21 Kasım 2007 Çarşamba

Grup Hepsi Resimleri - Slayt Video

42 yorum:

  1. hümeyra çopur5 Aralık 2007 17:19

    tabiki yine eren apla çok talı ve yaseminde sizleri seviyorum ne olur benide ekleyin msn ye

    YanıtlaSil
  2. yasemin abla seni çok seviyorum msn verirmisin

    YanıtlaSil
  3. biz Erzurum'dan Betülve seda.bizce GÜLÇİN ve CEMRE güzel.inşallah bir gün olur sizi görürüz...

    YanıtlaSil
  4. slm ben yeter.özellikle yasemin ablayı çook seviyorum.çok güzelsin yesemin abla ne olur beni msn adresine ekle

    YanıtlaSil
  5. slm ben yeter.özellikle yasemin ablayı çook seviyorum.çok güzelsin yesemin abla ne olur beni msn adresine ekle

    YanıtlaSil
  6. slm benyeter.yasemin abla seni çook seviyorum.çooook güzelsin.ne olur beni msn adresine kaydet.seni çoook seviyorum

    YanıtlaSil
  7. bencede üstümdeki arkadaş haklı gülçin ve cemre abla güzel

    YanıtlaSil
  8. grup hepsiden hepsi güzel ayırt edilemezler

    YanıtlaSil
  9. bence hepside çok güzel hiç biri ayırt edilemez

    YanıtlaSil
  10. bence yasemin abla siz hepiniz güzelsiniz ama yasemin daha güzel asemin abla seni cok ama cok seviyorum

    YanıtlaSil
  11. hepsi 1in msnsi var bende mikrofonla konuştular veriyorum hepimiz_hepsiyiz_@hotmail.com,

    YanıtlaSil
  12. her zaman ki gibi süpersinizzzzzz

    YanıtlaSil
  13. yasemin abla sneı cok sevıyorum bneım ismımde yasemin

    YanıtlaSil
  14. slm yasemin senin hayranınım seni çok seviyorum beni msn adresine eklersen sevinirim

    YanıtlaSil
  15. bence hepsi çok güzel ama eren bence ayrı bir güzel:):):):):):):):):):):)e tbikide yosh, cemre ve gülçinide seviyorum .kısacası hepsini delidiyim hatta onlarla ilgili bir site bile yapacağımmmmm:):):):):)

    YanıtlaSil
  16. ben hepsi grubundan en ama en coooook ereni seviyorum onların dizisini hiç kaçırmıyorum onların dizilerinin bitmemesini isterim inşallah bitmez burdan erene ba bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy....

    YanıtlaSil
  17. bence hepsi grubu 4 yüze bin bassar çünkü ondan güzel ondan iyi dost grup bulunmaz bu arada hepsiden ereni seviyorum dizilerini hiç kaçırmıyorum onları cooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummm.....

    YanıtlaSil
  18. bence hepsi grubu dahada gözel 4 yüxzden onlara bin basarrrrrrr

    YanıtlaSil
  19. hepside birbirinden güzel her zamanki gibi yeni albümleride güzel

    YanıtlaSil
  20. hepsinin mersine gelmesini dört gözle bekliyorum onları çok seviyorum hepsini öpüyorum

    YanıtlaSil
  21. ben sizin çoook büyük hayranınızım.lütfen eskişehirde konser verin nolur.eskişehirdeki herkes sizi çoook seviyo.geçenlerde sizinle ilgili bi dergi almıştım.bütün okul başıma toplaştı.neolduğunu anlamadım.lunaparka gitmiştim orda 2 dakikalık hemen arkadaş buldum hemen sordu bana grup hepsiyi seviyomusun die eskişehirdeki herkes sizin hayranınız lütfen. sınıfımda hep hepsiciler vardı.lütfen eskişehirde konser verin nollurrrrrr.....

    YanıtlaSil
  22. hepsi grubu çok güzel özellikle eren

    YanıtlaSil
  23. hepiniz çok güzelsiniz özellikle eren ve yasemin

    YanıtlaSil
  24. pınar ve yasemin hayranları21 Ağustos 2008 23:28

    ben hiç birinizde ayrımcılık yapmak istemem ama hepinizide seviyorum siz benimiçin cok değerlisiniz odada pep sizin posterleriniz var ben bu yazıyı kardeşim yaseminle yazdık ve bende pınar size hayranıuz daha cocuğuz ama size hayranız nolur msn yi ekleyin yalverırım size mektup ta yazıcam

    YanıtlaSil
  25. selam ben grup hepsiyi çok seviyorum çok başarılılar hep böyle devam etsinler süperler hepsi birbirinden güzel böyle bit grup daha çıksa sever misiniz??arkadaşlar

    YanıtlaSil
  26. KDOCEMRE ABLA ÇOK GÜZEKSİN SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  27. yha böle şeler demeyin yha onların msnleri yok ben valla sadece şey için giriyorum resim için sizde artık bu saçmalıkları bırakın yhane

    YanıtlaSil
  28. selam hepsi ben hepinizi çok seviyorum ama cemre ile gülçin benim daha çok ilgimi çekti ben sizi çok görmek istiyorum ne olur bir ulaşım sağlayın hepinizi öptüm beni de gruba alın sesim çok güzel emin olun cevap lütfen sevgiler

    YanıtlaSil
  29. sevgili grup hepsi sizi çok seviyorum eren abla çok güzelsin gülçin abla seninde sesine bayılıyorum yasemin abla yeni saş modelin sana çok yakışmış cemre abla seninde giyimine bayılıyorummmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  30. ben Erzurumdan yeşim hepsi grubunu çok sewiyorum özellikle ereni we yasemini cemre we gülçin de ok tatlı ama en çok eren burdan hepsiyi çok sewdiğimi bir kez daha haykırıyorım hepsi sizi çok sewiyorum eğer hepsinin msne adreini bilen warsa wersin benim odamın kapısın da sizin resimleriniz dolu lütfen erzurumda konser werinnn lütfen.

    YanıtlaSil
  31. hepinizi çok sewiyorum ama en çok eren yasemin cemre we gülçin bunlarıda çok sewiyorum biz 23 nisanada sizi oynayacağız lütfen erzurumda konser werin okulum erzurum hilalkent 125. yıl i. ö. o. bekliyorum sizi çok sewiyorum
    lütfen msne adreslerinizi werinnnnnnnn

    YanıtlaSil
  32. BEN CEYO HEPSİ HASTASIYIM GİTMELİYİM BYE...

    YanıtlaSil
  33. ya ben cemeyi çok seviyorum bazı kişiler hepsiye küfür ediyor ama onlar küfürlerini geri alsınlar hepsiye ben küfür ettirmem ve hepsi gurubunu çok seviyorum hiç kimse benim kadar hepsiyi sevemez ECE:GÜLÇİN ALEYNA:CEMRE
    ÇEĞLA:YASEMİN EREN:EMİNE BEN HEPSİ GURUBUNU CANIMDAN ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  34. ben izmirden buse 18 nisan konserine gittim cemreyi ve erene resmen aşıktım ama gerçekten çok soğuktu cemre.. kaç defa bağırdım sahnenin sağ tarafındaydımm ses sistemlerinin orada cemre eğildi rujunu sildirdi ona kaç defa seslendim ama bakmadı bile bu kadar mı olur yha biz onların izlemeye gidioruz biraz insan güler yüzlü olur cemre çok soğuktu ,eren ise gerçekten bi dehaydıı sprdiii ....

    YanıtlaSil
  35. cemre bnm askim onu bütün mahalle seviyor bazıları yoşi tutkunu bazıları eren kimse gülçini sevmiyor oyunlarda kimse gülçin olmuyor olacaklar oyundan çıkıyor yani gülçin sevilmiyor aslında bn seviyorum o bende saklı ama cemre kalbimin 1 numarası

    YanıtlaSil
  36. ben bahar.yasemini çokkkkkk seviorum.onu okadar seviorum ki gülçin in gitmesine rağmen onları hala seviorum.tmm mı? hadi bye benden bu kadar sonra yine yazarım ok mu?sizi çok (SEVİYORUM)

    YanıtlaSil
  37. çok güzellll

    YanıtlaSil
  38. gülçin seni çok seviyorum msn adresini verirmisin sen birtanesin sonsuza kadar

    YanıtlaSil
  39. cemre abla seni çok çok çok çok çok çok çok ama çok seviyorum lütfen manisaya gel seni seviyorum

    YanıtlaSil
  40. siz çok seviyor ere çok seiyor

    YanıtlaSil
  41. sen çok çok seviyor en çok eren çok seiyor

    YanıtlaSil
  42. eren abla seni çok seviyorum tüm hepsi yasemin ve cemre ablayıda sseviyorum ama en çok eren abla seni seviyorummm

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler