28 Ekim 2007 Pazar

Grup Hepsi - Cemre Kemer Hakkında Herşey

1-) Cemre "acayip" lafını çok kullanıyomuş.
2-) Lisedeyken 5 kes disipline gitmiş.
3-) Kullandığı tuhaf kelimelerden biri "çıldır çıldır"mış.
4-) Cemre'nin gıcık olduğu reklamlar çıkınca Cemre delirirmiş.
5-) Küçükken kardeşiyle zeytin yağını yerlere dökmüşler ve ovalamışlar, yerden ısıtma olduğu için hep zeytinyağı kokuyormuş. Annesi de 3 gün boyunca yerleri silmek zorunda kalmış, annesi siliyomuş yerler yine zeytinyağı kokuyormuş.
6-) Cemre'nin 2 kardeşi varmış birisinin adı Dilan diğerinin ise Sehle'miş.
7-) Araba plakası BCK'mış anlamı Batur-Cemre Kemer! Batur, çok sevdiği kuzeniymiş.
8-) Cemre, otururken birisi ayağa kalkınca Cemre de kalkarmış.
9-) Cemre'nin burnu estetikmiş.
10-) İsmail-Yk'nın klibinde oyunculuk yapmış

ANNESİ: ŞEBNEM (Menejer)
BABASI: İSLAM
DOĞUM TARİHİ: 17 ŞUBAT 1985
DOĞUM YERİ: İSTANBUL
BOYU: 1.67 KİLOSU: 44
EN SEVDİĞİ RENK: MAVİ
EN SEVDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER: KAVURMA, TAVUKLU BURGER, ENGİNAR
HİÇ SEVMEDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER: PORTAKAL VE PATLICAN
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR: MARİAH CAREY VE NİL KARAİBRAHİMGİL

312 yorum:

  1. cemre seni çook seviyorum

    YanıtlaSil
  2. cemre seni çook seviyorum

    YanıtlaSil
  3. cemre benbeyza hani ıntt sıtesınde konusmustuk ya senic ooook sevıyorum
    byyyyyyyy
    magazıne cıkarsan ısmımı soylermısın kımse senınle konus tuguma ınan mıyo şöyle söyle kubra (songul)arkadasım senı hep sevicem byyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  4. cemreyi edadan yani benden, gülçini gamzeden, yasemini dilekten, ereni gamzeden daha çook seven varsa karşımıza çıksın. hepsiyi bizden çok seven kimse sevemez,bütün dünya bunu duysun...

    YanıtlaSil
  5. cemreyi edadan,yasemini dilekten,ereni gamzeden,gülçini gamzeden kimse daha fazla sevemez.
    hepsiyi bizden çok seven varsa karşımıza çıksın...

    YanıtlaSil
  6. cemre eda
    yasemin dilek
    eren gamze
    gülçin gamze

    YanıtlaSil
  7. hepsi grubunu çok seviyorum
    özellikle de cemre kemer`e bayılıyorum
    seni seviyorum cemreeeeeeee

    YanıtlaSil
  8. seni seviyorum cemre seninle tanışmak istiyorum
    ne olur adresini ver
    seni seviyorummmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  9. I LOVE YOU CEMRE30 Aralık 2007 08:23

    CEMRE HARİKASIN AYNI ÖZELLİKLERİMİZ VAR AŞKIMMMMM CEMMREM SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  10. cemre abla seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  11. CEMRE ABLA SENI COK SEVIYORUM...

    YanıtlaSil
  12. slm hepsi grubundan en çok gülçin ablaya hastayım ondan sonra yasemin abla sonra eren abla en sonda cemre abla.msn nizden birisi galiba şuu sadece_cemre@hotmail.com
    çoook isterdim hepinizin bende olmasını ben verebilirim cadi_melike@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. eda evet sizden daha çok sevenler vheladar e eren kimse olamaz ben aynı o na benziyom erenimi kimseye vermem bizde bir dört grubuz ben eren esma cemre tugba yasemin arzu gülçin seni çok seviyom eren aplacıgımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  14. cemre seni çok seviyorum...ama sen yalancının tekisin hi hi ...bana ve arkadasıma kötü kötü laflar ediyorsun... arkadaşıma sus lan inek ben aleviyim yazmışşın...kes yazmıssın seni kürt güzeli seni...ama yine de seni çok seviyorum...ayrıca seninle adasızzz...benim adımda cemre...sevgilerimle cemre

    YanıtlaSil
  15. cemre seni seviyourum ben kuzenin özge

    YanıtlaSil
  16. cemre abla ben seni çok seviyorum.10 yaşındayım adım evrim.msn adresini lütfenn verr nolurr.Ayrıca çooooooooooooookkk güzelsin....

    YanıtlaSil
  17. cemre seni çok ama çok seviyorum hepsi bir filmini hiç kaçırmadan izliyorum kendimi sana benzetiyorum bende sana çok benziyorum senin gibi güzeli
    m

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar size cemrenin gerçek msnsini verebilirim ben onun msnesini imza gününe giderek aldım hepsi_grubu_cemre_1985@hotmail.com
    kaydedin ve görün

    YanıtlaSil
  19. cemre seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sana bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm ben çorludan isimsizzzzzzzzzzzzzzzzzzz seni seciyorum

    YanıtlaSil
  20. cemre hepside 1. numara ben dilek

    YanıtlaSil
  21. bak beysa bende cemreyle msnde yasistim ama simdi ortaya ciktiki o cemre degil mis
    sende innanma

    YanıtlaSil
  22. beysa sen onunla degil baskabirisiyle int. yasismisidir

    YanıtlaSil
  23. bence en güzeli cemre abla ona bayılıyorummmmmm

    YanıtlaSil
  24. cemre sen benim bir tanemsin aşkımsın çok güzelsin şu 4 cü yazıdaki kız cemreda dedi ki... yazısı var ya başta çıkıyom lan karşına onlar benim aşkım senin azını yolarım deli ben senden daha çok seviyorum evde var ya odanın bütün yeri hep resimlerle dolu akrt posyaları ver ben daha çok seviyorum bizim de onlar gibi hiç başımızdan dert eksk olmuyor onlar gibi arkadaşımla cemr eben d esenin gibi çok süslüyüm maviyi severi yasemni ben senin gibi aşkım hız tutkunuyun hız severim şarkı çaldıkça dha da hız severim eren ben senin gini saçlarımı kay severim sen de güzelsin bu kişiler benim sevdiklerimin sırası gülçin seni unutmadım sen sarışınsın ben esemer severim cnm ama senin de sesin güzel çocuklaşman güzel am sana unutma roli yakışmıyor y6a herkeze acımasız oluyon

    YanıtlaSil
  25. cemre sen benim bir tanemsin aşkımsın çok güzelsin şu 4 cü yazıdaki kız cemreda dedi ki... yazısı var ya başta çıkıyom lan karşına onlar benim aşkım senin azını yolarım deli ben senden daha çok seviyorum evde var ya odanın bütün yeri hep resimlerle dolu akrt posyaları ver ben daha çok seviyorum bizim de onlar gibi hiç başımızdan dert eksk olmuyor onlar gibi arkadaşımla cemr eben d esenin gibi çok süslüyüm maviyi severi yasemni ben senin gibi aşkım hız tutkunuyun hız severim şarkı çaldıkça dha da hız severim eren ben senin gini saçlarımı kay severim sen de güzelsin bu kişiler benim sevdiklerimin sırası gülçin seni unutmadım sen sarışınsın ben esemer severim cnm ama senin de sesin güzel çocuklaşman güzel am sana unutma roli yakışmıyor y6a herkeze acımasız oluyon

    YanıtlaSil
  26. cemre delisi cemre16 Mayıs 2008 15:31

    ya bencede en güzeli en sempatiği en şirini CEMRE çünkü neden onu sewdiğimi biliyorum biz birbirimize çok benziyoruz huylarlarımız hareketlerimiz bile love you cemre

    YanıtlaSil
  27. hepnizi çoooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  28. sizi çok seviyorum hepiniz çoooooooooooook güzelsiniz

    YanıtlaSil
  29. meraba ben eser seni çok seviyorum ben cemre sevgi eren zeynep yasemin yağmur gülçin bizden abaşka kimse bu kadaR SEVEMEZ şarkılarınızı bile aramızda söylüyoruz

    YanıtlaSil
  30. cemreye bayılıyorum bazıları ben cemreyim msne adresim şu bu diyorlar onlar gıcığıma gidiolar zaten her zaman okul ya da konser nasıl msnelerini açsınlar ki sakın inanmayın

    YanıtlaSil
  31. cemre çok güzel

    YanıtlaSil
  32. cemre seni çoooooooooook seviyorum, sen müthişsin harikasın inan aynı özellikleri taşıyoruz.ayrıca cemre kadar FENERBAHÇEyide çoooooooooooooooooook seviyorum...

    YanıtlaSil
  33. ya cemre küçükken neler yapmış öle ya şaştım kaldım valla ya.
    ama cemre ne yaparsa yapsın bn onu çok seviyorum .
    ve ondan ayrı kalamam.
    ve onu ömrümün sonuna kadar unutmayacağım. v seveceğim .
    okadar güzelki onun rolüne hayranım.
    ya arkladaşlar bn bu günlerde çok hastayım annemle beraber hastaneye gittik doktor dediki bn kalbime cemre ve gözde yazmışım.
    bn hasta değilim bn cemre ye hastayım.

    YanıtlaSil
  34. eren abla seni herşeyden çok seviyorum sen çok güzel kızsın seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  35. ya msn sini bilen vra mı lütfen versinnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  36. Eren Büşra
    Yasemin Filiz
    Gülçin Gülten
    Cemre Emine

    YanıtlaSil
  37. adım melike hepsi grubunu çok seviyorum hele cemre ablayı seni çok ama çok seviyorum...LÜTFEN BANA MESAJ BIRAK.

    YanıtlaSil
  38. ben cemrenin hastasıyım

    YanıtlaSil
  39. cemreyi o kadar çok seviyorum ki ben de ki bilgisayarda ikiyüz tane resmi var

    YanıtlaSil
  40. cmreyi pek sevmem hep kendini ön plana ve kendini bişi sanıyorrrrr gıcık işte nolcakkkkk:@@@@@@@@@@@@

    YanıtlaSil
  41. cemreyi hiç mi hiç sevmem zaten kendini sürekli bişi sanar kendini ön plna atar oysa yasemin ne şeker kızz

    YanıtlaSil
  42. bence hepsi birbirinden tatlı ama eren daha bi tatlıııı eren seni çok seviyorumm

    YanıtlaSil
  43. merhaba biz grup hepsine aşığız.cemreyi eylülden başka kimse sevemez.ereni nazdan yasemini hazaldan gülçini minadan başka kimse sevemez.kimse kusura bakmasın bütün dünya duysun.......

    YanıtlaSil
  44. ya ben çok sıkılıyorum biri benimle sohbet edebilirmi

    YanıtlaSil
  45. çok güzel olmuş soğolun var olun
    super tek kelimeylen super yan

    YanıtlaSil
  46. cemre ben ve arkadaşım seni çok seviyoruz.sen ölürsen arkadaşımda ölürmüş aman Allah korusun

    YanıtlaSil
  47. Cemre seni çok seviyoruz arkadaşım senin için ölüyo seni çok seviyoruz byy

    YanıtlaSil
  48. cemreyi çok seven eda28 Temmuz 2008 23:10

    azra adında bir gerizekalı cemreda yazılmasına tepkili olmuş.ben eda hani şu cemreyi ççççççççoooooooooookkkkkkk seven eda.ama kız seni 1 elime geçirirsem beynini dağıtacam.sana meydan okuyorum varmı salak şey neyse aşkım cemremi çççççççççoooooooook seviyorum buda sanampy kapak olsun azra gerizekalısı

    YanıtlaSil
  49. CEMREYE CAN FEDA29 Temmuz 2008 19:06

    SLM BEN KARŞINIZA ÇIKIYORUM BEN SİZİN GİBİ İNT CEMREYİ ÇOK SEVİYORUM DEMİYORUM BEN CERMEYİ YÜREKTEN SEVİYORUM ASIL CERMEYİ SENDEN ÇOK SEVİYORUM DİYEN YÜREKLİ KİMSE KARŞIMA ÇIKSIN KOZUMUZU PAYLAŞALIM CEMRE HER DİAM BENİMDİR

    YanıtlaSil
  50. arkadaşlar ben buse cemre nin hassssstasıyımm odamda hep cemre nin resimleri var ve hep cemrenin sevdiği şeyler var bayılıyom cemre aynen senle ikiziz benim boyum 1.67 kilom 44 arkadaşlar asıl cemre benim

    YanıtlaSil
  51. cemre seni çok seviyorum senin albümler çok güzel sizin konsere gelmek isteyorum en güzel kliplerin hazırlıyonuz ama tek senin güzel resimlerini bayılıyorum

    YanıtlaSil
  52. bence CEMRE daha güzel onun yetenekleri daha güzel hem azra böyle seylerin de nerden yazdığını hiç inanmayın onun tek yazıların uzun olmasına gerek yok hem bi cümle yazsa daha iyi olur ben cemrenin en güzel yollerini sevdim

    YanıtlaSil
  53. hepsi grubu sizi cokkkkkkk seviyorum.cmrecim seni seviyorum ama bi okadar da cok zorlusun .gülçic seni cok seviyorum.askımsınnnnnnnn.byyyyyy

    YanıtlaSil
  54. slm ben irem cemre kemeri çok seviyorum ona hayranım arkadaşlar sizde cemre kemerin msnsi varsa göndere bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  55. cemre abla seni çoook seviyorum lütfen adanada konser verin

    YanıtlaSil
  56. cemre seni seviyorum

    YanıtlaSil
  57. gülçin-arzu
    cemre-mekiya
    eren-medine
    yasemin-eylem

    YanıtlaSil
  58. selam cemr e abla en güzel sen eren abla gülçin abla ve yoshy abla ama en güzel eren

    YanıtlaSil
  59. herkes kendini bişey sanmasın en doğru kararı ben vereceğim cemre ayşenin eren gözdenin yani benim gülçin ilaydanın yaseminde dilanurun cnm biz tema paylaşım gününde yaptık onların rolünü

    YanıtlaSil
  60. sevgili cemre kemer hepsi 1 dizisinde en güzel roli yapan senısin seni ailecek çok seviyoruz.fotograflarda en güzel sen cıkıyorsun.bana bir fotograf gonderırmısın .gonderırsende altına sevgılerımle ülkü yazarmısın.
    not;hepsi bir dizisi ne zaman baslıyor.........ailecek seni cok sevıyoruz.....

    YanıtlaSil
  61. ben cemre yi çoook seviyorum ben ve
    arkadaşlarım şöle sıraladık
    büşra=cemre
    feyza=yasemin
    gizem=eren
    tuğba=gülçin
    dördümüz hepsiyi çoooooooook seviyoruz bizden başka kimse bu kadar çoooooook sevemez bu yazıyı okumanızı çooook istiyorum

    YanıtlaSil
  62. ben ve arkadaşlarım sizi çoook seviyoruz biz şöle sıraladık
    büşra=cemre
    feyza=yasemin
    gizem=eren
    tuğba=gülçin
    sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorun nolur bu yazıyı okuyun ve cevap yazın
    cevabınızı bekliyoruz

    YanıtlaSil
  63. CEMRE SENİ ÇOK SEVİYORUM:))SENİN BÜYÜK HAYRANLARIN ARASINDA OLDUĞUMA İNANIOM...SENİ ÇOK AMA ÇOKKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  64. cemreyi senden daha çok seviyom eda duy bunu cemre yi ben daha çok seviyom yasemini izel ereni aleyna gülçini gülay

    YanıtlaSil
  65. hepsi hayranları19 Ağustos 2008 19:31

    grup hepsiyi çok seviyoruz en güzelleri cemre ve eren cemre-merve eren-şevval

    YanıtlaSil
  66. slm kızlar ben cemrenin annesi yani grup hepsinin menejeri şebnem kızlar eren gülçin cemre ve yasemin sizi çok seviyorlar buna inanın kızlar hepsinin msn adresi yok msn leri olsada gircek vakitleri yok ama benim msn adresim var burdaki yorumlarınızda isterseniz msn adresimi verebilirim kızlarlada belki 1-2 sefer konuşabilirsiniz byyyy güzeller

    YanıtlaSil
  67. cemre abla seni çooooooooooooooook seviyorum oyunlar oynadığımızda ben cemre oluyom adım aslıhan meltem tuğba ve helin çok sevdiğim arkadaşım 3 kişi ben meltem selinay 3 yaşından beri arkadaşız

    YanıtlaSil
  68. cemre seni çoook seviyorum canım .senin en büyük hayranınım .defalarca kez seni konserinde gördüm. seni ve yasemin eren gülçini çooooooooook öpüyorum canım.sizi benden çok kimse sevemez.

    YanıtlaSil
  69. zeynep u . elif a.26 Ağustos 2008 16:22

    cemreyi çoooooooook seviyoruz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  70. cemre aşkım seni cok seviyorum sen birtanesin araların da en çok seni beğeniyom canım benimmmmm cemremmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  71. bahar:cemre abla aşığınım anlasınlar artık yaa seni ne kadar sevdiğimi senem ve sevim duyun artık cemre aşığıyyıımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm canım ablam öptüm seni

    YanıtlaSil
  72. ben baharemre abla asığınım biz ikili bi grubuz ben ve senem var sizden yardım bekliyozzz
    size öpücüklerimizi gönderiyozz.

    YanıtlaSil
  73. bizden fazla hepsi grubunu seven asla olamaz biz onlar için canımızı bile feda ederiz onları çok sefioruz sizde biz sefioruz die ortalarda dolanmayın yalanda atmayın hepsi ile ilgili herşeyi aldık we yaptık
    ben=cemre
    kübra=yasemin
    selin=eren
    ilayda gülçin
    bize meydan okuyanlar kolaysa karşımıza dikilsinler onlar %100 pişman olurlar cemre ile msn de bile monustum kamera bbile açtı
    foto bile yolladı ister inanın ister inanmayınn

    YanıtlaSil
  74. Biz hepsi biri coooook seviyoruz.Ben grup hepsi cemreyle ayni ismi paylasiyorum!Ve onu cooooooook seviyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    benim kardesim erenle ayni isimi paylashiyorlar.benim yeni doucak kardesim olucak annemlerin izliyle onun adini yasemin koyucaz!
    TESADUFE BAKIN!!!!!!!!! tabiki gulcinide cok seviyoruz!ben qitara chalmayi cooook seviyorum!!!!!!!!kardesiminde guzel sesi var!!!!!!!emailinizi buraka bilirmisiniz?SIZINLE KONUSMAK ISTIYORUZ!SEVGILERLE!!!!!!
    BAKUDEN!!!
    SIZI COOOK SEVIYORUZ!!!!!!
    BAKUDA SIZI BEKLIYORUZ!!!!!

    YanıtlaSil
  75. ben cemre;
    cemre abla bn 14 yaşımdayım ve sana acayip hastayım hele o düdakların yok mu çok hoşuma gidiyor......çok güzel bi kızsın
    SANA HAYATINDA
    BAŞARILAR DİLİORUM VE SENİ
    ÖPÜYORUM......

    YanıtlaSil
  76. ben sizi cooook seviyorum
    eren:ezgi
    cemre:şehriban
    gülçin:yaprak
    yasemin:mevce
    yaa biz sizleri cook seviyoruz hatta bizde vtv'de sizinsarkınızı yaptık olmaz oglanı ben antalya'dan ezgi sizi en cook seviyorum lütfen antalya'yada gelin lütfen bu arada arkadaslar ben cemre ve erenle konustum şimdi buraya msn adreslerini versem kimse inanmıyacak bu yüzden msn adreslerini vermiyecegim by

    YanıtlaSil
  77. cemre seni çok seviyorum kimse seni benim sevdiğim kadar sevemez hiç bir konserini kaçırmadım hepsine geldim hatta bana posta kutumuza zarf geldi bizi davet ettiler konsere biz seni hiç kırarmıyız tabi geldik bana poster verdiler çok güzel en güzelide cemre kimse kıskanmasın hem benim adımda cemre.

    YanıtlaSil
  78. ben melk grub hepsiyi çooook seviyorum ama en çok cemremin hastasıyım bitanem o ya hemde çokk güzelsiniz hepinizi kocaman öpüyorummmmm

    YanıtlaSil
  79. biz hepsi gurubunu herkesten çok severiz kimse bizimle idda edemez eden KARŞIMA ÇIKIP DÜRÜSTÇE KONUŞSUN
    HEPSİ SENİ BİZDEN ÇOK SEVEN OLAMAZ BANA İNAN

    YanıtlaSil
  80. CNM CEMREM SENİ ÇOKKK SEVİYORUMMM!!!!! BUNU OKURSANIZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  81. ben güçini seviyorum manielde avcunu yalasın ben ona nah veririm gülçini sana ben :)))

    YanıtlaSil
  82. cemre bi erkek olsaydım kesin sana aşık olurdum gerçi şimdide aşıgımda

    YanıtlaSil
  83. cemreyi edadan yani benden, gülçini gamzeden, yasemini dilekten, ereni gamzeden daha çook seven varsa karşımıza çıksın. hepsiyi bizden çok seven kimse sevemez,bütün dünya bunu duysun diyen salak varya nah cemreyi bnm kadar sever asıl tüm dünya bunu duysun

    YanıtlaSil
  84. cemre seni çoooooooooook seviyorum, sen müthişsin harikasın inan aynı özellikleri taşıyoruz.ayrıca cemre kadar FENERBAHÇEyide çoooooooooooooooooook seviyorum...





    diyen kişi cemre bjk'li

    YanıtlaSil
  85. cemre abla seni çooooooooooooooook ççooooooooooooooookkk seviyorum inanamazsın. ilk eren ablayı seviyordum ama senin sonra daha güzel olduğunu anlayınca sana geri döndüm seni çooooook seviyorum by

    YanıtlaSil
  86. cemre seni cok seviyorum cok tatlısın

    YanıtlaSil
  87. askım cemre

    YanıtlaSil
  88. bence cemre den güzeli yok dünya güzeli ama eren de güzel kız bana göre böyle düşünmeyen arkadaşlar olabilir ben yasemininde güzel olduğunu düşünüyorum gülçin de güzel ama en güzeli CEMRE başka güzel yok

    YanıtlaSil
  89. CEMRECİM SEN ÇOK GÜZELSİN BİR O kadarda harikası ama 44 kilon olman imkansızz.

    YanıtlaSil
  90. merhaba grup hepsi ben size hayranım özelikle cemre ablaya sizi kimse benden çokk sevemezz bu arada arkdaşlar ben hiç kimsenizi engelemiorum sizde sevebilirsiniz bide şebnem teyze 1-2 kez olsun gruphepsiyle konuşuyum sizin kızınıza hayranım aşkımmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  91. merhaba ben ezgi size haranım sizi çokkkk seviyorum özellile cemre ablayı aşkımmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  92. yine ben ezgi size çok hayranım cemre abla ve diğerleri size rica ederim kırıkkaleya gelinn lütfen sizi çokk seven ezgi

    YanıtlaSil
  93. buzların prensesi7 Ekim 2008 20:26

    slmlar ben hepsi grubunun hayranıyım özelliklede cemre ve erenin lütfen msn verir misiniz

    YanıtlaSil
  94. sevgili cemre abla meryem diye bir arkadaşım bana seninle görüştüğü nü söyledi ne olur doğru söyle şu msn adresini ne olur cevap bekliyorum bende bir tane yazılı o doğruysa senin yolladığını sağ tarafa kayınca gördüm yazdım ama cevap gelir mi bilmiyorum ne olur söyle.

    YanıtlaSil
  95. cemre abla ben sedatı seviorummmmmmmm

    YanıtlaSil
  96. ben seni çok seviyorum cemre sensiz yaşayamam bu arada yaşım 11

    YanıtlaSil
  97. cemre her zaman gurup hepsiyi oynarken ben cemre oluyorum seni seviyorum tabi ben kuzenimde eren i seviyo bende ikizini seviyorum keşke sizi gerçekte görsem bide msnnenizi verir misiniz erenle senin ne olur cemre

    YanıtlaSil
  98. cemre abla senigörünce televizyonda çok beğendim adım melisa kuzenim eren bakıcıyı seviyo kuzenimin adı ise aleyna benden2 yaş büyük bende 9 yaşındayım kuzenim 11 yaşında seni çok seviyorum kuzenimde eren ablayı seniviyo ne olur msnyi ver konuşaalım kuzenim içinde eren ablanın kinideinkini verir misin sen bizim aşkımızsın sen çok seviyorum görsem keşke cemrseviyorum seni körmek istiyorum tabi kuzenim aleyna ise eren ablayı seviyo ve görmek istiyo ne olur msnenizi verin tabi seninde cemre abla eren abla ve gülçin ablanın yasemin ablanın da msnyi ver seni seviyorum unutmaki benseni kuzenimde ereni seviyoruz
    ve bunu daima unutma yazdıklarımı unutma bir gün yaz cemre abla bay seni seviyorum

    YanıtlaSil
  99. hepsiyi en çok en seviyorum kimse benden daha çok sevemez inşallah çoruma konsere gelirsiniz nolur gelin

    YanıtlaSil
  100. yine ve yine ben ezgi size okadar hayranımki özellikle cemre ablaya cemre abla eğer bu mesajımı okuduysan cevap yaz yalvarırım bde lütfen kırıkkaleye gelin canlarımmmmmm

    YanıtlaSil
  101. cemre abla ben seni çokkk çokk seviyom sen benim canımsın en çokkkk seni seviyom seni herekzdennnnnn çok seviyom bütün gruplardan en iii sizsiniz ben sizi seçtim

    YanıtlaSil
  102. cemre sni çok sewiorm.snnle knşmadım ama olsun yinede sni hep sewicem

    YanıtlaSil
  103. cemre çok güzelsin senin hayranınım veseni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  104. cemre kemeri benden çok seven çoktur

    YanıtlaSil
  105. size hayranım sizi çok seviyorum ablacım canım benim

    YanıtlaSil
  106. didem asena nazife24 Ekim 2008 10:40

    ben cemreyi cok seviyorum heps sarkısını di nliyorum ve 44 kilo oldugunu biliyorum

    YanıtlaSil
  107. mrb ben cemre benim için yorum yaptığınız için teşekürler cıldırdım şuanda size daha sonra yorum yazacağım.

    YanıtlaSil
  108. canım cemrem seni çok ama çok seviyom nolur msn adresini verrr nolur

    YanıtlaSil
  109. selam cemrem ben eylül güzeli seni çok seviyorum askımsın eşme ye selam gönder esme seni çok seviyor eren cok cirkin gülcinde cok cok cirkin cünkü cok sarı yusi cok güzel

    YanıtlaSil
  110. cemre ablam senn acyip hayrannınım sana aşk oldum başarılarınn devamını dilerim inş bnde snn gibi olurum bnmde sizin gibi bi gurbum olur=Dniraz komik bişi ama işte...........................

    YanıtlaSil
  111. şey şebem abla sen msneni verin misin
    ne oluru ben hepsişyi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  112. cemre kemer seni çok seviyorum............

    YanıtlaSil
  113. CEMRE BENİM KADAR OLMASADA GÜZELSİN

    YanıtlaSil
  114. CEMRE ÇOK GÜZELSİN.AMA EREN DAHA GÜZEL

    YanıtlaSil
  115. cemre seni çok seviyorum dünyada birtanesin sana hayranım lütfen adıyamanın besni ilçesine gelip konser verin lütfen bayılıyorum sizebyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  116. CEMRE SEENİ ÇOOOK SEVİYORUM.SEN ÇOK GÜZELSİN.

    YanıtlaSil
  117. cemre abla sana bayılıyorumm hiç kmse kadar cok olamaz bnm sevgim facebookta da snle konusuozz zaten hatırlatım bn şeyma..:)cemre:şeyma:yoshy:sezen:gülçün:kübra:eren:ayşe olarak bi grup gibiyiz:)):):)

    YanıtlaSil
  118. hepsi grubundan en çok cemreyi seyiyorum kardeşim ise gülçini çok seviyor asla seni sevmekten vazgeçmiycem

    YanıtlaSil
  119. ben helin
    cemre seni çooooooooooooook
    ama çoooooooooooooooooooook
    seviyorum seni benden başka
    hiç kimse sevemez ben senin
    en büyük hayranınım cemre hiç kimse cemre olamaz ben cemreyim itirazı olanlar bana yazsın
    kendilerini bişey zannet nesin.

    YanıtlaSil
  120. cemre abla seni çoook seviyorum lütfen bana ve senin msn adresini isteyen herkeze msn adresini veririsen beni çoooooooooooook mutlu etmiş olıcaksın.SANA KOCAMAN ÖPÜCÜKLERİMİ GÖNDERİYORUM

    YanıtlaSil
  121. ben cemre yi çokkkkk seviyorum hatta bende cemrenin yaseminin erenin ve gülçin'in msn adresleri var olmayanlar çatlasınnn hem benide çok seviyolarhatta bana kamera bile açtılar...

    YanıtlaSil
  122. cemre çok yaramazmışın

    YanıtlaSil
  123. ben cemreyi çok seviyorum. ama grup hepsiyide çok seviyorum ama bütün hepsinin arasında en çok cemreyi seviyorum...

    YanıtlaSil
  124. sedanur ben cemreeda salakmısın sen hepsiyi kimse sevemezmiş salakkk

    YanıtlaSil
  125. cemre abla seni çok seviyorum.seni ölesiye kadar seviceğim inşallah bu yorumlarımızı okursun.ama sırf seni değil bütün hepsi grubunu seviyorum.


    sizi çok seviyorum.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  126. cemre abla eren abla sizi çok seviyorum sizden tek isteğim msn adresinizi bana vermeniz

    YanıtlaSil
  127. benim adım büşra. sen benim hayranımsın msnni verirsen memnun olurum.benim içinde bilgisayarda yayınlamanızı istiyorum S3Nİ ÇOKKKKKKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMM............

    YanıtlaSil
  128. tamam anladım zaten ben onu sildim ki

    YanıtlaSil
  129. cemrenin en çok sevdiği hayranı4 Ocak 2009 20:04

    cemre abla seni çok seviyorum lütfen amasyada konser verin seni çok seviyorum lütfen bunu oku

    YanıtlaSil
  130. ben cemre yi çok seviom her hali ile güzel seyda

    YanıtlaSil
  131. CEMREM BEN SENSIZ KEN AKLIMDAN OLDUM DISLERIMI SIKDIM ELIMI OVDUM EYYYY KASINA GOZUNE KURBAN OLDUGUMUN GOZZYASIMDA BILE RESMINI GORDUM CEMREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SENI COK SEVIYORUM YAAAAA O DUDAKLARIN VARYA OOOOF

    YanıtlaSil
  132. Cemre abla seni çok seviyorum.Gülçin abla,Eren abla,Yasemin abla sizleride çok seviyorum.Ben Selin Topçu hepinizi çooooooooooooooooooooooook seviyoruuuuuuuuuummmmm.

    YanıtlaSil
  133. hepiniziçok seviyorum özellikle cemre seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  134. ben konya dan fatma seni çok seviyorum.konya da konser verirseniz sevinirim sana hayranım bybybybybybybybyyb

    YanıtlaSil
  135. ben mehmed nbr cemre yi çok seviyorum by

    YanıtlaSil
  136. cemre=şerife
    eren=zeynep
    yasemin=nehir
    gülçin=sema

    YanıtlaSil
  137. mrb ben cemre adaşım cemre seni çççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum sen benim herşeyimsin biz geleceğin HEPSİ GRUBUYUZ CEMRE=CEMRE YASEMİN=SERAP EREN=TUBA GÜLÇİN=İLKNUR cemre ben sana kurban olurum seni o kadar çoooooooooooooooooooooooook sewiyorum ki aşkım cemre byyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  138. "CemRe" seniii çok seviyorum aşkımsın seni ve eren,gülçin ve yaseminide çççoook seviyorum ama senii daha çççççooooooooookkkkkkkkkkk seviyorum..bbb

    YanıtlaSil
  139. senin msnneni istiyorum yeğnimde istio ikmiz de grubunuza bayılıyoruz yazan gamze yönev msn nı unutma sevgiyle

    YanıtlaSil
  140. .........GaMzE........ CEMRE SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM CNM BENİM HERŞEYİM SANA HAYATINDA BAŞARILAR KALBİM HEP SENİN YANINDA

    YanıtlaSil
  141. ayşegül sena6 Şubat 2009 19:18

    ben cemrenin burnunun estetik olduğna pek inanmıyorum ola bilirde ama bilmiyorum

    YanıtlaSil
  142. ben en çok cemre ablyı seviyorum.ama sizleride çok seviyorum.gülçin abla bir hata yaparak gruptan ayrılmış olabilir.Ama siz onu ikna etmeli ve bu grubu bozmamalısınız.Çünkü bu sizin rakiplerinizin hoşuna gider hem rakiplerinize papuc bırakmamak için hemde hepsi sevenlerini üzmemek için.

    YanıtlaSil
  143. CEMRE ABLA HANİ PERŞEMBE GÜNÜ EVDE BANA Bİ KEK TARİFİ VERMİŞTİ YA ŞEBNEM TEYZEM BEN O KAĞIDI KAYBETTİM KAÇ GÜNDÜR ULAŞAMIYORUM ŞEBNEM TEYZEYE EVDE YOKSUNUZ CEBİDE AÇMIYO MESAJ ATTIM GÖRÜRSE BANA TARİFİ TEKRAR YAZSIN.

    YanıtlaSil
  144. cemre abla seni cok seviyorum......sizi kahramanmaraşa bekliyorm.....inşallah gelebilirsiniz.bide msn'ni verebilirmisin?....seni cok ama cok seviyorm..byby.iyigeceler.

    YanıtlaSil
  145. cok güzelsin

    YanıtlaSil
  146. cemre seni çok seviyorum. sen çok güzel bir kızsın. sana hayranımm....

    YanıtlaSil
  147. cemre çok güzel bir kız.............
    selime

    YanıtlaSil
  148. cemremmmmmm benim ben seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  149. aşkım cemrem senş çok seviyorum numarası bende var hatta konsyum bana da bir arkadası verdi ccıiidddiii ı love you cemre

    YanıtlaSil
  150. cemre abla cokkkk güzelsn senle yazşmayı çokkkk istiyorum lütfen ban msn adresni yazarmısn

    YanıtlaSil
  151. ya yuh size nie o kdr abartıyosunuz ki bu sewgiyi anneniz ölse ağlamazsınız cemre ölse ölürüm diyosunuz niye ölesiniz ki yüzünü bi kere bile yakından görmediiniz birine asla ölemezsiniz.bi de işte ben daha çok sewiorum kavgalarını bırakın hepsi büyük bi grup ve milyonlarca hayranı war msnleri de yokmuş.o yüzden bence boşuna vakit kaybediosunuz . ama bende cemreyi çokk sewiorum onun için ölmem asla ama konserlerinin hepsine gidiorm.byy

    YanıtlaSil
  152. seni çok seviyorum hepsi

    YanıtlaSil
  153. çok süperrrrrrrrrrrrrrrrrr ı love you cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee seni seviyorum
    canım benim

    YanıtlaSil
  154. cemre benim adım ceren soy adım selen ne olur bak ilçesine gelin ve konser verin en çok seni ve gülçini seviyorum ama en çokkkkk seni seviyorummmmmmm okulda benim gurubum var adı hepsi orada benim adım cemre seni ve gurubunu çook seviyorum ne olur onları benim yerime öp ve bucak ilçesine gelin ve konser verin ve ben sana hastayım seni çokkkkkkkkkkkk seviyorum gurubunu benim yerime öp ben mart ın 12 sinde 10 a basacağım birde sana bir şey soracağım gülçin guruptan ayrıldımı ve hepsi birdeki hayat sizin gerçek hayatınızmıydı vede hepsi1 baştan başlayacakmı ben ve kuzenim ekin selen sana bayılıyoruz ve onunla oyun oynarken tartışıyoruz o ben cemreyim bende cemreyim diyorum

    YanıtlaSil
  155. ben sana hayranam seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  156. cemre abla seni çok seviyorum ne olur adresini ver seninle tanışmak iştiyorum ve seni dünyalar kadar seviyorum cemre abla

    YanıtlaSil
  157. adsız dedi ki..
    Şebnem abla ben yasemin cemre ve ereni çok seviyorum.Konserlerine gelmek istiyorum.Lütfen mnslerini verirmisin ?

    YanıtlaSil
  158. HİÇ BOŞUNA YAZMAYIN O MSN ADRESLERİ DOĞRU DEĞİL BEN CEMRE NİN KUZENİYİM BANA O ADRESLERİN DOĞRU OLMADIĞINI SÖYLEDİ LÜTFEN İNANMAYIN

    YanıtlaSil
  159. yha ben seni accayip çok sewiyorum acaba mümkünse sana msn adresimi wericem beni ekleyebilirmisin????lütfennnn....bazıları grubunuzla ilgili kötü şeyler yazıo ama siz takmayın onların da ne kötü olduğunu biz cemre kemerciler çok iyi biliyoruzzz

    YanıtlaSil
  160. CEMREM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOKSEVMİYORUM DAHA DAHAÇOK SEVİYORUM AŞKIMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  161. CEMREM SENİ ÇOK SEVMİYORUM DAHADAHADAHA ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM
    AŞKKKKKKKKKKKKKKKIIM BENİM ÇOK GÜZELSİN

    YanıtlaSil
  162. cemre abla seni çok seviyom hatta msnemde kayıtlısın seni okadar çok seviyom ki anlatamam

    YanıtlaSil
  163. cemre seni çooooooooooooooooooooooooooook seviyorum çok tatlısın aşkkkkkkkkkkkkkkkkım

    YanıtlaSil
  164. cemre seni çok seviyorum gülçinin gruptan ayrılmasına üzüldük ama siz yinede bir oldunuz bnce en dogrusu yaptınız ama gülçin ayrılmayacaktı buraya kadar geldininz sonra sizi bırakıp gittiS:S:s:s:s

    YanıtlaSil
  165. cemre abla aytül seni çok seviyorum cemre abla
    sen çok güzel bir kızın cemre abla sen çok ama çok dünyalar kadar çok seviyorum
    arda erkek arkadaşım kızkanıyor nedenmi cemre abla diyoki benni bile sevmiyorsuz cemre kadar
    cemre abla seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  166. cemreye bayılıyorummmmmmmmmmmmm onu çok seviyyyyyyyyyyyyoooooorummmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  167. YA BU CHAT KUTUSUNA GICIK KAPIYORUM ORDAKİLERİN HEPSİ CAHİLDİR!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  168. SEVGİLİ CEMRE ABLA,
    ÖNCELİKLE SENİ ÇOK SEVDİĞİMİ BİLMENİ İSETRİM.
    BEN Ş.URFADA YAŞIYORUM. LÜTFEN BURAYADA BİR KONSER VERİN.

    YanıtlaSil
  169. cemre abla sana çok benziyorum ama sana kavuşamıyorum sensiz bana zulüm

    YanıtlaSil
  170. MERHBA ARKADAŞLAR BEN CEMRE KEMER ZATEN BENİ ÇOK İYİTANIDINIZA EMİNİM BANA BU KADAR ÇOK YORUM YAZMANIZA GEREK YOK LÜTFEN BANA BİRAZ AZ YORUM YAZARSANIZ SEVİNİRİM.SİZLERİ ÇOK ÖPÜYORUM.

    YanıtlaSil
  171. CEMRE ABLA MERABA BEN DUYGU KIRIKKALEDE YAŞIYORUM LÜTFEN BURAYA BİR KONSER VERİN.AYRICA ÇOKAMA ÇOK GÜZEL , ŞİRİN VE TATLISIN SENİ GÖRMEYİ ÇOK İSTİYORUM.

    CEMRE AND DUYGU

    YanıtlaSil
  172. merhaba evet benım cemreyı yanı hepsi grubunu sızden çok sevıyorum var mı asıl sız sevmıorsunuz hepsiyi eda demişki güya bbbyyy benden çok hıc kımse hepsi grubunu seveme zo benım bırtanemmmmmmm
    yannı onlar benım bırtzanem onların yerını hıc kımse tutuamaz

    YanıtlaSil
  173. yaaaa erkek olmama ramen cemre'yi çok sewiyorum tapıyorum sana cemremmm benim lütfen msnni ver erkeğim diye msnni vermek istemessen verme ama bilki ben seni çok ama çok sewiyorum cemreeem benim

    YanıtlaSil
  174. onlar benimmmm bikere benim kadar hiç kimse sewemes onlar öl dese ben heen tereddütsüz intihar ederim hele cemre abla desin 1 saniyey kalmam annemdende babamdan da çok sewiom ben onları aşkım beeeniiiiim

    YanıtlaSil
  175. cemre seni çooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmm!!!!!!!!grup hepsinin kızlarına bayılıyoruuuummmmmmmm!!!!!!!!!!..........

    YanıtlaSil
  176. Cemre çokkkkkk güzelsin

    YanıtlaSil
  177. BENDE ENGİNARA BAYILIRIMMM

    YanıtlaSil
  178. EBRU DEDİ Kİ,
    CEMRE HUYLARIN BANA BENZİYOR HAHAAHAHAHAH

    YanıtlaSil
  179. seni çoooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  180. kızlar ben cemrenin msn sini biliyom kenan doğulu ile çıktığı dönemde bu msnden görüşüyormuş ve hala şimdi onu kullanıyor ve çok sık açıyormuş

    YanıtlaSil
  181. seni senden çok seviorum cemrem sana aşığım be ah bi yakınında olabisem sana doya sarılabilsem :D

    YanıtlaSil
  182. selen=cemre nerelisin lütfen söyle merak ediyorum!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  183. cemre: çocuklar bende sizi çokkkkkk ama çok seviyorum ama böyle yapmayın yani acayip bişeysinizzz neyse çocuklar bizim msnemiz yok bunu söyliyim gülçin gruptan ayrılmadı ama gelip geri dönmek isterse grubumuza almıyacağız onu neyse byby bize giderken bybyyyyyyy kendinize iyi bakın demişti biz ço kırıldık gülçin hanım oku yazdığımı bizde seni çk seviyorduk bunu söylemeseydin kızmazdık sana artık nefret ediyoruz kendimizdende sendende çocuklar yeni şarkımız çıkıcak. adıda: memnun kalma eski günler

    YanıtlaSil
  184. cemrenin burnu estetik olmasına rağmen çok iğrenç esteikli hali böyleyse doğal halini düşünemiyorum.ayrıca çok sinsi birisi

    YanıtlaSil
  185. Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederiz.Hepiniz çok tatlısınız.Ama biz msn adreslerimizi hiç kimseye vermiyoruz.Lütfen durumu anlayın.

    YanıtlaSil
  186. tutturmussunuz cemre diye oglum ceza varken cemre memre mı dınlenır en baba sanatcı CEZAAAA

    YanıtlaSil
  187. CEMRE BENİMLE EVLENIR MISIN

    YanıtlaSil
  188. meraba kızlar sizi çok seviyorum özellikle cemre abla sana bayılıyorum senin burnuna laf eden yanılıuyor cok güzel olmuş bence cemre abla yaşadığın sürece yüzünden gülümsemü hiç eksik olmasın

    YanıtlaSil
  189. seni çok seviyorummmmm cemre abla yaşadığız sürece yüzünüzden gülümseme hiç eksik olmasın grup olarak çalışan sanatçılar arasında en iyi hepsi grubu

    YanıtlaSil
  190. slm ben cemrenin hastasıyım dizide en guzel cemre oynadı bence .acaba hangi takimli ben fanatik FENERBAHÇELİYİM arkadaşlarım bana FBli dedile işallah oledır cemre ile goruşmeyi çok seviyorum acaba msn si ne onunla goruşmeyi çok isterdim aslında herkesi seviom gruta ama gulçıni pek sevmezdim gruptab gittı o . duyduma gore cemrecim,yasemin ve erende ona kölelik yaptırıyomuş

    YanıtlaSil
  191. cemre seni dunyalar kadar cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum/ben azeriyim/bana mns-mi diyorlar turkler ne diyorlar bilemiyorum ama bana adresini verirsen choooooooooooooooooooooookkkkkkkk mutlu olurum.seninle konusursam belkide dunyanin en mutlu insanı olurum llluuutttfffeeennn.ne olursun yalvarıyorum sana lütfen.seni cook seviyor ve sevgilerimi gonderiyorum

    YanıtlaSil
  192. CANIM CEMRE ABLAM BEN SANA GERÇEK TEN ÇOK BENZİYORUM AİLEM HATTA HER GÖREN BENİ SANA ÇOK BENZETİYOR BAZILARI İKİZ OLSANIZ BU KADAR BENZEMESSİNİZ DİYOR LÜTFEN BANA UAŞŞŞ

    YanıtlaSil
  193. cemre seni dünyalara sığmayacak kadar çok seviyorummmmmmmmmmmmm.sen bir tanesin!!!

    YanıtlaSil
  194. CEMRE ABLAAA SENİ ÇOOOOK GÖRMEK İSTİYORUM ÇOOK GÜZELSİN SESİNDE HERŞEYİN MÜKEMMELLLLL YAAAA SÜPERSİNNNNNNİZZZZZZZ HEPİNİZZZZZZ...

    YanıtlaSil
  195. KURBAN OLURUM SANA CEMREEEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  196. cemre abla sana hastayım cok tatlı birisisin bende bir sürü posterlerin ve resimlerin var.herkes farklı bir msn oluşturup senini diye yazıyor. bende inanıp ekliyorum ama beni kandırıyorlarmış.ben aynı sana benziyorum.gerek ms koymanı isterim
    SENİ ÇOOK SEVİYORUM!!!!!!

    YanıtlaSil
  197. özge demiş ki...
    cemre benim odamın her yerinde var.o dünyalar güzeli bence

    YanıtlaSil
  198. CEMRE SENİ ÇOK SEVİYORUMM

    YanıtlaSil
  199. slm kızlar ben eren bakıcı cemre benim en iyi dostum onu bazen kardeşim gibi seviyorum cemrecim seni seviyorum cnm

    YanıtlaSil
  200. cemre aynı benim gibi bende maviyi çok seviyorum nedeni gözlerimin mavi olması ve bana çok samimi gelmesi gülçin iyikide çıkmış size bir veriyim ben hepsi grubunu tanıyorum aynı abla kardeş gibiyiz ve bende msn de var

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler