10 Aralık 2008 Çarşamba

Grup Kızlar Hepsi'ye Rakip mi olacak?



Son günlerde şarkılarına sıklıkla rastladığımız, şimdiden hayran kitleleri ve fanları oluşan Grup Kızlar,gerek dansları, gerek duruşları, gerekse de yorumları Hepsi'ye benzerlikleri ile dikkat çekmekte. Grup Hepsi gibi Nora, Gökşen, Dilara, Bihter olmak üzere 4 kişiden oluşan bu grup için Hepsi'ye rakip olur söylentileri bile çıktı. Grup üyelerinden Nora ise dansı ve güzelliği ile tüm ilgileri üzerinde toplamayı başardı. Çıkış albümlerinden ''Şeker Kız'' şuan radyolarda en çok çalınan parçaları durumunda. Gelecek günlerde yeni bir albüm yapması beklenen grubun performasını hepberaber göreceğiz. Grup hakkında daha çok bilgi için TIKLAYINIZ...

14 yorum:

  1. bence grup hepsi grup kızlardan daha iyi ben grup hepsiyi taklit ettiklerini düşünüyorum onlar asla ve asla grup hepsi gibi olmaz

    YanıtlaSil
  2. bence alakası yok.
    bunlar başka bir grup,tamam hepsi de iyi ama kızlar da gayet iyi bence.

    YanıtlaSil
  3. ARKADASLAR DİKKAT EDERSENİZ GRUP HEPSİ BİR İLK..BU TÜR GRUPLAR HEPSİ GRUBUNDAN SONRA,HEPSİ GRUBUNDAN İLHAM ALARAK ÇIKTILAR İYİ DÜŞÜNÜN.."İLK ÇIKTIKLARINDAN BERİ ONLARI SEVİYORUM BIRAKMADIM VE BIRAKMAYACAĞIM İSTERSE 10000 TANE GRUP OLSUN BEN ONLARI BIRAKMAM ÇÜNKÜ BEN GERÇEK BİR HEPSİ HAYRANIYIM.."

    YanıtlaSil
  4. ASLI dedi ki...
    ARKADASLAR DİKKAT EDERSENİZ GRUP HEPSİ BİR İLK..BU TÜR GRUPLAR HEPSİ GRUBUNDAN SONRA,HEPSİ GRUBUNDAN İLHAM ALARAK ÇIKTILAR İYİ DÜŞÜNÜN.."İLK ÇIKTIKLARINDAN BERİ ONLARI SEVİYORUM BIRAKMADIM VE BIRAKMAYACAĞIM İSTERSE 10000 TANE GRUP OLSUN BEN ONLARI BIRAKMAM ÇÜNKÜ BEN GERÇEK BİR HEPSİ HAYRANIYIM.."
    Haksızsın bundan önce Çıtır Kızlar da vardı bu ilk r&b grubu ama ilk grup deil...

    YanıtlaSil
  5. HEPSİYİ HİÇ KİMSEYE DEĞİŞMEME ÖZELLİKLEDE YASEMİNİ . GRUP 4 YÜZ MGRUP KIZLAR GRUP MP3 ONLARDA GRUPMU BE ASIL GRUP HEPSİ BENCE HEPSİ SÜPERR

    YanıtlaSil
  6. ya grup hepsi dağılmasın
    ben o grubu çok seviyom diğerlerim grup hepsinin paucunun kiri bile olmazlar

    YanıtlaSil
  7. kızlar grubuna grup demeye bin şahit ister hepsi onlara bin basar hepsi onlardan daha güzel daha başarılı daha güzel şarkı söyleyip ve dans ediyor HEPSİ GRUBU 1 NUMARA ÖLÜMÜNEE HEPSİCİYİZ

    YanıtlaSil
  8. grup kızlar hiç bir grup değil özellikle nora çok salak ve çok gıcık

    YanıtlaSil
  9. ewt aslı haklısın grup hepsiden sonra çıkan qruplar taklitçi....:D

    YanıtlaSil
  10. eski hepsi hayranı26 Ocak 2009 18:06

    ben hiç onları takip etmiyorum fakat hayranları olduğunu söylüyorlar fakat hepsiyi taklit ettiklerini düşünüyorum.ayrıca bihter de mimar sinan üniversitesinder okuyor tanıyor olabilir

    YanıtlaSil
  11. grup kızlar iğreç bir grup özellikle nora iğre. hepsi size 1000 basar salak grup kızlar hepsi en iyi grup

    YanıtlaSil
  12. bence grup hepsi süpper bişi onlar olmadan dünya nasıl olur bilmiyorum asla onlarsız hayat düşünemiyorum onları çokk seviyorum haa grup kızlar diye bir grup var hiç sevmedim ben gerçek grup hepsiyi isterim kral tv de hep onlar çıkıyor biraz da grup hepsi çıksın onlar olmadan hiç bir kanalınj tadı yok bunların hepsi doğru grup hepsinin bütün şarkılarını ezbere biliyorum sesimi en çok gülçine benzetiyorlar onların hepsini çok ama çok seviyorum onlar olmadan hayatın hiç mi hiç tadı yok yaa onlarsız hayat cehennem gibi geliyor bana...

    GÜLÇİN EREN CEMRE YASEMİN




    SİZLERİ ÇOKKK SEVİYORUM
    SİZLER ÇOK ŞEKER KIZLARSINIZZZ..

    YanıtlaSil
  13. hepsi 1 ile grup kızlara hayranım beni herkes noraya benzetiyor gerçektende benziyoum

    YanıtlaSil
  14. rakipppppp bence grup hepsihep dağılsın benimle sevişin

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler