12 Ocak 2008 Cumartesi

Grup Hepsi yilbasi (tempo)

18 yorum:

  1. yasemin abla çoooooooooooooooooook güzelsin içlerindn en güzelisin.saçlarını düz yapınca daha güzel oluyosun.

    YanıtlaSil
  2. bakın salaklar cemre yi benden başka kimse sevemez bunu koca kafalfarınıza sokuncemre seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. asıl sen o koca kafana sok cemre ve ereni benden çok kimse sevemez ben onların bütün konserlerine gittim(şiştinmi)yaaaaaaaaaaa EREN VE CEMRE SİZLERİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM(MUCUK)

    YanıtlaSil
  4. hepsi grubunu yasemin dışında hiç kimseyi sevmiyorum

    YanıtlaSil
  5. EREN GÜLÇİN CEMRE YASEMİN SİZİ ÇOK SEVİYORUZ SİZ EN İYİSİSİNİZ UMARIZ Kİ BİR GÜN SİZİN GİBİ OLURUZ...BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİZ BİZ YACAN CANAN CEREN.

    YanıtlaSil
  6. gülçincim ben 10 yaşındayım ve sana aşığım sesimi senin gibi kalın çıkarıyorum en çok istediğim şey seni görüp seninle konuşmak

    YanıtlaSil
  7. size en en en çok ben seviyorum.
    büyüyünce sizin gibi olmak istiyom
    başarılarınızın devamını dilitorum.

    YanıtlaSil
  8. cemre abla seni seviyorum

    YanıtlaSil
  9. cemre abla hepsi grunu çok muhteşem bir grup ben geçen sene max konserinize geldim ama önemli bir işimiz olduğu için giremedik

    YanıtlaSil
  10. yasemin seni ççççççççoooooooooookkk seviyorum.seni benden daha çok seven olamaz.sen benimsin yasemin seni ömrüm boyunca sevicem.canım aşkım benim kızıl biberim kılz prensesim canım yoshycim yaseminim

    YanıtlaSil
  11. kim ne derse desin kim ne sölerse sölesin ben oları takmıyorum gerekte kimin kimi daha çok sevdiğini allah biliyo zaten o bana yeter benden çok kimse ereni sevemez cemre ablayıdaaaa
    eren abla cemre abla lütfen sizi çok seviyorum artvin merkeze konsere gelin lütfennnn......

    YanıtlaSil
  12. eren hayranı gizem6 Ağustos 2008 21:09

    kim ne derse desin kim ne sölerse sölesin ben oları takmıyorum gerekte kimin kimi daha çok sevdiğini allah biliyo zaten o bana yeter benden çok kimse ereni sevemez cemre ablayıdaaaa
    eren abla cemre abla lütfen sizi çok seviyorum artvin merkeze konsere gelin lütfennnn......

    YanıtlaSil
  13. sensin koca kafalı bunu kocafana sok gülsüm cemre.

    YanıtlaSil
  14. eren hayrani esma25 Ağustos 2008 19:21

    BEN ESMA 17 YASİNDAYİM BEN KONUSAMİYORUM DUYMAYORUM İSİTME ENGELLERİM:'(
    eren abla seni coooooooook seviyom daha eren hayranin cook güzlesin cnm benim yoshy ,cemre ve gülcin cok seviyom en cok eren cok seviyorum cnm benim eren ablacim hepsiciyim:)

    YanıtlaSil
  15. izmirde BEN esma 17 YASİNDAYİM BEN KONUSAMİYORUM DUYMAYORUM YANİ İSİTME ENGEELRİM :'(
    eren abla cok seviyorum eren hayrani cok güselsin ablacm yoshy,cemre ve gülcin cok seviyorum en daha erennn erennn cook ama cook seviyorum cnm benim hepsiciyim :)

    YanıtlaSil
  16. GÜLÇİN seni çok seviyorum çok güzelsin yasemin cemre erende güzel onlarıda seviyorum ama en çok seni seviyorum

    YanıtlaSil
  17. gülçin abla seni dünyalar kadar çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  18. eren abla ben seni çok seviyorum yaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler