4 Kasım 2007 Pazar

Grup Hepsi Kızları'nın dilekleri

Hepsi Grubu kızları na soruldu; Alaaddin'in sihirli lambası sizde olsa ne dilerdiniz?

YASEMİN
1-Savaşların tamamen bitmesini dilerdim
2-Bütün herkezin sağlıklı olmasını dilerdim
3-Ayrılıkların olmamasını dilerdim

GÜLÇİN
1-İstediğim herşeyi gerçekleştirebilmek için sihir yeteneği dilerdim
2-Aşk
3-Yalansız bir dünya
EREN
1-Orman yangınlarında yanan yerlerin bir anda yeşermesini sağlardım
2-Engelli insanların tekrar sağlıklarına kavuşmasını isterdim
3-Bir anda bütün sigaraların yok olmasını sağlardım.Bir tane bile kalmayacak şekilde.
CEMRE
1-Dünyadaki tüm saçma sapan savaşlarınbitmesini ve her ülkenin birbirleriyle anlaşarak"BARIŞ" içinde yaşamasını isterdim
2-Bir daha hayata gelirsem Angelina Jolie olarak
3-Tüm sevdiklerimin ve dünyadaki insanların sağlıklı ve huzur içinde yaşamalarını isterdim...

23 yorum:

  1. EREEEEEEEEEN SENİ ÇOOOOOOOOK SEVİYORUM. DİZİNİZİDE ÇOK BEYENİYORUM.AMA DİZİDE FAZLALIKLA cemreye ROL VERİYOLAR(GALİBA CEMREYE BİR TORPİLVAR)NEYSE MSN ADRESİNİ VERİRSEN ÇOK MUTLU OLUCAM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOK CEMREYİÇOOOOOOOOK YSEMİNİÇOOOOOOK GÜLÇİN İ ÇOOOOOK SEVİYORUM SENİ ÇOOOOK BEYENİYORUM NETTEKİ RESİMLERİNDE ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  2. GÜLİÇN ABLA VE YASEMİN ABLA SİZLERİ ÇOKKKKKK SEVİYORUM MSN ADRESİNİZİ VERİRSENİN ÇOKKKKKK MUTLU OLURUM HEP FİLMİNİZİ İZLİYORUM BYBY HEPİNİZİ ÇOKKK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  3. cemree seni çook seviyorum gülçin eren yasemin sizi de dizinizi çook beğeniyoruzzz hele 4 yaşındaki kardeşim size hasta hastaaa

    YanıtlaSil
  4. grup hepsinin msn adresini bilen var mı

    YanıtlaSil
  5. GRUP HEPSİNİN MSN ADRESİNİ BİLEN VAR MI

    YanıtlaSil
  6. aşkım eren ve cemre sizin danslarınızı yapıyom sizi çok beyeniyom cemre dizide gerçekten çok rol alıyo bede gülçini hiç sevmiyom msn nizi verirseniz çok daha mutlu olucaz kızlar yanımda şimdi eren cemre aşkımsınız ya böyle birşey dünyada ilk kez görülür ben videolarınızıizliyom baayyyyyyeeeeeee eren beni unutma

    YanıtlaSil
  7. eren buraya yumruk havaya

    YanıtlaSil
  8. cemreye katılıyorum yani her zaman arkasındayım gülçin in de işi gücü aşk kendisini düşünüyor erenide seviyorum hepinizi seviyorum hepsi

    YanıtlaSil
  9. ben eda hepsi 1 ri seviyorum ama bez bebeği daha çok seviyorum ben en çok gülçini seviyorum

    YanıtlaSil
  10. yasemin ve eren ikinizi çok seviyorum ama benim aşkım yasemin bana yasemini msn adresini verein ya lütfen yalvarırımm

    YanıtlaSil
  11. aleyna;ben hepsinide çok seviyorum yani hepsinide aynı seviyede seviyorum.

    YanıtlaSil
  12. Hepinizi çok seviyorum ÖZELLİKLE EREN SENİ hepiniz çok güzel çıkmışsınız.Hepinizin hem sesi güzel,hem kendiniz güzelsiniz ve hemde kalbiniz güzel odomın her tarafında sizin resimleriniz var hatırlıyormusunuz bi keresinde sarımsağa kanser vermiştiniz ben geldim ama siz çoktan kanser vermştiniz ozaman çok ağlamıştım lütfen ayvalık'a kanser verniz.

    YanıtlaSil
  13. bence en komiği cemrenin ikinci isteği ama cemre gibi olmak isterim yasemin çok çirkin ben ce bn cemre hal ve davranışlarını,erenin dizideki rolüne beğeeniyorummm...dizide gülçinin yerini almak istemem çünkü hep kapıya bakmak güsel deil ebmce netteki fotolarda çol güsel....

    YanıtlaSil
  14. yasemin sana hastayım yhaa dedıklerınıze katılıyorum hepınızın cok sewıyorum sızı ozllıkle yasemın ablayı ben 13 yasındayım ınsallah sızın gıbı bırı olurum ıde bısı dıycem ASKIM YUSUF BANA DON SENI SEWIYORUM SANA DELI GIIB ASIGIM O KIMSE KENDINI BILIR YUSUF K..

    YanıtlaSil
  15. ya askım yasemın senı cok sewıyoorum msn adresını wersen olurmusun yhaa nolur yalwarıyorum bu arada: YUSUF SENİ SEWİYORUM BANA DÖN bybyby

    YanıtlaSil
  16. bence burada haklı olan eren

    YanıtlaSil
  17. ben hepsini seviyorum ama hepsinin yeri yrı çünkü hepsi çok güzel hepsine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  18. Ah Eren..! sigaraları yok edersen ben Gülçin'nin hasretine nasıl katlanacam.Tek dostum olan sigarayı yok edersen söylesene..?

    YanıtlaSil
  19. eren abla seni çok seviyorum sana hayranım msn adresini verirmisin

    YanıtlaSil
  20. I usually don’t post in Blogs but your blog forced me to, amazing work.. beautiful …

    rH3uYcBX

    YanıtlaSil
  21. Hello. Great job. I did not expect this on a Wednesday. This is a great story. Thanks!

    YanıtlaSil
  22. Hello Guru, what entice you to post an article. This article was extremely interesting, especially since I was searching for thoughts on this subject last Thursday.

    YanıtlaSil
  23. yasemin benim bir arkadaşım var irem seninle kıbrısta bir kaç fotoğrafı var.

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler