20 Eylül 2008 Cumartesi

Hepsi grubu sinema filmi için kamera karşısında

atv'de yayınlanan 'Hepsi 1' adlı diziyle herkesin beğenisini kazanan Hepsi grubu üyeleri, şimdi de sinema filmi için kamera karşısına geçiyor. İsmi henüz belli olmayan filmin yönetmeni Mete Özgencil..

atv ekranlarında yayınlanan 'Hepsi 1' dizisinin başrol oyuncuları Gülçin, Eren, Cemre ve Yasemin, şimdi de bir sinema filmi için kamera karşısına geçiyor. Yapımcılığını Selay Tozkoparan'ın, yönetmenliğini Mete Özgencil'in üstleneceği filmde, Hepsi grubu üyeleri, canlandıracakları karakterlerle seyirciyi şaşırtacak.

Herkes beğenecek
16 Ocak'ta vizyona girmesi planlanan filmin çekimleri başlamadan önce grup üyeleri, proje hakkında ön bilgi verdi. Grup üyelerinden Eren; filmi 6 yaşında bir çocuğun da, 50 yaşındaki bir yetişkinin de severek izleyeceğini söyledi. Filmin 'Hepsi 1' dizisinden çok farklı olacağını söyleyen genç şarkıcı, birbirinden farklı karakter ve hayatlarla seyircinin karşısına çıkacaklarını belirtti. Dizi çekmeye başladıktan sonra bugüne kadar birçok sinema filmi teklifi aldıklarını ifade eden Yasemin ise bu filmde rol almayı, projeye inandıkları için kabul ettiklerini söyledi. Yasemin, filmin isminin henüz belli olmadığını da sözlerine ekledi.

26 yorum:

  1. gülçinle yasemini çoooooooooooooooooookkkkkkkk seviyorum onları gerçekte görmek istiyorum adanadanım. burada konser yapmalarını rica ediyorum

    YanıtlaSil
  2. YA BAK GÜLÇİNLE YASMİNİ SEN BENDEN ÇOK SEVEMESSİN KİMSE ONLARI BENDEN ÇOK SEVEMEZ TAMAMMI SİZİN KAFANIZI KOPARTIRIM

    YanıtlaSil
  3. yoqya bn yasmini coq sewiom ona cnm fedaa

    YanıtlaSil
  4. Ergen modunDasınız daa yaqınDa bu yasDıqLarınıza güLüceqsiNiz.. xD bnM gßi xD ..

    YanıtlaSil
  5. ya kaybol ya eergen moduymuş apzına sıçsın ergen modu tatlım

    YanıtlaSil
  6. cemre seni cok seviyorum
    gülcin seni cok seviyorum
    eren seni cok seviyorum
    yasemin seni cok seviyorum
    hepinizi cok ama cok seviyorum
    ben bütün cedenizi aldim foto nuzu
    aldim sizi okadar seviyorum ki
    bilemez siniz aylem gibi

    YanıtlaSil
  7. yokarda ben yazdim
    ben sizin bu sarkilarinizi seviyorum
    ask sakizi hep bana
    4 peynili piza
    kolay mi sevmek
    dur dur
    kalpsizin
    dinlemem
    yalan
    ask her seyi af edermi
    saklambac
    taula
    mum
    herseye ramen
    üc kalp
    bakalim
    bad penny
    olmas oglan
    kafana takma
    gecelerce
    gitme
    iki kelime
    uzat elini
    olta
    özgür deyilim
    tik tak
    cok güzelsin
    kac yil gecdi aradan
    olmas böyle sey
    hanimis
    yani bödün sarki larinizi seviyorum sizi de cok seviyorum

    YanıtlaSil
  8. ben sizi cok seviyordum ama ardik deyil ben ardik grup gül ü seviyorum onlar daha dá iy
    grup hepsi den site nin adini veriyim

    YanıtlaSil
  9. http://grupgul.wordpress.com
    alin bakin yorum yazmayi unud mayin

    YanıtlaSil
  10. ben cemre yi
    sarkilardan ask sakizini cok seviyorum

    YanıtlaSil
  11. cemre cemre cemre sen seni seni
    cok cok cok seviyorum seviyorum seviyorum haha haha hahaha

    YanıtlaSil
  12. hepsi grubunu bnden çok kimse ama kimse sevemez bn onları çok ama çok seviyorum

    YanıtlaSil
  13. gülçin abla seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  14. eren seni hep yallaerimde gördüm dagha 11 yaşındayım en büyük hayalim seninle tanışmak

    YanıtlaSil
  15. eren seni çok seviyorum eğer bunu okursan çok mutlu olurun daha 11 yaşında olsam bile seni hep hayelleride görüyorumm en çok bu dünyada senle tanışmak istiyom lütfen eğer okukursan msn adresim bu gulten -ozge98@hotmail.com lütfen msn mi ekle se bir kere göreyim lütfen

    YanıtlaSil
  16. SENİ ÇOK SEVİYORUM ERENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ADIMDA GÜLTEN

    YanıtlaSil
  17. arkadaslar ben cemre kemerin msn adresini aldim yemin ederim ki gercek ekmek kuran carbsinki
    hepsi_cemre_@hotmail.de
    alin cemreyi sevenler ama dek cemrenin ki ni buldum
    yemin ederim er saka yabuyorsam ölüyüm msn gercek dir 1 hafta kalsin sizde er 1 hafta icinde acmasa silersiniz
    ben zeynep

    YanıtlaSil
  18. cemre seni cók seviyorum msn al lütfen
    gamze_akin_689@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. arkadaslar ben zeynep bin yazdiyi
    msn adresi aldim ve cemre ile görüsüyorum sizde alin

    YanıtlaSil
  20. ya bizim msn adreslerimiz yok neden anlamak istemiyorsunuz kaç kez sölicez birbiriniz kandırmayın lütfen hepsi ile konuşmuş olamassınız çünkü bizim msn adreslerimiz yok tamammı kızlar lütfen bu saçmalıklara inanmayın

    YanıtlaSil
  21. inanmayin yokardakinin yazdiklarina onlar salak mi da kendi sitelerine yorum yazacak kadar zaten onlar yorumlara bile bakmiyor koskoca bir ünlüler onlar
    msn adreslrimi olmucak yani
    bende derimben ben cemreyim ben erenim ben ...... allaallla
    kesin oo delinin deki dir
    er gelcek se onun dedikleri bana cevap yasin msn adresim bcicikiz_hepsi_@windows.com ben gülay ben hepsi yi sevdiyim icin hepsi yazdim

    YanıtlaSil
  22. ben oooo kiza inaniyorum koskoca grup hepsiyin msn adresimi olmucak
    oo kesin delidir yokardak kiza ben inaniyorum ve en yokarda kiz yazmis ki cemrenin msn adresi onu da aldim ve cemreyle hep konusuyorum heüpdeyilde bazen sizde istiyorsaniz hepsi_cemre_@hotmail.de

    YanıtlaSil
  23. ya siz bize yalan sölüyoruzmu diosunuz lütfen o eklediklerinize söleyinde cam açsınlar görelim kesin ama cam bozuk der buna inanın ama siz bilirsiniz bizim msnede uğraşak vaktimiz bile yok bizim msn adresimiz yok kaç kez sölicez yaa

    YanıtlaSil
  24. BEN REYYAN BEN EN ÇOK GÜLÇİN ABLAYI SEVİYORUM HER ZAMAN KALBİMDESİN BAYILIYORUM SENİ SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  25. eren abla seni sewmiyqrum ben en çok gülçin ablayı sewiyorum

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar biz hepinizi ayırt etmeden sevioruz hemde hepinizi sölemek istedikleriniz varsa burdab söleyin lütfen hem bizim msn adresimiz yok canlarım biz sizi çok sevioruz

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler