11 Kasım 2007 Pazar

Grup Hepsi - Tempo (Forte) Klibi

19 yorum:

  1. hepsiyi çok seviyorum harika çılgın her gün mesenemi açıyorum hepsi varmı diye ama yok hemem kapatıyorum onlara rıca ediyorum hafta sonu mesenesini açsınlar çok seviyorum onları HEPSİ EREN CEMRE YASEMİN GÜLÇİN

    YanıtlaSil
  2. bana msnlerini verirmsin ben kızm

    YanıtlaSil
  3. biliyorum inanmayacaksınız ama ben yaseminim ben msn adresimi vericem ama bana gerçekten hayran olanlar alsın lütfen zaten buraya hayranarımız girer msn adresim:
    yasemin_yosh_hepsi1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. ya lütfen eren apla beni duyy ne olur msnneni ver lütfen seni seviyorum en büyük hayalim seni görmek seni seven hayranlarınızdan biriyim

    YanıtlaSil
  5. hepsi grubunu çok seviyorum en büyük hayalim onları görebilmek ne olur eren beni en çok seni seviyorum cnmmm benim

    YanıtlaSil
  6. ya nolur cemre abla sana aşığım kızım ama ha nolur msn adresini ver yalvarırım

    YanıtlaSil
  7. eren ve yasemin abla sizi çoookkkk sewiyorum. en çok istediğim sizleri görmekkkkk lütfen bir kere izmire konağa konser vermeye gelinnn nolurrr sizi yosh ve ereni çokkkkk sewiyorumm gülçin ve cemreyide sewiyorum ama en çok eren ve yosh sewiyorum:)

    YanıtlaSil
  8. cemre lütfen msn adresini ver ben kızım ve seni çok seviyorummmmmmmm

    YanıtlaSil
  9. ben sizi çooooooooooooooooooooooook ama çok seviyorum lütfen msnlerinizi verin sizi çok seviyorum bana göre sırlamanız böyle önce eren,yoshy,gülçin,cemre ama ben en çoooooook eren ablayı seviyorum diğerlerinide seviyorum byby

    BİTANELERİM BENİM

    YanıtlaSil
  10. CYAA GÜSEL Bİ KLİP AMA SEN BİRTANESİN DAHA GÜSEL YASEMİNE BAYILIYORUM EMİNİM ODA BANA BAYILIYODUR ŞİMDİLİK BYE

    YanıtlaSil
  11. eren abla ben kendimi tanıtayım ben seni çok seven bir hayranınınım seni çoooooooookkk seviyorum her gün sizin şarkılarınızı dinliyorum benim adım mervenur ben sizin küçük hayranınızım eren abla benden yasemin ablaya gülçin ablaya ve cemre ablaya selamımı gönderirsen çokkkk mutlu olacağım lütfen sende bana bir mesaj bırakırsan çok mutlu olurum size başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  12. hepsiyi çooooooooooook seviyorum biz de hepsiyiz
    seval eren
    sema yasemin
    songül gülçin
    zeynep cemre
    sizi seviyorum.siz 4yüz,mp3...daha hepsinden iyisiniz

    YanıtlaSil
  13. mehaba bn deren anlamıyorum neden herkez en çok ereni sewiyor

    YanıtlaSil
  14. en güzel olanı ..GÜLÇİN.. ve sesi en
    güzel olanda o sonra yasemin geliyor sonra ise eren cemreyi hiç sevmiyorum çok havalı ve salak

    YanıtlaSil
  15. NERGİZ SEDEN: gülçin ben seni çok beyniyorum ve seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  16. ben en çok cemre ablayı seviyorum ama hepsi birbirinden güzel bu arada ben yasemin ablşya teşekkür ederim msn adresini verdiği için arkadaşlar bakın yukarda yasemin yürük yazıyo o yasemin ablanın msn okuyun

    YanıtlaSil
  17. sizş çokseviyorum.izmirde konser vereceğiniz için çok mutluyum.çünkü bende orda olcam.aydından oraya gelicem.tek sizi görmek için.eren cemre yasemin sizi çok seviyorum ben melis

    YanıtlaSil
  18. şarkılarınızdan en çok sevdiğim bu

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar özzellikle kızlar milliyet kardeşi herkes bilir.(MK) onlar (Hepsi) Mk ya bir röpörtaj yapmışlardı ve MSN adreslerini vermişlerdiii!!!;D

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler