24 Aralık 2007 Pazartesi

Grup Hepsi - Uzat Elini

16 yorum:

  1. UZAT ELİNİ KLİBİ ÇOK GÜZELDİ. İZLEDİĞİMEN İYİ KLİP OYDU

    YanıtlaSil
  2. süper seni çok seviyommmmmmmmmmmmm eren

    YanıtlaSil
  3. GRUP HEPSİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM...BY...BY...

    YanıtlaSil
  4. DUALARIM KABUL OLDU HEPSİ GRUBU 2009 EURO VİZYON ŞARKI YARIŞMASINA GİRSİN DİYE DUA ETMİŞTİM BU ARADA İNŞALLAH 1. SEÇİLİRSİNİZ SANA BAYILIYORUM YASEMİN 2. AŞKIM GÜLÇİN VE ERENLE CEMRE SEN ALINMA YASEMİN 1. AŞKIM SENSİN YASEMİN SANA ÖZEL ÖPÜCÜK YOLLUYOM "MUCK"

    YanıtlaSil
  5. bence çok güzel olmuş hepsi de çok güzel ama eren daha güzel yeni bir grup çıkmış mp3 diye onların eline su dökemez

    YanıtlaSil
  6. bence çok güzel olmuş hepsi de çok güzel ama eren daha güzel yeni bir grup çıkmış mp3 diye onların eline su dökemez

    YanıtlaSil
  7. dört peynirli pizza şarkınız çok güzeldi.hepinizi çok seviyorum özelliklede cemre ablayı.hayatınızda başarılar dilerim...by...by.

    YanıtlaSil
  8. dört peynirli pizza klibi'niz çok güzeldi.sizi çok seviyorum özelliklede cemre abla seni.başarılarınızın devamını dilerim...by...by

    YanıtlaSil
  9. bence hepsi çok güzel zaten hepsi

    YanıtlaSil
  10. hepsi sizi çok seviyorum özelliklede cemreyi başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  11. kızlaar süpperrrrrrrsiniz eren özellikle sana bayılıyorm ama hepiniz çok güzel we yeteneklısiniz kimse sizin elinize su dökemez basarılarınızın dewamını diliyorm

    YanıtlaSil
  12. grup hepsi sizi çok seviyorum özellikle yasemin ve gülçini çok seviyorum.en çok uzat elini müziğini ve tik tak müziğini seviyorum

    YanıtlaSil
  13. CEMRE SANA BAYILIYORUM VE SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  14. hepsi gpubunu cok seviyoum

    YanıtlaSil
  15. sizi seviyorum

    YanıtlaSil
  16. ya bnce gülçin daha güsel sonra eren sonra yasemin ve daha sonra cemre bana gre öle:D:d

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler