18 Kasım 2007 Pazar

Grup Hepsi - Mum Klibi

10 yorum:

  1. mum klibi çok güzel en çok sevdiğim cemre,cemre ben büşra çankırıdan beni ara telefon ikiyüz on üç yetmiş iki yirmi sekiz sana hayranım.seni çok seviyorum.lütfen ara beni hep senin resmini alıyorum.güle,güle

    YanıtlaSil
  2. mum un klibi yok tuki yaa!

    YanıtlaSil
  3. cemre abla sen çok güzelsin eğer bu mesajımı aldıysan bana bi mesaj gönder

    YanıtlaSil
  4. slm ben grup hepsiyi çok seviyorum ltf mesajımı aldıysan yasemin abla bana yaz ok seni çok seviyorum tabi diğerlerin de yeri ayrı ama sen başkasın muck

    YanıtlaSil
  5. güzel ben aleyna buu kılipp mtş

    YanıtlaSil
  6. Aldım ezgicim bende sizi çok seviyorum.mesaj gönder demen güzeldi.Bende sizi çok seviyorum.herkez bana cemre der ama sen cemre ablada diyebilirsin sana sonra msn veririm tamamı ezigicim.

    YanıtlaSil
  7. Ezgicim aldım mesajını bende sizi çok seviyorum.
    beni sevmen beni mutlu ediyor.sende bu mesajımı aldıysan bana mesaj yaz.ben hergün bakıyorum mesajın gelmişmi diye tamamı seni çok öpüyorum
    sevgilerimle cemre

    YanıtlaSil
  8. kızlar gülçin gruptan gitti biliosunuz ewlendi artık bizim grubumuz yokkkk

    YanıtlaSil
  9. SAllamayn be hpsi nie yorm yazsnki kandırıolar

    YanıtlaSil
  10. hepsi sizi cok seviyorum

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler