31 Ocak 2011 Pazartesi

Gülçin Ergül Resimleri 2011 2012

Gülçin’i Hepsi’nin üyesi olarak tanıdık. Gruptan ayrılma kararı aldığında ortalık karıştı ama hiçbirimiz bunun nedenini onun ağzından duyamadık. İki yıl sonra “Bravo” adlı solo albümüyle karşımıza çıkan Gülçin, “Ben arkadaşlarımı yarı yolda bırakmadım. Çok zor dönemler atlattım ve kendime yeni bir sayfa açtım” diyor.

Aşkın olmadığı yerde alışkanlık seçemem,
Ruhumu sarmayanlar için huzurumdan vazgeçemem,
Nefesim kesilir sanmıştım uzunu kısası, hayattayım,
Mutsuzum diye düşündüysen gayet iyi ve rahattayım,
Duyuyorum atlatamamışsın dostlarımla ,irtibattayım,
Kalbim meşgul düşmem aşkına,
Bi daha bi daha ara ara,








Gülçin Ergül Resimleri











2 yorum:

  1. işlerinde en çok eren güzel

    YanıtlaSil
  2. ı love gülçin my name is anna my speak thirkish keske sn grup hepsı de olsan

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler