18 Aralık 2007 Salı

Grup Hepsi - Kac yil gecti aradan klibi

10 yorum:

  1. ben en çok eren'i seviyorum ben onun en büyük hayranıyım. adım başak kanık

    YanıtlaSil
  2. bence eren daha güzel ben ereni daha çok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. bence cemre daha güzel.cemrenin hayranıyım.keşke finale girmeseydi.filmi çok seviyordum.zaten hepsi grubunu dizide tanıdım.
    hepsi birin filmi bitsede onları unutmuyacağım.hepsi sizi çooooooook seviyorummmmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  4. ben hepsi kızlarından hepsini seviyorum ayrım yapmıyorum sizde bence öyle bir grubu seviyosanız hepsini sevin tabi bu benim görüşüm siz farklı düşünüyor olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. ben cemreye bayılıyorum erende çok güzel yaseminde ama gülçin ııığğğğğğğ

    YanıtlaSil
  6. klibiniz çok güzel hepinizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  7. e çüş,oha,yuh,devenin nalı oğlum körmüsünüz siz cemrenin güzelliğini göremeyecek kadar körsünüz!!!

    YanıtlaSil
  8. bende onların hayranıyım.ama arkadaşa katılıyorum.siz cemrenin güzelliğini göremeyecek kadar körsünüz galiba.cemre seni çokkkkkkkkkkkkk seviyorum.ama diğerleri de güzel

    YanıtlaSil
  9. BEN BURDAYIM TADINA DOYUM OLMICAK YATAK ARKADASI ARIOM

    YanıtlaSil
  10. ben de cemreye bayiliyorum.grup Hepsi sizi seviyorum.cemre coooooook guzel.eren ve yasemini de seviyorum.tek kelimeyle harikalar.

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler