31 Ocak 2011 Pazartesi

Gülçin Kimseyi yarı yolda bırakmadım

Gülçin ergül

Gülçin’i Hepsi’nin üyesi olarak tanıdık. Gruptan ayrılma kararı aldığında ortalık karıştı ama hiçbirimiz bunun nedenini onun ağzından duyamadık. İki yıl sonra “Bravo” adlı solo albümüyle karşımıza çıkan Gülçin, “Ben arkadaşlarımı yarı yolda bırakmadım. Çok zor dönemler atlattım ve kendime yeni bir sayfa açtım” diyor.

* Biz bu albümü dinlediğimde neden size ‘bravo’ diyeceğiz?

- Bu albümü ‘bravo’ denmesi için yapmadım ama bunun denmesini hayal ettim. “Bravo” adında bir şarkım var, albüme ismini o verdi. Eminim bravo dedirtecek şeyler de yapmışımdır.



* Peki albümü ilk dinlediğinizde kendinize “Bravo Gülçin” dediniz mi?

- Aslında ben kendimi çok fazla eleştiriyorum ve ince eleyip sık dokuyorum. İnsanlar bana “O kadar zor zamanlar geçirdin ve bundan alnının akıyla çıktın. Tek başına güzel bir iş yaptın” diyor. O yüzden ilk defa şu anda kendime “bravo” diyorum.

* Eskiden Hepsi grubunun üyesiydiniz. Tek olmak, insanın egosunu daha fazla mı besler?

- Gruptaki herkes tek başına bence. Tüm üyeler görevini iyi yaparsa, ancak o zaman iyi bir grup olunabilir. Ben orada da tek başımaydım. Beraberlik konseptine uyumlu olmak dışında, bireysel olarak da başarılı olmaya çalışıyordum.

HEPSİ İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPTIM

* Siz gerçekten evlenmek için gruptan ayrılıp Dubai’ye gittiniz mi?

- Hayır, öyle bir şey yoktu. Erkek arkadaşım vardı ve zaten menajerime sorup boş zamanlarımda Dubai’ye gidiyordum. Bu benim sürekli yaptığım bir yolculuktu. Bir de şöyle bir şey var; aşık olduysam işimi bırakmam gerekmiyor. Öyle maço bir erkek hayatıma zaten giremez. Ama gruptan ayrılma kararı aldığımda kızlarla ve eski menajerimle iletişimim bitti. Sadece ayrıldığımı resmileştirmek için şirketle konuşuyordum. O sıralarda da henüz resmi olmayan bir ayrılığı benim açıklamam, insanları kandırmak olurdu. Bu durumdayken, bir anda televizyonda arkadaşımın “Gülçin Dubai’de balayında” dediğini gördüm. Gerçekten çok üzüldüm.

* Neden ayrılma kararı aldınız?

- Böyle olması gerekiyordu. Birçok nedeni var ama bunlardan çok fazla bahsetmek istemiyorum. Herkesin bilmesini istediğim şey şu; ben Hepsi grubunun dört kişilik sürecinin olabildiğince uzun sürmesi için elimden geleni yaptım. Kendi inşa ettiğim, içinde emeğim olan bir şeyi yıkmak istemezdim. Fakat her grubun bir sonu var.

İÇ MESELELERİ ANLATAMIYORUM

* Solo albüm yapmak için mi ayrıldınız gruptan?

- Hayır. Zaten bunun için gruptan ayrılmanız gerekmiyor. Tabii herkesin bu olgunlukta ve komplekssiz olması şart! Artık dört kişilik Hepsi grubunun devam etmemesi gerekiyordu. Hepimiz için böylesi daha iyi oldu.

* Arkadaşlarını yarı yolda bırakan biri değilsiniz yani...

- Arkadaşlarımı yarı yolda bırakmadım. En çok bana bu yönden kızdı hayranlar. Ama öyle bir şey yok. İç meseleleri çok anlatamıyorum.

* Neden ayrıldıktan hemen sonra albüm çalışmalarına başlamadınız ve iki yıl gibi uzun bir süre ara verdiniz?

- Gruptayken çok fazla çalışıyorduk. Biraz da magazin haberleri beni yordu. O dönemde çok üzüldüm. Herkes madalyonun diğer tarafını gördü. Televizyondaki her şey görüldüğü gibi olmayabiliyor. Her şeye inanmamak lazım.

BANA ŞARKI BULMAK ZOR

* Neden konuşup, kendinizi ifade etmediniz peki?

- Yasal olmadığı için o dönemde avukatım konuşmamı istemedi. Ben de polemiklere girmek isteyen biri değilim. Sonra olayları akışına bıraktım. İlk defa kendime zaman ayırabildim. Çok zor, mutsuz olduğum bir süreçti ve ben devamlı şarkı yaptım. Daha sonra bunları şirketimle paylaştım. Şirket kendi şarkılarımı yapmam konusunda beni yüreklendirdi. Zaten bana şarkı bulmak çok zor.

* Hiçbir şarkıyı beğenmiyor musunuz?

- Hayır, farklı bir tarzım var çünkü. Ama bundan sonra bana şarkı bulmak daha kolay olacaktır. Çünkü ilk işi yapmak çok zor. Mayısta başladık altyapıları yapmaya, üç ay sonra bitti. Fotoğraf ve klip çekimi, koreografımın Türkiye’ye gelmesi derken, nihayet “Bravo” ortaya çıktı!

ŞARKILARIMIN HEPSİ BİR ERKEĞE YAZILDI

* İki farklı albüm kapağınız var, neden?

- Mehmet Turgut’la yaptık çekimlerimizi. O kadar güzel fotoğraflar çektik ki, aralarından seçim yapmakta zorlandık. İki ayrı konsept vardı, birleştirmek istemedik. En sonunda “İki farklı kapak olsun” dedik. Sadece kapak değil içerik de farklı. Birçok fotoğraf ve iki farklı poster var içlerinde. Bu albüme çok emek verildi. Koreografımız bile yurtdışından geldi. En önemlisi; kendimi ifade etmek için tüm şarkılarımı ben yaptım. Duygusal olması çok önemliydi. Duyguyu bozmamak için elektronik şeyler kullanmadık pek. “Yastıklara Sarılıp Yatar mıydın”, benim ağlayarak yazdığım bir şarkı mesela. Zaten o şarkıya klip isteniyor ama ben “Bravo”nun arada kaynamamasını istiyorum.

* Yastıklara sarılıp ağlama dönemini atlattınız mı?

- Yastıklara sarılıp ağlayan kişi ben değilim. Şarkılarımın hepsi bir erkeğe yazıldı. Kimse üstüne alınmasın yani!

BENİ ASIL ŞİMDİ TANIYACAKLAR

* Eskiden büyük bir grup sizi seviyordu. Şimdi o grup sizi yeniden kucaklar mı? Bu konuda endişeleriniz var mı?

- Ben kendime başka bir sayfa açtım. İnsanlar beni asıl şimdi tanıyacak. Bugüne dek hep Hepsi’nin içinde, gruba uyum sağlayan bir kız gördüler. Artık tek başımayım ve kitlemin bu yolda sınır tanımamasını temenni ediyorum. Çünkü sadece çocukların seveceği bir iş olmadı bu. Orta yaşın üzerindekiler de beğeniyor. İyi bir iş yaparsanız, insanlar sizi destekler. Ben de şimdi yeteri kadar iyi bir iş yapmış mıyım göreceğim.

1 yorum:

  1. gülçin hanım sen arkadaşlarını yarıyolda bıraktın buna ne derler biliyomusun ezo ve orospu gülçin iyice orospuluğun çıktı yani

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler