15 Kasım 2007 Perşembe

Grup Hepsi - Canli Performans

10 yorum:

  1. kızlar size bayılıyorum ama çok açık ve kusurlu giyiniyorsunuz

    YanıtlaSil
  2. nebu be seslere bak şarkının içine ettiler ıyyyy. 4 yüzzzzzzz çık sen söyle şarkıyı

    YanıtlaSil
  3. sen git o zmn 4 yüzün kendi sitesine yaz buraya yazarak bişey zannetme kendini havalı

    YanıtlaSil
  4. sizi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. hepsi grubunu seviyorum ama daha çok çocuklara yönelik seyler yapıyolar birazda bizlere yönelik seylerr yapmalarını rica ediyorum yani

    YanıtlaSil
  6. bence çok güsel cnm o 4 yüzsüzü de bize savunma bence en güsel grup HEPSİ ve aldığı ödüllerlede belli oluyo zaten 4 yüzsüz anca sondan birinci ve zaten kategorilere bile giremediler yani en büyük HEPSİİİİİİİİ

    YanıtlaSil
  7. arkadaslar neden kavga edionuz ki bence hem grup hepsihemde 4 yüz cok basarılı 2 grup 4 yüz daha sonra cıktı ama olsun onlarında sarkıları güzel ama hepsinin daha güzel

    YanıtlaSil
  8. hepsi sizi seviyorum ama siz çoq çocuklara yönelik siniz.açık ve kusurlu giyindindiginizede inanmıyorum

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar bence hiç kusurlu ve açık giyinmiyorlar tam yaşlarına ve mesleklerine uygun giyiniyorlar ve bence HEPSİ dörtyüz'e bin basar
    ayrıca hepsi çıkmasaydı diğer gruplar(mp3,dörtyüz)çıkmazdı.

    YanıtlaSil
  10. bende sizi çoook seviyorum ama ancak gülçin ayrılmasaydı züpper olacaktı...............

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler