15 Kasım 2010 Pazartesi

Grup Hepsi Grubumuz için 4. Üye Bulundu

Grup Hepsi
Hacettepe Devlet Konservatuarı'nda aylarca alınan şan solfej dersi, 2 kadeh atınca gelen özgüven bir de kapı gıcırtısına uyum sağlayan dans yeteneğimi ekleyin ortaya bir star çıkıyor bilmem farkındamısınız?? Farkındayım ve iddialıyım efendim.. Bundan birkaç hafta önce Yasemin'e bu teklifi götürdüm güldü geçti.. 


Aaaa Mert vazgeçermi asla!! Ben de bu ışık var biliyorum!! Bir de şansımı Eren'den yana kullanayım dedim ve telefona sarıldım. "Hemen buluşmalıyız aklımda birşeyler var kalk gel!!".. Cumartesi akşamı Limonata'da buluştuk...


Gruba dahil olacaksam aşık atabilmeliyim, başladım nabız yoklamaya ..Neee ?? Eren davula merak salmış gümbür gümbür çıkacak sahneye büyük hazırlıkta.. Yasemin ile bir olup fotoğrafçılık dersi de alıyor.. Yetmedi mi?Oyunculuk atölyesinde yazılan çizilen senaryolar da cabası.. Ben hayal kurarken onlar çıldırmışlar kendilerine sondaj yapıp yeteneklerini bir bir geliştiriyorlar haberim yok..


Grup Hepsi eğlenmek için bir araya geldi en klişesinden en gelişkinine gündelik hayatın tüm seslerini aklın ritmi ile harmanlamaları gerekiyor,ne de olsa popüler kültürün en yetenekli temsilcileri.. Napolyon'un kutsal ölçüsü para Hepsi için geçerli değil. Varsa yoksa kişisel gelişim!!



Aaaa! Cemre ne yapıyor peki ?? Cemre bence grubun “ fikir avcısı” yepyeni insanlar tanıyıp hormonsuz fikirlerin peşinde..Al gülüm ver gülüm misali kafayı fikirsel paylaşıma açmış.. Eee bu da demek oluyor ki grubun nabzı Cemre'de atıyor..



Detoksun en sağlıklısı ruhsal olanı..“yenilenmek”!! Grubun mottosu budur!!


Ellerinde ki sihirli değnek;cesaretleri..İdeallerini bir bir gerçekleştiriyorlar..Sessiz ve derinden şaşırtmaya hazırlanıyorlar benden söylemesi..



Buarada eee Mert'cim grupta dördüncü olacaktın ne oldu yan mı çizdin diye sorarsanız..Eveeeeeet!! Ben bu kızların hızına yetişemem..Hahahaha!!



En güzel hemşeri Özge Ulusoy ile doğum günü yemeği


Mekancı olmanın en büyük avantajı da bu olsa gerek!! Sosyalleşirken çalışabilmek işte hayat bu !!..Doğum günü Masasın da Özge'nin en sevdikleri İnci ,Bengü ve tabii ki piyangodan çıkan adam BEN!! Özge de ki heyecanı görmeyin uzun zamandır kızkıza eğlenmemenin acısı bu gece çıkacak öncesinde pasta kesiliyor hediye seromonisi sonlanıyor derken ..

Mertcim gör bakalım eğlence canavarı nasıl olunuyormuş ben sana öğreteyim!! Diyen ekip kendilerini sokağa atıveriyorlar..Sonrası mı mechul J İyi ki doğdun Özgeeeee!!


Pekiiiii Mert Jacobs'ın Cumartesi geccesi nasıl sonlandı ??



Bu haftanın kahramanı Hakan Altun!! The Mix Ortaköy canlı müzik devrimi ile bağıra bağıra aşk şarkıları söylemek isteyen eğlence canavarları için birebir..Tam bir duygusal terapi bana iyi geldi..Tavsiye edilir!!Gece 4'te mekandan çıktığım da ruhumun derinliklerinde biriktirdiğim çöp duygulardan kurtulmuştum..



Geçmiş olsun dileğim var duy beni !!
Geçtiğimiz haftanın yükselen ismi Mehmet Davran bu hafta düşüşteydi J Neden mi ?? Harbiye de ki Piyasa adlı mekanın en büyük espirisi Mehmet'in ( kendisi mekana adım atma sebebim ) gelen müşteriler ile bir bir ilgilenip en az onlar kadar eğlenmesidir..Nazara gelmiş besbelli tüm hafta yatak döşekti..Ben kaynattım çorbayı bol bol vitaminler içirdim haftaya bomba gibi başlayacak adım gibi eminim!! 

1 yorum:

Yorum Yaptğınız için Teşekürler