25 Ağustos 2008 Pazartesi

TRT'den Hepsi Grubu'na resmi teklif

TRT, Eurovision için Grup Hepsi ve Gökhan Özen'e teklif götürdü. Grup Hepsi üyeleri, "Düşünüyoruz" derken; Gökhan Özen "Ülkemi en iyi şekilde temsil etmek isterim" dedi.
İlk etapta Grup Hepsi üyelerinin cevabını bekleyecek olan TRT yetkilileri, Hepsi Grubu'nın teklifi reddetmesi halinde Gökhan Özen ile görüşmeye başlayacak. Grup Hepsi, Eurovision'a katılmazsa Gökhan Özen'in katılmasına kesin gözüyle bakılıyor.

Bu arada Grup Hepsi üyeleri, her sene yaşanan "Eurovision şarkısı, Türkçe mi olsun İngilizce mi olsun?" tartışmalarının bu yıl da olacağını belirtti.

Hepsi-Grup.Blogspot.Com olarak, umuyoruz ki Grup Hepsi üyeleri Eurovision'a katılır ve ülkemizi en iyi şekilde temsil eder.

4 yorum:

  1. imsimsiz bak ben sen hiç sevmedim burdan hoslanmıyorsaan git baska yerde takıl burda seni zorla tutun yak yazısma yerine tmm dedim bende fazla orayla ilgilenmem bunda sana hak veriom ama buradan gıcık oluyorsan git baska yerde takıl diyorum burada mail yazarkende dooğru düzgün seler yaz diyorum buda sanj a bi ögüt olsun diyorum işimsiz kardesim..... hepsi gurubu s izide cok seviyorum...........

    YanıtlaSil
  2. ben cemre kemer kızlar bzde sizi çok seviyoruz bizim msenemiz yok demişitik bazıları bize inanmıyo galiba benim cemre ablanız küfür ederler ama onlara inanmayın.
    sevgilerimle cemre kemer

    YanıtlaSil
  3. bence harikaa bir site

    YanıtlaSil
  4. cok tatlisin yani 1nom. saniniz ama gulcin''siz olmaz bunlari tum kalbimle soyluyorum sizleri ablalarim kadar cok seviyorum

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler