3 Nisan 2013 Çarşamba

Grup Hepsi’nin Eren’i, Hkü’de Ders Verdi..

Haberin kaynagı beyazgazetedir.Yazın gelmesi ile hareketlenmeye baslayan sanatcılar album cıkarmakla ugrasıyor hepside yogun zaman harcıyorlar yaz sezonuna albumlerını yetıstırmek ıcın.Grup hepsi de bunlardan bırı.Yogun album calısmaları arasında zaman ayırıp davetlere katılıyorlar ve ogrendıklerını yasadıkları tecrubelerı ogrencılerle paylasıyor onlara ısık tutuyorlar.haberın devamı asagıda verılmıstır.Yorumlarınızla sitemıze destek verdıgınız cın tesekkurler.

  Hepsi grubu üyesi ve dizi oyuncusu Eren Bakıcı, “Kamera önünde olmak heyecan verici, ama sahnenin yeri benim için başka” dedi.

 Gaziantep Hasan Kalyoncu Üniversitesi (HKÜ) Sürekli Eğitim Merkezi tarafından ödüllü oyuncuların katılımıyla ‘Temel oyunculuk ve sahne eğitimi’ sertifika programı düzenleniyor. Büyük ilgi gören eğitim programının ilk gününe katılan ‘Hepsi’ grubu üyesi ve dizi oyuncusu Eren Bakıcı, katılımcılara diyafram kullanımı, etkili ses kullanımı, beden dili kullanımı, sahne hakimiyeti konularında eğitim verdi. Bakıcı, eğitim sonunda katılımcıların sorularını yanıtladı.
 Doğru nefes alıp vermenin sağlıklı bir hayat için önemine değinen Bakıcı, kamera önü ile sahnede olmak arasındaki farkı da şöyle anlattı: “Kamera önünde olmayı seviyorum. Kamera önü bambaşka bir şey. Ancak sahnede olmak benim için çok daha fazla heyecanlı. Sahnede yaşadığım duygunun hiç bir tarifi yok. Kamera önünde güzel işleri yapmayı çok istedim. Kendimi halen bu konuda geliştiriyorum” dedi. DANS EDERKEN ŞARKI SÖYLEMEK ZOR İŞ Sahnede, hem dans edip, hem de şarkı söylemenin zorluğuna dikkat çeken Bakıcı, “Biz sahnede dans ederek şarkı söyleyen bir grubuz. Bu yüzden diyafram eğitimi çok önemli. Çok zor bir iş.

Dünyada bunu çok iyi yapanlar var. Beyonce ve Justin Timberlake bunu en iyi sanatçılar arasında. Biz de ses egzersizleri yapıp, notalarla birlikte çalışıyoruz. Zıplayıp ses verirken koordinasyonu sağlamamız gerekiyor.
Çünkü dans ederken ağzımızdan çıkan söylediğimiz şeylerin bir ifadesi var. Yüzümüze, bedenimize ve sesimize bir tarz vermemiz lazım. Bunu iyi yapmak için de disiplinli bir çalışma şart” diye konuştu. Pop müzik piyasasında iyi şarkı bulmanın sıkıntısının yaşandığını kaydeden Eren Bakıcı, “Güzel şarkıyı bilmek, bulmak çok zor bir şey. Dürüst olmam gerekirse ben grup halinde değil de tek başıma bir şarkıcı olsaydım belki kendi yaptığım şarkılarla 100 kişiye hitap edebilirdim. Ama yaptığım işi seviyorum. Mesleğim bu ve ben bu işten para kazanıyorum” ifadesini kullandı.







 NOHUT DÜRÜMÜ ESPRİSİ Söyleşi sırasında bir katılımcı Bakıcı’ya, “Daha önce Gaziantep’in ünlü nohut dürümünü yediniz mi? Eğitim bitince size ısmarlamak isterim. Hem diyaframı çalıştırır” dedi. Bakıcı ise, “Nohut dürümü yemedim. Çok ünlü bir şey mi? Tatmak isterim” cevabını verdi. Söyleşi sonrası Bakıcı, katılımcıların isteği üzerine toplu fotoğraf çektirip, grubun ünlü ‘Yalan’ şarkısını birlikte seslendirdi. Eğitim programı sonunda, HKÜ Sürekli Eğitim Merkezleri Genel Müdürü Bilal Kalyoncu, Eren Bakıcı’yı HKÜ’de ağırlamaktan dolayı mutlu olduklarını belirterek hediye verdi Gaziantep’te paylaşımda bulunmaktan dolayı sevinçli olduğunu anlatan Bakıcı ise, kampüsü gezerek, “HKÜ kampüsünü çok beğendim. Çok güzel. Keşke benim okulum da bu kadar güzel olsaydı” şeklinde konuştu.

Kaynak: http://beyazgazete.com/haber/2013/4/1/hepsi-nin-eren-i-hku-de-ders-verdi-1729890.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler