2 Mart 2010 Salı

Grup Hepsi Yardım Konserinde

Haiti'de bir süre önce meydana gelen depremde onbinlerce insan hayatını kaybetmişti. Son yıllarda, en çok can kaybı olan depremdi bu. 7,5 şiddetinde olan depremde, yüzbinlerce bina yıkılmış, milyonlarca insan evsiz kalmıştı.
Hepsi Grubu, yaşanılan bu depremin yaralarını hafifletmek için düzenlenen bir konserde yer alacak. "Haiti için el ele" sloganıyla yapılacak olan konserde, Grup Hepsi ile birlikte birçok sanatçı da sahne alıp en güzel şarkılarını seslendirecek. Bu satatçılardan bazıları: Hadise, Murat Boz, Ayşe Özyılmazel, Atiye, Mustafa Ceceli...

2 Mart Salı günü, Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı'nda düzenlenecek olan konsere birçok yardım kuruluşu da sponsorluk desteği verecek.

Grup Hepsi'nin yeni albümünden de bir parça söyleyebileceği belirtilirken, söz konusu yardım konserini, saat 20.00'dan itibaren Kral TV'den izleyebileceğiz. Konserin 3 saat sürmesi bekleniyor. Yardımlardan elde edilecek gelirin Türkiye Kızılay Derneği'ne bağışlanması planlanıyor.

1 yorum:

  1. benim adim besra beni beyendim ama vidyo şeklinde yapilsaydi daha çok güzell olurdu

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler