31 Ekim 2007 Çarşamba

Grup Hepsi'nin Eren'inden Murat Boz'a cevap

Geçtiğimiz gece ‘Kuruçeşme Arena’da Yalın konserinde karşımıza çıkan Hepsi Grubu’nun Eren’i, Murat Boz’u son dönemde meslektaşlarına yönelik söylediği ‘pigme’ lafı dolayısıyla eleştirdi. Murat Boz’la aynı müzik şirketinde bağlı olduklarını söyleyen Eren, “Murat’a bu lafları yakıştıramadım” dedi.

Sempatik şarkıcı, “Murat çok iyi bir insan bu kelimeyi duyduğumda inanmak istemedim. Aslında onun böyle şeylere ihtiyacı yok. Onu çok seviyorum. Ama bu işler ‘boyla’ değil yetenekle olacak şeyle. Zaten dünya starlarının boyuna bakarsanız bunu anlarsınız” dedi.

17 yorum:

  1. eren çooooookkkkkkkkk şirin murat boza layık değil daha iyilerine leayık bence şekerler neyse by

    YanıtlaSil
  2. yaw kızım sen manyakımısın murat bozun zaten bi sevgilisi var hem ernin arkadaşı zaten böyle bişi olmaz

    YanıtlaSil
  3. yaa muratt aşkınn erenle seni yakıştırmaları bile sacma evet öle bi laf demiş olabilir ama azından bian çıkmıştır aşkımmmmmmmmmmmmmmmm muratımmmmmmm sennn bunlara kafanı takma hep bir numarasın bebişimmm aşkımm seeeni çoook çokk çokk seviyorum murattt.......("V")

    YanıtlaSil
  4. murat boz çok yakışıklı asıl eren murat boza layık deil murat boz yakışıklı sempatik tatlı birisi daha iyilerine layık murat boz kim eren kim murat bozun yanına eren gibi ezikler yakışmas:):)

    YanıtlaSil
  5. eren çok güzel demişin aferin yola devam hiç pes etme arkandayım.......!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. murat boz iyren birisi bence çok çirkin ve gey

    YanıtlaSil
  7. murat boz deli gibi bir şey bence
    MuRaTcIğIm SeN dİlİsİn.......

    YanıtlaSil
  8. murat hakkında gay diyolar .. ama inşallah hepsi yalandır. murat abi seni çook seviyoruz
    1 numaralı hayranınız
    senle ilerde bi düet yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. biz de çok şey araştırdık vew bazıları çok saçma

    YanıtlaSil
  10. ya murat boz öyle şey demez gazetecilerin abartmasıdır yine..

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar ben sevgilimle çok mutluyum.eliz benim herşeyim,ve herşeye rağmen onu seviceğim.
    evet doru biliyorsunuz geçen zamanlarda cemreylede bir ilişki bağlılığımız oldu.ama sizde biliyorsunuz ki ben artık elizle beraberim,ve onunla birlikte kalmaya devam edeceğim.ben bu siteye yani kendi siteme hiç yorum yapmamıştım ilk defa yapıyorum. çünkü elize çok kötü laflar söylüyorsunuz.ve oda çok üzülüyor.sırf bu lafları söylediğiniz için bu siteye yorum yaptım.ama lütfen daha çok bu lafları söyleyerek elizi üzmeyin.şunu içinizde tutunki ben bütün hayranlarımı seviyorum ama, elizin yeri bende bambaşka

    YanıtlaSil
  12. eren haklı hepsinin hayranıyım

    YanıtlaSil
  13. murat boz yeterince şöhretli biri öyle laflarla kendini gündeme taşıyacak kdr adi bi sanatçı değil bence o laf magazin abartması murat bozun böyle şeylere ihtiyacı yok...

    YanıtlaSil
  14. ya şu murata ne bu yok iğrenç yok gey falan bu kadar kıskanmayın yani çalışın sizin de olur belki

    YanıtlaSil
  15. ya şu erene çok gıcık ve sinir oliiimm b0k fıçısı gibi bi kız

    YanıtlaSil
  16. bence muratboz harika bir insan kendine yakışan hereketleri yapıyor..........

    YanıtlaSil
  17. murat aşkım seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler