜNKÜ ONLARÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOKKKKKK BAŞARILI AMA 4 YÜZ BERBETTI VE ÇEKİLDİ GRUP MP3 DE ÖYLE SİZDE REZİL OLMADAN ÇEKİLN EN İYİSİ ÇÜNKÜ HEPSİYE RAKİP KİMSE OLAMAZ

    YanıtlaSil
  30. O NE ÖYLE GRUP KIZLAR O NE BİÇİM İSİM KLİPLERİNDEDE TİPLERİNDEDE AYNI UZAYLIYA BENZİYORLAR HİÇDE GÜZEL DEĞİLLLER BOK GİBİLER OROSPULAR VE ÇOKKKK KALTAKLAR BİDE ŞÖYLE YAZMIŞLAR ÇOK TUTULDU ŞARKILARI ŞİMDİDEN ÇOOOOK TILLANDI ARKADAŞLAR BU YAZDIĞIMI LÜTFEN OKUYUN(İNSANLAR KİLPLERİNİ ONLARIN KOMİK HALLERİNİ VE REZİL DANSLARI NI BE SESLERİNİ DİNLEMEK VE ONLARLA DALGA GEÇMEK İÇİN KİLPLERİNİ İZLEYİP SALAKLAR MALLAR ÖKÜZLER DİYE DİALGA GEÇİYORLAR) HEM BUNLAR KİMKİ HEPSİYE RAKİP OLSUN YANİ BUNLARDA İKİ GÜN SONRA ORTADAN KAYBOLURLAR.

    YanıtlaSil
  31. hepsiye laf edeni döverim kimse edemez kimsede rakip olamaz duydunuz mu

    YanıtlaSil
  32. hepsi çokkkkkkkkkkkkk güzel bir grup ,
    Hepiniz birbirinizden güzelsiniz
    Eminizki size rakipleri yenersiniz
    Pisliklerle uğraşmaya değmez bilirsiniz
    Sizi yarı yolda bırakmayız bize güvene bilirsiniz
    İYİ BİZ (HEPSİCİYİZ)

    YanıtlaSil
  33. BNİM MSN İ LÜTFEN EKLEYİN (İSTEYEN EKLEYEBLİR) LÜTFEN HEPSİYİ ÇOOOOOOOOOOOOOOK SEWİYORUUUUUMMM... DAİMA SEWECEĞĞĞİİİİİİİİİMMMM...

    YanıtlaSil
  34. ciddi_benn@windowslive.com

    YanıtlaSil
  35. gülçimim benim onun hastasıım hepsini aslında çok seviyorum onlar benim presesim

    YanıtlaSil
  36. onlar benim şeker prenseslerim onları kendim kadar çok seviyorum en çokta gülçini benim SARI CİVCİVİM onun için herşeyi yaparım aslında eren yasemin cemreyide çok seviyorum kısacası hepsi grubunu ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKK SEVİYORUM.....................

    YanıtlaSil
  37. Cemre sana resmen aşığım ve diğer kızlara da sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum. Hep sizin şarkılarınızı dinliyorum. Hepsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  38. sizi seviyorum
    biz dört arkadaşız. adım ruken arkadaşlarım benaze, öznur ve ece ben gülçin'i benaze eren'i öznur yasemin'i ece cemre'yi çok seviyor. sizi seviyoruz. öptük.

    YanıtlaSil
  39. <^>bn ilk önce cemrenın daha sonra da grup hepsinin eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen büyük hayranıyım onlar bnm herseyım oldu askmm cemree<^>

    YanıtlaSil
  40. hepsigüzel ama adanalı daha güzel

    YanıtlaSil
  41. yorum yazan yok lafı koydumya o yüzden dimi mmallar

    YanıtlaSil
  42. herkes burda mutlu
    evimiz umutlu
    peki siz nasıl
    siz siz hep müzik dinleyin
    iyiyiz biz burda kim uzaktaa




    yazan: melike bahar ışık

    YanıtlaSil
  43. h erkes burda mutlu
    e vimiz umutlu
    p eki siz nasıl
    s iz siz hep müzik dinleyin
    i yiyiz biz burda kim uzaktaa




    yazan: melike bahar ışık

    YanıtlaSil
  44. SİZİ ÇOK SEVİOMMMMM SİZ BENİM BİTANEMSİNİZ ANTALYADAN BÜŞRA

    YanıtlaSil
  45. ben özge grup kızlar çok kötü bir grup onların ben a.q orospular.zaten bir kız grubu kurulsa grup hepsiye benzemeye çalışıyorlar bok benzerler.onların tırnağı bile olamazlar.

    YanıtlaSil
  46. süper ler onların kartpostallarından bende çooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkk vaaaaaarrrrrrr ahahaha çatlayında patlayın 85 tane varben de kartpostalları ahaha

    YanıtlaSil
  47. hepsi1daha iyi mp3 kızları berbattt irençler ahahah

    YanıtlaSil
  48. merhaba ben guler ben sizi coooooooooooook seviyorum sarkilarda en cok gulcinin sesini beyeniyorum ve ben sizin butun sarkilarinizi seviyorum hepinizi cooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  49. ben gurup hepsiyi çok seviyorum emesenim onların resimleri ile dolu şiiiiiii kötü yazan arkadaşlar madem sevmiyosun niye bu siteye giriyosun hepsi çok güzel hayranıyım eğer yorumumu görüyorsan emesenimi veriyorum sen_gul_oyeter@hotmail.com lütfen hiç kimse bu emesenime girmesin hepsi daha 12 yaşındayım başarılarınızın devamını diliyorum arnızda gülçin ayrıldı gailba siziiiiiiii çok ama çok seviyorum adım duygu istanbul sefaköy

    YanıtlaSil
  50. bunlar mı yeni rresimler :S pehh !

    YanıtlaSil
  51. bnce hepsi qibi olamassın we bn yasemine bayılıyorum onu çok sewiyorum odamda dolabım hepsi we yaseminle doldu.böyLe qzL yorumLar yaqın yok onlar qibi olucm yok bilmem ne bide kötü sey yazılmaz bu siteye bni destekleyenler DESTEKLİYORUM desin lütfen..

    YanıtlaSil
  52. konusma sitesinin ağzına sıccam heee.sapık mapık ewde tekkken tecavüz sn herkesi oldurmemk mi istiosn kızımmmmmmmm :@

    YanıtlaSil
  53. ben onemsız birısı bosver bebi dediki21 Ekim 2011 21:36

    herkez size hayran herkez sızı cok sevıyor ben kendimi cok kotu buluyorum size baktikca kendımden utanıyorum hic guzel deyilim anan bos verın benı sızınle cok tanısmak ıstıyorum keske sizi gore bilsem geske ama sizi ruyamda bıle goremedin gercek görmek imkansiz olsun ne yapalim sızın guzel resımlerınizle idare edıyoruz ne yapali

    YanıtlaSil
  54. sızler deli isimiz onların neresi guzel be ben onlardan güzzeliiiiiim hi hepsi birin neresıni seviyorsunuz yaaaaa ben anlamiyorum haaaaaa ben ondan guzelim ben onlar kadar makyaj yapmiyorum onlar makyazini s,lsinde gelsın yanima beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  55. çok güzelsinizzz

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler