1 Kasım 2007 Perşembe

Grup Hepsi ilkokul anıları, birbiri hakkında düşünceleri

Yasemin: Gülçin çok güzel resim çizerdi. Resim silgisi,resim kelemi hatta 10 tane resim defteri alırdı bir yılda. Çok da tombikti. Bir sürü test kitabi alırdı her gün getirirdi. Resmen kendine eziyet çektiriyordu. Bu arada her ders için ayrı kalemi, silgisi fln olurdu. İsraf yani Bir de çok tembeldi ama ders bakımından değil. Her şeyini ben taşırdım. Bir gün ben tuvalete gitcem sen şunları otobüse koyuver dedi. İçinde 100 bin tane şey vardı. Ama yetişemedi ve eşyaları gideceği yere bıraktık Eren ve Cemre'yle. Dönüşte gördük onu az kalsın boğuyorduk.

Gülçin: Yasemin de çok uyuşuk ve unutkandı. Ödevlerini hep okulda yapardı. Hiç yazı yazmayı sevmezdi. Hep Cemre yazardı onun yerine. Bir de hep bizi rezil ederdi.


Cemre: Ben Eren'den bahsedeceğim. Gülçin test kitabı alıyordu hep ama o çok gereksiz bulurdu. Anlamadığı konudan hemen özel ders alırdı. Her lafımı veya lafımızı eleştirirdi. Ama bize bir gün tiner attıktan sonra sus pus oldu.


Eren: Cemre tam bir inekti. Hep ders çalışırdı. Yazı yazmayı ve okumayı çok severdi. Ödev yapmaya da bayılırdı. Hep daha çok ödev isterdi sınıftakiler ona kızardı 13 yaşındaykan filan renkli kalem krizi tutmuştu hep alıyordu.

30 yorum:

  1. cansu ve esma
    biz size hayranız. canlarım yasemin arabası öldürüyor bizi,eren yeşilik delisi esma nın tıpkısı,cemre çok titiz,gülçin şıp sevdi cansu gibi.

    esma=eren=aşşşşkkkkkkkkkııııımmmmm
    cansu=gülçin=hasan=gülçinide hasanıda çok seviyorum
    özlem=yasemin=öööölllüüürrrüüümm
    gaye=cemre sseeevvviiiyyoorruuummm

    YanıtlaSil
  2. sizi çooooook seviyoruz.Özellikle Eren seni çoooooooooook seviyoruzSizi qçoooooooooooook seviyoruz sizi görmek istiyoruz eren seni çook seviyoruz bütün posterlerini alıyoruz ama gülçin sana gıcık oluyoruz özellikle gözlerini hiç sevmiyoruz biz 3 kişiyiz adlarımız: zehra,büşra ve sevil zehra 13 büşra ve sevil 11 yaşındayız.

    YanıtlaSil
  3. selinn : Erenn ::: Bende eren hastasıyım onu çok ama çok seviyorumm ....

    nilsu : Yasemin::: Yasemine bayılıyorum aşkım o benmmm :....

    merve : Gülçin ::: Ya ben gülçin hastasıyımm çok seviyorum senii :....

    özlem : Cemre ::: canım ablam bnm seni çok seviyorum aşkımsın ...



    Biz okula gidiyoruz orta okul ve bizde dans yaptık tempo şarkısıyla herkes çok bbendi bizde sizn gibi olmak istiyoruz keşke siz bize dans öğretsenizde bizde sizn gibi olsak sizle çalışsak ama nerdeeee .........


    keşke tüm keşkeler gerçek olsaa ..

    YanıtlaSil
  4. Dördünüzde birbirinizden harikasınız ablalarım sizleri çoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum dizinizi severek ve hiç kaçırmadan izliyorum keşke hergün olsa diziniz sizler harikasınız. Sizinle tanışmayı o kadar çoooooooooooooooooooooooooooooookkk istiyorumki....CEMRE ABLA EREN ABLA GÜLÇİN ABLA VE YASEMİN ABLA KENDİNİZE İYİ BAKIN.Biliyorum ne kadar tanışmak istesemde tanışamıyacağız UMARIM HAYATTA ULAŞMAK İSTEDİĞİNİZ YERE KADAR HATTA DAHA FAZLASINA ULAŞIR VE BAŞARILI OLURSUNUZ BY BY BY...

    YanıtlaSil
  5. sizi çok ama çok sewiyorum ben we arkadaşlarım inanamayacağiniz şekilde hayranınızız. SiZi ÇoOoOoOk sewwiyoruz

    YanıtlaSil
  6. BİZ DE BİR HEPSİ GRUBU OLUŞTURDUK VE İSİMLERİMİZ GÜLÇİN CEMRE EREN VE YOSHY BİZİM OKULUMUZDA EN ÇOK HEPSİ GRUBU TUTULUYOR BİZCE DÖRT YÜZ GRUP HEPSİNİN TIRNAĞI BİLE OLAMAZ BU YAZIYI YAZAN GÜLÇİNİN HASTASI GRUP HEPSİ KOLİĞİYİZ BUNDAN BİZİ KİMSE VAZGEÇİREMEZ HERKESE DOUYURULUR

    YanıtlaSil
  7. ben yasemini çok seviyorum gülçin,cemre ve ereni de çok seviyorum ama en çok da yasemin i seviyorum

    YanıtlaSil
  8. CEMRE AŞKIM SENİ ÇOK SEVİYORUM SENİ BENDEN FAZLA KİMSE SEVEME Z BİZ OKULDA GRUP KURDUK BEN CEMRE ASUMAN YOS BÜŞRA GÜŞLÇİN GAMZE EREN SİZİ BİZDEN FAZLA KİMSE SEVEMEZ ÇÜNKÜ AYNI CEMREYİM BEN BENİ ÇOK BENZETİOLAR CEMRE BU SÖZ SANA YAĞMUR YAĞDIĞI ZAMAN ELLERİNİN AÇTIĞINDA TUTAMADIĞIN DAMLALAR KADAR SENİ SEVİYORUM AŞKIM CEMRE İREM GERİSİ YALAN

    YanıtlaSil
  9. bizi okuldakiler hepsi kızları diyoo. biz hepsiciyizz.hepsi grubunun tüm şarkılarının ezbere biliyoruzzz.. hemde hepsi grubunun tüm resimleri cdleri msnleri siteleri aklımızzzda.bizden çookkk hepsiyi seven ölsüünnn.buda size kapakk...büşra=CEMMREEEEEEE AYŞE=GÜLÇİNNNNN BAHAR=ERENNNNN MİNE= YASEMİNNN YA BİZ BUYUZ BİZDEN İYİ ASSSSLAAAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  10. yasemin seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  11. BİZ CANAN VE ESRA SİZLERİ ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ BİZ DE GRUP KURDUK CANAN ESEA TUĞÇE VE ESMA İLERDE SİZİN GİBİ KONSER VERMEK İSTİYORUZ HATTA KENDİ ARAMIZDA ŞARKI SÖZLERİ BİLE YAZDIK DANSLA BİRLİKTE HARİKA OLDU İNŞALLAH BİR GÜN KARŞILAŞIRIZ ÇÜNKÜ BİZ SİZİN EN BÜYÜK HAYRANLARINIZDAN BİRİYİZ.........

    YanıtlaSil
  12. ben gerçekten bu grubun birbiri hakkındaki düşüncelerine şaşırdım aynı zamanda görünüşte en iyi arkadaşlar gibi duruyorlar.Ama bence küçüklüklerine rağmen hepsi birbiriyle en iyi arkadaşlardır

    YanıtlaSil
  13. BEN GÜLÇİNİN HAYRANI DEĞİLİM DELİSİYİM BENDEN BAŞKA KİMSE SEWEMEZ ONU:)

    YanıtlaSil
  14. gülçin seni çokkkkkk seviuorum sarışınım benim

    YanıtlaSil
  15. 4 YÜZmüş, MP 3müş,oymuş,buymuş,
    şuymuş valla HEPSİ GRUBUnun ne tırnağı nede küçücük bir saç telleri bile olmaz.
    dünyanın bir numara grubu HEPSİ GRUBU
    erevizyon'na girseler birinci olurlar
    NOT:erevizyon'da HEPSİ GRUBUNU anlayana...

    YanıtlaSil
  16. ben hepsi grubunu çok seviyorum ama ne yazıkki bir salak kızlar grubu die bir grup çıkmış aynan sizin taklitinizi yapmış çok iğrençler hepside (yanlış anlamayın siz değil kızlar grubu) yani önümüzdeki günlerde hangi gruplar çıkarsa çıksın ben yinede sizi sevcem yok 4 yüzmüş yok mp3 grubuymuş yok kızlar grubuymuş beni sökmez ben sadece hepsiyi severim ve sonsuza kadarda sevcem...

    YanıtlaSil
  17. eren birazcık bana çekmiş hepsininde anısı çok güzel

    YanıtlaSil
  18. bence eren çok güzel bide gülçin güzeller öbürkilerdee güzelde ama ben en çok eren ve gülçin cok güzel benim adım çağla

    YanıtlaSil
  19. Cemre abla seni çok seviyorum çok tatlısın lütfen bir gün lüleburgaza gel.

    YanıtlaSil
  20. bn en çok yasemini seviyorum ama eren ve diğer2si de güzel eğer bu mesajı okurlarsa bana darılmasınlar bn hepsini çok seviyorum onlar bnm kalbimde sizin güzelliğiniz işşallah büyüyünce banada geçer sizin hayranınız:yağmur sizi çok seviyorum ablalarım

    YanıtlaSil
  21. biz sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz bizde sizin gibi grup yaptık grubun ismi mams yani melek=eren,anzılha=cemre,merve=yasemin,sümeyra=gülçin biz sizin gibi 4 arkş yiz sizi görmek eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnn büyük hayalimiz biz nerede olsak sizin şarkılarınızı dinliyoruz bizde inşallah sizin gibi oluruz lütfen hayranlarınızı bırakmayınız lüfen cevap veriniz hergün bekleyeceğiz hoşcakalın

    YanıtlaSil
  22. nazlı dedi ki... ben sizleri cokkkkkkkkkkkk seviyorum sizin dizilerinizi izlerken ordaki gülçini hayran kalırdım kendinize cokk iyi bakın hoşcakalın lütfen cevap yazınnnn.....:)

    YanıtlaSil
  23. slm
    ben cemre inanan varmıdır bilmiyorum tabi hepsi grubu olarak kendi grubumu yazdım ve girdim bu site çok güzel beni sevenlere tşk ölene kadar lütfen beni unutmayın by canlarım

    YanıtlaSil
  24. yyasemin:ırmak
    cemre:dilara
    eren:ekin
    gülçin:esra
    sizi çok seviyoruzzzzzzzzzz ben ırmak yasemin ssana hastayımmmmmmmmm
    ben dilara seni seviyorummm cemreeeeeee
    ben ekin eren sana hastayımmmmm
    ben esra gülçin çok güzelsinnn

    YanıtlaSil
  25. ben ereni çok seviyorum en güzelleri o çok güzel ben erenkoliğim.

    YanıtlaSil
  26. SEVGİLİ EREN ABLACIĞIM BEN SENİ ÇOK TAM BİR HASTANIM HEPİNİZ ÇOK GÜZELSİNİZ 28 HAZİRAN DA ABLŞAM EVLENDİ ONUN DÜĞÜNÜNDE SİZİN ŞARKILARINIZ ÇALDI HEP ÇOK GÜZELDİ BENDE ORADA KUZENİM BETÜLLE BERABER OYNADIK MSN Nİ VER LÜTFEN EREN BEN BİR TEK YASEMİN VE CEMRENİNKİNİ BİLİYORUM
    ŞULE

    YanıtlaSil
  27. cemre kapısız10 Ekim 2009 14:15

    eren cemre'ye inek demesi ağırıma gitti

    YanıtlaSil
  28. siz bitanesiniz sizi çooooooooooooooooook seviyorum BİLGE

    YanıtlaSil
  29. sizi çok seviyorum.sizden vazgeçemiyorum.hergün sizin şarkılarınızı dinliyorum sizi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum yaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  30. ya onlarin yas farki var.nasil ayni sinifda okumuslar bu haber bence yalan

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler