3 Eylül 2008 Çarşamba

Grup Hepsi Yeni Resimleri















6 yorum:

  1. ben burayı sevidm de bende sahip olsam hiç olmadımm burada yapsanız resimmi değiştiremem burad gülçinin resimi yapamadım

    YanıtlaSil
  2. ben ayça
    ben burada sahip hiçolmadım ve hepsideki gülçini burada sitede resimim yapmak istedim bana bişeyler yapın

    YanıtlaSil
  3. CemRe aşkımm seni çooooooooooooook sewiorum (birtanemm)

    YanıtlaSil
  4. birtanemsin benimm cemreciimmm seni herkesten daha fasla sewiom

    YanıtlaSil
  5. eeee ne deyim bu fotolarıda efe denilen çocuga bn verdim yaık yn ibu fotolar çok eski bökk yni bnde daha süper fotolar var bide ümit karanın msne adresleri ver :d onula daha dün konuştuk bide ark hepsinideki cemrenin msne adresi var bnd konuştuk şuan sadece 4 kişi bilio msne adreslerini inmasınz onların size ses klibini ve cm açtıgı fotolarını gsteririm çekip siz bilirisin isteyine veririm ama en az 3kişi kimseye vermemk şartıla b u site hiç gzl deyil kib msne adreslerinii verin ama çok ta istemiom ama sadece kızlar erkekler spk oluoo ya eklemeyin :@ bb

    YanıtlaSil
  6. bence simdi gülçinsiz daha kötü oldular benim icin öyle cünkü cemren'in eren'in ve yasemin'in sesleri cocuk sesleri gibi bence gülçin'in sesi hepsin'den daha süper gülçin gurubunun en neseli güzel kiz'di ama ayrildiği icin hak veriyorum köle gibi kulandilar yasiklar olsun onlara ben gülçin'e hak veriyorum hata onun sevdiği hayranlari ona destek ciksin gülçin'in yeni albümü cikarsa herzaman dinlerim seve seve ama grup hepsi'den artik okadar cok büyük bi hayran değilim neyse hadi bb ScS gülçin ablammmmmmmm.

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler