28 Kasım 2007 Çarşamba

Hepsi Grubu - Kral TV, video muzik odulleri

17 yorum:

  1. benim ismim ZEYNEP BOZTAŞ sizi ÇOK SEVİYORUM HEPİNİZ ÇOK GÜZELSİNİZ GRUP HEPSİ EREN CEMRE YASEMİN GÜLÇİN sizi öpüyorum hepsi 1 başarılarınızın devamını DİLERİM

    YanıtlaSil
  2. benim saliha sizi çooook seviyorum İNANILMAZ GÜZELSİNİZ AMA EN ÇOK YASEMİNİ SEVİYORUM SİZİ ÇOK ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  3. bence grup hepsi çok başarılı .Onları çok çok seviyorum .giresun a onları bekliyorum bu yazıları işallah okurlar.en beğendiğim kızlarda gülçin ve cemre .yaseminle eren darılmasınlar onlarıda çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. slm grup hepsideki ablalarım sizleri çoooooooooooook sewiyom hele gülçin ablanın o sarı saçları war ya gülçin abla sizden hataya konsere gelmenizi istiyorum

    YanıtlaSil
  5. ben gülçin küçük hayranım melis in hesabından yazıyorum çünkü benim adresim yok bu siteye üye olan bütün herkesi yanaklarından öpüyorum

    GÜLÇİN

    YanıtlaSil
  6. HERKSESE MERHABA ÖNCELİKLE ,
    BEN GÜLÇİN BİZİ BU KADAR ÇOK BEĞENDİĞİNİZE SEVİNDİM ÇOCUKLAR BİZ DE SİZİ ÇOK SEVİYORUZ EĞER BODRUMDA TATİL YAPIYOSANIZ LÜTFEN KONSERİMİZE GELİN BANA MAİL ADRESİNİ KULLANMAM İÇİN İZİN VEREN MELİS'E ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...
    GÜLÇİN...

    YanıtlaSil
  7. merhaba hepsi.ben sizin en büyük hayranınızım. enh sevdiğim grup sizsinz.şunu da söylemek istiyorum,sizi bırakıp gıcık4 yüz grubunu sevenlere gıcık oluyorum.ayrıca ar onlar bazı şeyleri size bakıp bakıp kopya çekiyorlar.eminim sizde onları sevmiyorsunuzdur.nede olsa rakibiniz. hepinizi teker teker öptüm.

    YanıtlaSil
  8. ya ben sizi çok seviyorum bende büyüdüğüm zaman oyuncu olmak istiyorum bana yardım ederseniz svinirim hatta şimdi bile olabilirim

    YanıtlaSil
  9. hepsi1 sizi okadar çok seviyorumki bende ilerde sizin gibi oyuncu olmak istiyorum bana yardım ederseniz sevinirim hepinizi öpüyorum sizi inşallah görebilirim

    YanıtlaSil
  10. hepsi 1 sizi okadar çok seviyorumki bende ilerde sizin gibi olmak istiyorum bana yardım edrseniz çok sevinirim sizi görmeyi okadar çok istiyorumki bana cwp yazarsanız sewinirim

    YanıtlaSil
  11. sizi çoooook seviyorum

    YanıtlaSil
  12. sizi çooook seviyorum

    YanıtlaSil
  13. SUNA ALTUNTAŞ bensiziçooooooooooooook sevıyorum hepinizçokgüzelsinizGÜLÇINSENİSEVİYORUM

    YanıtlaSil
  14. ben esen eren ablayı çok seviyorum diğerleride kırılmasınlar onlarıda seviyorum ama eren başka ya nolur urfayada konsere gelin nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  15. Bunlar bi harika.Keşke bede onlarla olabilseydim.Üzüntümü ve sevincimi onlarla paylaşabilirdim.

    YanıtlaSil
  16. ben şule cemre kemeri çoooook seviyorum uşağa da gelmenizi çook istiyorum lütfen gelin konser verin ne olur hepsi grubunu çooook seviyorum

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler