5 Kasım 2007 Pazartesi

Grup Hepsi - Olmaz Oğlan Klibi

13 yorum:

  1. cemre yasemin eren sizleri çok ama ççok seviyorum ALLAHm daima sizin yanınızda
    olsun özelllikle yasemin abla seni çok seviyorum umarım hep mutlu ve sağlıklı olursun ve hepiniz çok güzelsiniz kliplerinizi daima dinliyorum.yyyyyyyyyaaaaaaasseeemminnnn abla sssssssssssssseeeeeeennnnniiiiiiiisssssssseeeeevviiyyyyyooooruuum aşığım size 41 kere maşalllah nazar değmez inşallah

    YanıtlaSil
  2. hepsi sizi çok ama çok seviyom iyişalah sizze nazar degmez çok harekettli çok canlısınız sizede o yakışır dizinizde çok süper hiç kaçırmıyorum hep izliyorum eren çok talısın en çok seni seviyorum allaha emanet olun öptüm seni çok ama çok seviyom erennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar biz hepsi grubuyuz
    öncelikle biz de sizi çok seviyoruz yorumlarınız süperdi
    harikasınız

    YanıtlaSil
  4. cemre abla seni çoooooooooooooooook seviyorum beni lütfen tanı sen herkezden güzelsin

    YanıtlaSil
  5. ayyyyyy ben hepsi grubuna bayılıyorum başta eren ve yasemin olmak üzere hepsini çok seviyorum
    EREN YASEMİN



    SİZİ ÇOK SEVİYORUM...

    YanıtlaSil
  6. cemre abla erenabla gülçin abla yasemin ablasizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  7. çokkk güzel ama açılmıyo

    YanıtlaSil
  8. cemre çok şık ve güzel hepsi 1den en sevdivim kız o sizi çok seviyorum hepsi 1

    YanıtlaSil
  9. HEPSİ1içokseviyorum

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar size bir şey sorucam siz grup hepsiden gülçinin aytıldığını bilmiyormusunuz eee artık günnaydın artık uyanında balığa gidelilim şimdi onlar 3 kişiler ama ben 4ünüde çok seviyorum özellikle gülçini

    YanıtlaSil
  11. grup hepsiyi ben herkezden çok seviyorum şarkılarına bayılıyorum hemde bütün şarkılarını hepsini ezbere biliyorum hemde hepsini en çok herşeye rağmen-kaç yıl geçti aradan-tempo-kalpsizsin-4 peynirli pizza-aşk herşeyi affedermi-hep bana olma oğlan-dinlemem şarkılarını ve saklambaçı çok seviyorummmm ve hepsini ezbere biliyorumm ve beğenerek dinliyorum tik tak ıda unutmamak lazım artık düşünün grup hepsiye ne kadar önem veriyorum önem vermesem benim bu şarkılarla aram olmazdı gülçini ereni cemreyi ve yasemini çççççççooooookkkkk seviyorum ve başarılarının devemını diliyorum biliyorumki gülçin geri dönecekkkkkkk

    YanıtlaSil
  12. hepsi 1 i çok mu çok seviyorum

    YanıtlaSil
  13. hepsi 1 i çok seviyorum

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler