28 Ekim 2007 Pazar

Grup Hepsi - Gülçin Ergül Hakkında Herşey

1-) Gülçin'in yeğeninin adı Ege'ymiş
2-) Kullandığı cep telefonu Nokia 6260
3-) Kendini "WHO REALLY CARES VE CAGED BİRD" şarkılarıyla tanımlıyor.
4-) En çok korktuğu şey yanlış anlaşılmak.
5-) Boş zamanlarını internette ya da yalnız odasında geçirmekten hoşlanıyor.
6-) Parlak taş küpe delisi.
7-) Kitapları yarım bırakmamak gibi bi takıntısı var.
8-) En sevdiği dizi SMALLVİLLE.
9-) En sevdiği filmler, dans filmleri.
10-) Kardeşlerinin adı SEZİN ve ELÇİN
11-) Lise 1'deyken baleden sıkılmış ve aynı zamanda hocanın ilgisizliği yüzünden bunalıma girmiş.
12-) Daldığı zaman alt dudağını ısırıyormuş.
13-) Hayatında bir kere, bir erkek tarafından reddedilmiş.
14-) Ablasının bir bebeği varmış ablasına "minik annem" diyormuş
15-) Gülçin 3 kardeşmiş ablalarının adları: Seçil ve Elçin. Elçin Hollanda'da yaşıyormuş.
16-) Gülçinin annesiinn adı Aysel ve annesinin en yakın arkadaşı Suna teyzesiymiş.
17-) Gülçin, Suna teyzenin yaptığı pırasalı böğrekleri çok seviyormuş.
18-) TC Kimlik Numarası: 477013------
19-) Uzun süre kapalı alanda kalamazmış ve hemen daralırmış.
20-) Sakız çiğnerken asla merdivenlerden çıkmazmış.
21-) Kedisinin adı PETITO'ymuş. Cinsiyeti erkek ama Gülçin ilk başta pembe bir tasma takmış 22-) Annesi çok güzel Türk sanat müziği söylüyormuş.
23-) Eğer sevdiği çocuk ona yakın davranırsa yüzü kıpkırmızı olurmuş yüzüne bakamazmış.
24-) Kaset ve cdlerin arkasında teşekkür yazılarında Gülçin'in yazdığı rakakamlar şifreymiş.
25-) Top oynamak konusunda çok yeteneksizmiş bu tip sporlarda arkadaşları onunla oynamaya sinir oluyorlarmış.
26-) Konservatuarda en yakın arkisinin adı Beril'miş.
27-) Sınıfında Güco diyorlarmış , sınıf numarası 784'müş.
28-) Şubesi D'ymiş
30-) Annesine Şükroş diyormuş ama annesinin adı Şükran değilmiş.

DOĞUM TARİHİ: 30 EKİM 1985
DOĞUM YERİ: DALYAN
BURCU: AKREP
AYAKKABI NUMARASI: 38
KİLOSU: 49
EN SEVDİĞİ YİYECEK VE İÇECEKLER: ZEYTİNYAĞLI KEREVİZ, SİYAH ÜZÜM, KOKOREÇ, ÇİKOLATALI DONDURMA VE JELİBON
SEVDİĞİ RENK: PEMBE
HİÇ SEVMEDİĞİ YİĞECEKLER VE İÇECEKLER: KOLA ÇAY BAMYA PATLICN
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR: MARİAH CAREY, USHER, PUSSYCATDOLLS, SEAN PAUL, ALİCAİA KEYS
LAKABI: TOSBAĞA

136 yorum:

  1. gülçin abla çok güzelsin seni çooook seviyorum

    YanıtlaSil
  2. gülçin abla çok güzelsin seni çooook seviyorum

    YanıtlaSil
  3. ya bu kız lezbiyenmiş ya

    YanıtlaSil
  4. Gülçin abla sen çok güzelsin. Saçları müthiş. Bede akrep burcuyum. Bende Dalyan a yakın bir yerde doğdum. Sevgilerle EVİN ...

    YanıtlaSil
  5. GÜLÇİN ABLA SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM HAYATTA SANA BAŞARILAR DİLERİM

    YanıtlaSil
  6. GÜLÇİN ABLA BEN SENİN BÜYÜK BİR HAYRANINIM HAYATTA SANA BAŞARILAR DİLERİM

    YanıtlaSil
  7. gülçin abla bence grubun en güzelleri sen cemre eren ablalar yaseminin konusma tarzı cok kötü sizi cemre ereni cok seviyorum kalbimdesiniz her zaman canlarım

    YanıtlaSil
  8. gülçin sana bayılıyorum harikasın aşkımsın sen benim sevdiğim tek ünlüsün aşkısı

    YanıtlaSil
  9. gülçin abla seni çok seviyorum senin en büyük hayranlarındanımm sizden bi ricaam var kırşehire konsere gelir misiniz lütfeen öpüyorum muck

    YanıtlaSil
  10. en güzel yasemin kıskanın batlıcan rengi seç çok yakışıyo ee güzele ne yakışmazki

    YanıtlaSil
  11. seni çok seviyom yasemin

    YanıtlaSil
  12. GÜLÇİN abla seni çok SEVİYORUM
    bir ricam var lütfen RİZE ye de gelirmisiniz?yani konsere

    YanıtlaSil
  13. gülçin hastasıyımonu çok seviyorum en büyük hayalim omugörmek

    YanıtlaSil
  14. seni çoook seviyorum grubun en çirkini 'cemre' engüzeli ise gülçin amlam gülçinin saç rengi (yani gerçek saç rengi kahverengi)

    YanıtlaSil
  15. gülçin çooooooook süper birisi hepsinden en çok beğendiğim gülçin
    hepsi grup en sevdiğim sanatçıııııı sizinleyim sakın şarkı söylemekten yılmayın.gülçin abla seni çoooooooooook seviyorummmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  16. gülçin abla ben seni çok seviyorum başka kişiler sevmese de ben de senin gibi sarışınım ama mavi gözlüyüm beni arkadaşlarım en çok sana benzetiyolar ama grup hepsiden sade gülçin değil hepsi güzel en sevdiğim ünlü grup hepsi hepinize selamlar ve hayatta başarılar.

    YanıtlaSil
  17. Gülçin ve £ren çok güzel

    YanıtlaSil
  18. hepsi grubu ne olur bursa'ya konsere gelin!!!!!!!

    YanıtlaSil
  19. bn senem gülçinle hemen hemen huylarımız aynı . Aslında ilk başlarda erni seviyordum.Filmleri çıkınca gülçini sevmeye başladım.Gülçin delisiyim

    YanıtlaSil
  20. gülçin süpersiiinnnn... adamıdelirtiyorsun

    YanıtlaSil
  21. seni seviyorum canım adeta beni anatıyorsun turgutluya gelmeni bekliyorum size bir süprizimiz var. çabuk gelin en çok sevilenler gülçin ve yasemin

    YanıtlaSil
  22. seni seviyooooooooorum gülçin turgutluya gel esra köken

    YanıtlaSil
  23. sen 49 kilo olamazsınn..daha fazlasındırr....kim yazdıysa yanlış yazmışş...

    YanıtlaSil
  24. ben aslı seni çokkkkkkkkkk seviyorum
    hemde çok hem güzel hemde akıllısın keşke çukurhisara gelseniz çok memnun oluruz...lütfeeeeennnn.. sizi çok seviyorummm hemde çok sadece seni seviyorum..

    YanıtlaSil
  25. hepsi sıze ıyı gunler dıler su kelımelerle baslamak ısterım sevılenbırılerıne::::::::::::::::::aslında sızınle gorusmek ısterım ama bu kesın olmıcak bısıdıyorum cunkı ben hıc bır sanatcı gormedım yanı ünlü.hele çok sevdım grub hepsiyı görecem hahaha gülim ha sakın sızı gormek ıstemedımı sanmayın hele hele cemre sen yasemın ve eren abla sızı bole sevıyom esıtsınız ama yanı ıste yıne de sızın konserlerınıze benım arkadasım geldı sızı çekmıs resmen delırdım gorunce antalyadakı konserınızd e cekmıs sızın konserleerınıze neden gelemıyom bılıyormusunuz okul varken konser yapıyosunuz o yuzden lutfen burdurun bucağı var ya ıste oraya bı kere gelın konsere bıızede gelın bucağa

    YanıtlaSil
  26. gülçin abla ben seni çooooook seviyorum senin hayranınım.senin saçlrın çok güzel ama düzken daha da güzel ve seni görmeyi ok isterdim.....

    YanıtlaSil
  27. rabiayani tosbag29 Temmuz 2008 15:32

    gülçine gülçin abla demeyin çünkü bir yorumunda okumuştum gülçin abla demeyin diyodu neyse konuya gelelim;bende akrep burcuyum biraz titizim kitapları bitirmessem rahat olmuyorum neyse ben gülçini çok seviyorum benim adım rabia ben gülçinle konuştum ama omuydu bilmiyorum eyer onla konuştuysam lütfen bana yarın gine giricem birşey yazsın çünkü msn nesini eklemek istiyorum çünkü öptüm gülçin

    YanıtlaSil
  28. qüLcinimm..Ben Seni cok seven cok büyük bi hayranınım...Bütün fan sitelerine üyeyim..Su ana kadar sna ulasmak için elimden gelen herşeyi yptm ama olmadı..Ben seni herseyden cok seviorum..Senin için ölmeyi bile göze alırım..Ölüorum-Bitiorum-Geberiorum..Nolur anLa beni...Duy sesimi..Seni herşeyden cok ve ölümüne seviorum..

    Atar mı Bu kalp sen olmasan..
    Yasar mı bu can sen oLmasann..
    GüLccccciiiinnnn....(LL)

    bSraqLcn..(A)

    Sni Ölümüne Seven Bşra..

    YanıtlaSil
  29. gülçini çok sewiyorum saçlarına bayılıyom ama düz hali daha güsel cemreyle gülçin faworim bnm ayrıcada GÜLÇİN ERGÜL adaşım bnm adımda gülçin ama onun için deil güsel olduğu için onu sewiyorum

    YanıtlaSil
  30. BN SENİN HAYRANINIM OKULDA GURUP OLUŞTURDUK BEN GÜLÇİN OLDUM
    SENİN RESİMLERİNDEN BAŞKA YERE BAKMIYORUM SENİ ÇOKKKK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  31. merhaba ben elif gülçin ablayı çok seviyorum benim ezgi ablamda cemre ablayı çok seviyo cemre abla internetten yorumlara baksın ezgi ismi vardır neyise gülçin abla sana okadar çok hayrnımki seni çok seviyorum lütfen kırıkkaleye gelinnn lütfennnnnnnn

    YanıtlaSil
  32. gülçin abla seni çok seviyorum lütfen edirneye konsere gelin ve msn adresini yazar mısın he bide bazı siteler de hepsi1 in sinema filmi çıkacak diyorlar ne iş ya anlamadım gitti

    YanıtlaSil
  33. gülçin herkezden güzel..............................................

    YanıtlaSil
  34. SELAM.BEN 3. SINIF ÖĞRENCİSİYİM.ADIM EFTELYA ANLAMIM DENİZKIZI BEN GÜLÇİN ABLANIN BİR HAYRANIYIM,ABArtmaya gerek DUYMUYORUM.ONUN SESİNİ TAKLİT EDEBİLİYOR , ONUN GİBİ KONUŞABİLİYOUM . SESİM ÇOK GÜZEL BENCE.SENDEN BİR RİCAM OLACAK,ANKARA ,BATIKENTTE VEDAT DALOKAY PARKINKA KONSER VERİR MİSİMİZ? CEVAP.................................................................. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  35. gülçin seni çok seviyorum nolur izmire gel.

    YanıtlaSil
  36. gülçin abla snei çok sewiyorum benimde şubem 6 d ayrıca adımda suna seni çok ama çok seviyorum yasemin abla cemre abla vede sen çok tatlısınız tabi eren ablada tatlı

    YanıtlaSil
  37. gülçin abla seni çok sewiyorum nolur msn adresini ver seni çok sewiyorum nnolur siteniz var sa da sitenin adınıda verin sizi çoks seviyorum ı love gülçin suna and gülçin nolur üsküdarda bir konser verin

    YanıtlaSil
  38. merheba gülçin abla ben seniçok seviyorum bede senin birçok posterin var birde msnen olsa ben sana bir soru sormak istiyorum msnen varsa bana verebilirmisin? nolur lütfen seninle konuşmak istiyorum lütfen senden cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  39. gülçine bayılıyorumm .. Arkadaşlar bosuna uğrasmayın hepsinin adresi yok ! Arkadasım gördü hepsiyi yok adresi.Hem youtubeda da sölüolar zaten ! Neyse gülçin grupta en çok 1.seni 2.ereni 3.yasemini 4.cemreyi beğeniyorum :) SESİN ÇOK GÜZEL.BENDE ÇIKARTABİLDİĞİM KADAR ÇIKARTIYORUM :)

    YanıtlaSil
  40. (:gülçin_ergül:)27 Kasım 2008 22:51

    slm hepsinizi de çok sviyorum ben gülçin

    YanıtlaSil
  41. slm gülçin abla ben 12 yaşındayım adım duygu seenin hayranınım keşke bir gün seni görebilsem başka hiç bir şey istemem lütfen çaycuma yada zonguldakta konser verin


    lllllllllüüüüüütttfffeeeeeeennnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  42. GÜLİN ABLA BEN ESRA BENİM KARDEŞİM EMRE SENİN HAYRANIN 5 YAŞINDA O DA AKREP BURCU SENİ ÇOK SEVİYOR AŞKIM GÜLÇİN DİYOR.

    YanıtlaSil
  43. Gülçin abla sana bayılıyorum bende senin gibi akrep burcuyum.Benim sesimde sana benziyor.Seni çok ama çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  44. gülçin abla seni seviyorum ben alev.

    YanıtlaSil
  45. Gülçin abla ben hilal senin bir kere konserine geldim. izmir deydi 2. sırada oturuyordum. konser bittiğinde yani siz gidince mektup attım sahneye ama aldın mı almadın mı bilmiyorum imza gününüzü bekliyorum. imza gününüz geldiği zaman sana parlak taşlı küpe alacağım. lütfen siteye ne zaman olduğunu ve nerede olduğunu yazar mısın? cevabını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  46. gülçin abla seni o kadar çooookkkk seviyorum ki anlatamam.nolur ankarada bir daha konser yapın.sizi çoookkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  47. güLçinim seni okadar çok seviyorum kii.....

    [center][b]Please Don't The Music

    Rihanna'mm

    qözLerinLe MahfeTTin

    GüLçinm......[/b]

    [b]ŞarqıLar aşqa geLmiŞ.....

    gLçnm & RhnnM


    by: _-ÇaqLa-_[/b][/center]

    YanıtlaSil
  48. benimle evlenir misin gülçin seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  49. seni çok seviyorum benimle evlenir misin gülçin evlen ne olur askım sana rüyamda asık oldum büyük bir ask yasadık ogü bugündür aklımdan cıkmıosun

    YanıtlaSil
  50. segili gülçin;
    Hep seninle tanışıp imzalı fotonu almak istiyorum bide ablamla aynı yaştasın ve ben de akrep burcuyum en sevdiğim renk pembe:):):)

    YanıtlaSil
  51. ben aybuke 2. sınıfta en iyi arkadaşlarımdan olan asrin irem ve mısradan hepsi grubunu öğrend
    im eskiden cemreyi çok severdim am bir gün etek giydiğini görünce gülçinin hareketleri ve davranışlarından dolayı ona hayran kaldım 23 nisan 29 ekim hiç farketmez her bayram ve özel günlerde grup hepsiyi canlandırırız
    Aybuke=Gülçin
    Asrin=Eren
    İrem=Yasemin
    Mısra=Cemre
    GÜLÇİN HARİKA

    YanıtlaSil
  52. gulcin askim ben seni cok seviyorum herseyimsin sana bayiliyorum bu grupdan ayrilma hic bir zaman
    hic bir zaman dagilmayasiniz.
    hep birlikte kalasiniz. gulcin lutfennnnn azerbaycanda bakuyede gelinnn nolur askitom gulcinim cnm benim herseyim bir tanem seni cok seviyorum
    gulcin sadece benimmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  53. Gülçin abla ben senin haranınım seni çok ama çok seviyorum beni hep sana benzetiyorlar sesimide aynı hepsiden gülçün diyorlar hatta tıpkısenim davranışlarım bile sen duyduğuma göre hepsi gurubundan çıkıyormuşsun lütfen çıkma senin ayrılmanı nistemem seni çok ama çok seviyorum

    YanıtlaSil
  54. gülçin lezbiyen olamaz onu kim solediyse kendisidir...
    gülçin öyle bir kadına benzemiyor

    YanıtlaSil
  55. bence gülçin dünyalar güzeli hatta dünyalardanda güzel onu çoooooooooooooooookk seviyorum

    YanıtlaSil
  56. gülçin abla seni çoooooook seviyorum.sen dünyanın en güzel kızısın.sesini çok begeniyorum.sana ve grup hepsiye bayılıyorum.en çok da sana hoşça kal ben malatya dan inanç

    YanıtlaSil
  57. GÜLÇİN ABLA BEN AYTÜL SENNİ ÇOK SEVİYORUM GÖZLERİN ÇOK GÜZEL KENDİNDE ÇOK GÜZELSİN SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM SENİN HAKKINDA HABERLER VAR MP3 GRUPUNA GİTME GÜLÇİN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM LÜTFEN GRUP HEPSİDE KAL
    GÜLÇİN ABLA HABERLERDİ OKUDUM SEN DUMAYİDAMIŞIN SAĞLIKIN NEDENİLE BEN ÇOK ÜSLÜRDÜM GERMİŞ OLSUN GÜLÇİN ABLA SENİ ÇOK SEVİYOUM BENDE GÜLÇİN ABLA YENGEÇ BURCUYUM
    GÜLÇİN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM DÜNYAIN EN GÜZEL KIZI SENİN GÜLÇİN ABLA

    YanıtlaSil
  58. BENCE GULCIN GRUPUN EN GUZEL KIZI

    YanıtlaSil
  59. Gülçin Ergül Grup Hepsiden ayrıldı.Basın açıklaması yapıldı :( ve evlilik arifesinde :(:( yazın evlenecek

    YanıtlaSil
  60. Merhaba en yakın arkadaşım Gülçin. Bayağı bir hayran kitlen var diye görüyorum.Küçükken de çok güzel şarkı söylerdin canım.

    YanıtlaSil
  61. Benim adımda Gülçin onun adıda Gülçin.O yüzden ona sevgim daha çok.Sınıfta çoğu kişi Gülçin diyo.Bana diyolar sanıyorum.

    AMA ONA SEVGİM HİÇ BİTMİYECEK

    YanıtlaSil
  62. gülçin sen grup hepsiden ayrıldın mı öyle duydum yoksa..............bilmiyom gözümden düşüyon

    YanıtlaSil
  63. DENİZ:gülçin seni çok ama çok seviyorum tüm herkesi hayal kırıklıgı yaşanntın neden gidiyon gruptan bizi aldattaın

    YanıtlaSil
  64. GÜLÇİN AYRILDI ARKADAŞLAR SEVENLERİ BIRAKIP GİTTİ ONA GÜVENİODUK O NE YAPTI

    YanıtlaSil
  65. seni cok seviyorum gülcin

    YanıtlaSil
  66. gülçin abla seni ve hepsi grubunu çok seviyorum
    keşke grubtan ayrılmasaydın
    sizi 4 yüz ile karlaştıranları kınıyorum
    :D

    YanıtlaSil
  67. Gulcin abla seni seviyorum!Grup hepsiye bayiliyorum

    YanıtlaSil
  68. gülçin abla çök güzelsin

    YanıtlaSil
  69. HERŞEY GÜLÇİN YÜZÜNDEN OLDU .... GRUBU DAĞITTI.... ONUN YÜZÜNDEN HEPSİ GRUBU BİTTİ....

    YanıtlaSil
  70. Gülçin Hastası12 Şubat 2009 18:42

    gülçin abla seni çok seviyorum SAKIN EVLENME.

    YanıtlaSil
  71. adım sıla gülçin senin şarkılarını duyduğum resimlerini gördüğüm zaman ağlıyorum seni seviyorum
    güzel olmandan değil kalbinin temizliğinden
    ben 4. sınıf öğrencisiyim seni örnek aldım çok başarılıyım izmir 1.liyim var

    YanıtlaSil
  72. hersey gülçin yüzünden deil grup dağılmadı ay sonra gelebilir gülçin hepsi grubu bitmedi gülçin evlenmedide isi var dı bir süre hatta cemre kemer bile tv de gülçin evlenmedi dedi lütfen suçlamayın hep yanlıs eleştiri yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  73. tv de sürekli ''gülçin ergül evlenip dubai' ye taşındı grup hepsi dağıldı.'' die bir sürü haber çıkıo !... ama nedense hiç bir grup üyesi çıkıp da gülçin gruptan ayrılmadı demio gerçekten çok saçma buldum bu ilgisizliklerini?.. bur da insanın aklına bir sürü soru işareti takılıo dorusu ???????????????????????????... eğer grup gerçekten dağılmadıysa onlardn bir basın toplantısı füzenleyip bu konuyu açıklığa kavuşturmalarını istioruz...başka diycek sözüm yok onlara ...

    YanıtlaSil
  74. gülçin abla seni çok seviyorum
    gülçin grup hepsi aylırmıyor sade 1 ay önce kıza
    bir tatil yapıyor gülçin olmasa grup olmas.
    gülçin evlenmiyor sadece bir erkek arkadaşı var

    YanıtlaSil
  75. ya aman bnce reklam yapıyorlar bnce hepside birbirinden salak hele şu cemre koca bi ağzı var suratı da maymun gibi:D 4 yüz de bi şarkı yaptı sonra sesi soluğu çıkmaz oldu ee onlarında piilleri bitti hadi hayırlısı inşallaah!!

    YanıtlaSil
  76. gülçin seni çok seviyorum sen çok iyi birisin evleniyor musun sen ben seni çok özlüyecem bat bay ben eren

    YanıtlaSil
  77. Selam biz selin ile pelin kardesler bizce sanatcida olsa her bireyin bir ozel hayati vardir ve bireyler kendi hayatini yasama ozgurlugune sahiptirler. Ne zamana kaldik insanlar baska insanlarin hayatiyla ilgilenmekten kendi hayatlarini yasiyamiyorlar. Bu kadar zamaniniz var madem bir kitap acip kendinizi bilgilendiriniz!!! Biraz kulturunuzu gelistiriniz mesela ilginizi ceken bir dil ogreniniz. Inanin bana hayattiniz boyunca kimse gelip de size gulcin hanimin hayatini sormaz. Size gerekli olan kendinizi gelistirmenizdir. Ve gulcinin saclarinin rengi veya gozlerinin rengi bunlara ozenmeyin. Kalbimizin temizligi onemli herseyden once. Kimse olmayin kendiniz olun cunku sizdede kimsede olmayan ozellikler var. Ve me olursa olsun yakininzdakilerin yerine kimsenin gecmesine izin vermeyin. Saygilarla....

    YanıtlaSil
  78. slm bn duygu sizi çoooq seviyorumm hele gülçiniiii bn grupta gülçinim bir tane serpil die kız var o gülçininm dioo ama bn diom ki bndn bşksı olmz diom olmuoo :) ne kadar şeytanım demi hihihihihihihihi nese byyy

    GÜLÇİNİ SEVEN KIZ:DUYGU

    YanıtlaSil
  79. ben zeynep ve seni çok seviyorum hepsi grubunun en güzel kızı sensin senin hakkında gülçin evlendi diye haberler duydum bu doğrumu? hepsi grubu dağıldımı? nese bence kıskananlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çatlasıııııııııınnnnnnnnnn bu grubun en güzeli sensin senin sitenebaşka bir hepsi kızı daha güzel diye bir yorum yazan olursa evini basına yıkarım onun.

    YanıtlaSil
  80. gülçin abla seni çok seviyorum ben zeynep

    YanıtlaSil
  81. Bence eren en guzeli gozluk al kendine ha bide evimi basima yakta gorim

    YanıtlaSil
  82. gülçinin hayranı8 Mart 2009 14:42

    gülçin abla seni çokkkkkk seviyorum sana hayranım ama sen galiba gruptan ayrılmışsın duydugumda çok üzüldüm artık 3 lü grup oldular gülçin abla seni çokkkkkkkk seviyorum hadi byyy

    YanıtlaSil
  83. slm gülçin abla evlen digine çok sevindin ama keşke ayrımasaydın çokm güzelsin inş mutlu olursun hadi

    YanıtlaSil
  84. Arkadaşlar 1 olarak şunu söliyim mgülçinin sesi en güzeli kendisi de oyle ama bir sorunda şu gülçin ayrılarak bütün kariyerini kirletti artık grup hepsi diye birşey yok bence o gruba hava katan kız gülçin di bunu unutmayın

    YanıtlaSil
  85. gülçin abla bn rabia sizin hayranınızım şizin bütün şarkılarınızı ezbere biliyorum internetten okudum eren ablam küçük ken karınca yiyormuş çok komik grubunuz bir kere ayrıldı ama bir daha ayrılmayın nolur siz hepiniz bir bütün türkiye kalbisiniz sizi ve öncelike de benim BİRTANEM GÜLÇİN ABLAMI SEVİYORUM-------RABİA--USLU--------

    YanıtlaSil
  86. slm benim adım dilara ekmek kur-an carpsın demin gülcinle konustum yazıstım ban ases kaydını gönderdi

    YanıtlaSil
  87. gülçin ben seni çok seviyorum ve gruptan çıktığını duyunca çook ama çok üzüldüm günlerce ağladım lütfen geri döööön

    YanıtlaSil
  88. gülçin gruptan ayrıldı ama biz biz birbi rimize sıkı bağlarla kenetlendik bizi kimse ayıramaz

    YanıtlaSil
  89. GÜLÇİN SENİ ÇOOOK SEVİYODUM HEPSİDEN ÇIKMANA ÇOK ÜZÜLDÜM İŞALLAH ÇOK GEÇMEDEN O GRUBA DÖNERSİN

    YanıtlaSil
  90. yha seviyorsunuz ama neden gruptan ayrıldı bi konuşma yapsın çıkıpta gruptaki diger herkes çok üzülüyo ama o takmıyor

    YanıtlaSil
  91. gülçin grubu brakmasaydı daha çok şarkı yapabilirlerdi. tabi herkezin evlenmeye hakkı var ama ne bileyim garip geldi çok güzel şarkıları vardı ama yinede gülçine de teşekkürler. by

    YanıtlaSil
  92. gülçin abla ben seni çok seviyom keşke gruptan ayrılmasaydın ya sensiz grubun hiiçbir tadı yok ya her gün senin için dua ediyom gruba dönmem için.....

    YanıtlaSil
  93. çooook güzelsin güzelsin çooook
    şirinsin aslındaaaaa yok
    demek haksızlık sana amaa
    çooook güzelsin güzelsin çooook

    YanıtlaSil
  94. gülçin abla ben seni çok seviyorum sen gruptn ayrılsanda ayrılmasanda seni çok seviyorum benim adım da gülçin

    YanıtlaSil
  95. benim adım da gülçin ve bende akrep burcuyum seni çok seviyorum gülçin

    YanıtlaSil
  96. sana bayılıyorum.sen bu dünyadateksin.tek başınada harikalar yaratabilirsin.sana inanıyorum.herşeyinle mükemmelsin.eşinle mutlu ol isterim.ben seni öyle çok seviyomki ianamazsın.odamda hep senin fotoğrafların var.bilgisayarımda koskocaman albümün var.ayrıca bende patlıcanı va bamyayı sevmem.ama en çok sevdiğim renk pembedir.keşke seni gerçekten görebilsem.keşke trabzonda konser versen.hep ruyalarımdasın. seni seviyorum...

    YanıtlaSil
  97. Gülçin solo albüm yapmak için grubu bıraktı. Hala onu seviyo musunuz yanee?

    YanıtlaSil
  98. yha artık gülçindenn nefret ediorum g.hepsiyi yolda bırarktı hepsi 3 kişi kaldı sarışınların gerizekalı olduğunu tekrar anladım evt ses iii ama dansı ii deil

    YanıtlaSil
  99. slm ben cansu sizi çok severiyorum ben size bayılıyorum

    YanıtlaSil
  100. bn bi aralar(6.ve7.sınıfta)hepsiyi çok seviyordum ama şimdi iğreniyorum hepsiyi sevdiğim zamanlar da gülçinden nefret ediyordum şimdi de hiçbirinin bi güzelliği yok sesleri b.. gibi yasemin ve gülçine sinir oluyorum şarkıları çok çocuksu siz de şimdi seviyorsunuz ama yaşınız ilerledikçe dedıklerimi cok iyi anlıcaksınız bıkcaksızın onlardan artk sevmiceksınız....ANTİ HEPSİİ !!

    YanıtlaSil
  101. gülçin abla seni çok seviyorum hayatında başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  102. gülçine bayılıyorum hastasıyım gülçini benim kadar seven yoktur ailesi dahil

    YanıtlaSil
  103. gülçin seni çok seviorum iyiki o gruptan ayrıldın cemrenin annesi seni çok eziyodu zaten boşver kurtuldun bende güzelsanatlarda okuom seninle tanışmak isterimmmm umarım yazımı görürsün

    YanıtlaSil
  104. Gülçin abla seni çok seviyorum inşallah çok kıza zamanda dönersin

    YanıtlaSil
  105. bunu yazan yalan atmış çünkü tc kimlik no sunu nerden biliyo bide olmuş şuymuş buymuş demekki birinden duymyş internete tc kimlik no verilmez

    YanıtlaSil
  106. gülçin'i herkezden çok seviyorum.
    benden başka hiç kimse gülçini sevemez

    YanıtlaSil
  107. seni çok ama çok seviyorum gülçin abla seni görmek çok ama çok istiyorum gülçin abla cemre eren ve yasemin abla ile birlikte bizim okula gelin okulumuzun ismi fethi gemuhlu oğlu ilk öğretim okulu lütfen gelin senni çokçok öpüyorum ve seviyorum

    YanıtlaSil
  108. gülçin ergül süper ama gruptan çıktı merak etmeyin solo albüm yapacak sözleşme imzaladı bile

    YanıtlaSil
  109. gülçin abla lutfen gaziantepte konser verin
    ben sizi çok seviyorum halil bozgeyik bana sizin msn nizi verdi ama siz benii kabul etmediniz

    YanıtlaSil
  110. gülçin gruba dönnnnnnnnnnnnn cemrede gıcıklığını durdursun ve gülçin geri dönsünnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  111. seni çok seviyorum gülçin abla yolun açık olsun

    YanıtlaSil
  112. gülçin ergül
    merheba çocuklar yorumlarınız cok güzel teşekkür ederim ama ben dalyan da doğmadım lütfen kim yazdıysa yanlış yazmıstır... msn adresim yok benim ben eren yesemin ve cemre nin yanında deilim ben evlendim...

    YanıtlaSil
  113. insan kendi öz arkadaşlarına bunu nasıl yaparsın gülçin yüzsüz kız niye hepsi grubundan ayrıldın yazık oldu sana, yazıklar olsun sana en samimi arkadaşlarını bide dava açmışsın utanmadan nasıl olurda bu kadar duygusuz olabiliyosun sen ,yüzsüz gülçin seni hiç sevmedim sen sadece para için arkadaşlarınla beraber olmuşsun sen arkadaşlarını kullandın anlaşılan ne olacak şimdi sen tek BAŞINA duyduğuma göre solo albüm yapacakmışsın sen düşüksün KIZIM seni dinleyen azdır seni dinlemeyen ve sevmeyen çoktur. sen ikiyüzlüsün,duygusuzsun SENİ HİÇ SEVMEDİM YÜZSÜZ GÜLÇİN senden nefret ediyorum gıcık kız

    YanıtlaSil
  114. gülçin hastası25 Eylül 2009 20:32

    Bana bak azını topla ha.Sen kime gıcık diyorsun.

    YanıtlaSil
  115. merhaba gülçin abla ben seni çooooooooooooooooooooooooook seviyorum senin bende posterin var ama birde msn olsa çooooooooooooooooooooooooooooooook güzel olur bana msnni gönderirmisin lütfennnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  116. yeniden gruba dön çok özlüyorum seni unutamıyorum.

    YanıtlaSil
  117. gülcinsz grub aklima bile gelmezdi ama oldu neden gülcin bizi kirdin sen o grubun assolistiydin neden gülcin acikcasi sen beni hayat kiriklina uratin.bundan sonra hepsi grubu benim icin bitmistir.beni yanlis anlamayin öbürleride cooook iyi ama iste biri eksik.

    YanıtlaSil
  118. seni cok seviyoruz bakude binlerce hayranlarin var seni ozluyoruz

    YanıtlaSil
  119. gülçin abla senin msn varmış ben öyle duydum guruptayken en çok seni seviyordum guruptayken dizide çok sakardın seni bir daha guruba almıyacaklarını duydum benim adım nuray bana bir not gönderirmisiniz?

    YanıtlaSil
  120. BU BİLGİLERİN ÇOĞU YANLIŞ.

    Kitaplari yarim birakmaz, Da Vinci sifresi isimli kitabı yarim bıraktigi her yerde yazsa da , 2 gunde bitirmistir. Cok kitap okur. Evinde kocaman bir kutuphanesi vardir, eger bi kitaba ara verirse mutlaka ruh haline gore dogru zamanda okumaya devam eder. Kimi zaman ayni anda 4 farklı tarzda kitap okudugu bile olur.

    Bitki caylari icmeyi tercih eder. misafirlerine karıştırdığı bitkilerden çaylar yapmayı ve ikram etmeyi çok seviyor . mutlaka da içen kişiler begeniyormuş.

    Alkol, sigara kullanmaz, bu tip ortamlara girmeyi tercih etmez.

    Gece disari cikiyorsa , bir sanatsal etkinlik icindir .


    Sıkıntılı oldugu anda maviyi tutar diye bir batıl inancı yoktur.sadece mavi rengin negatif enerjiyi polarize etme ozelligi ve bogaz cakrasi icin dengeleyici olmasindan dolayi kimi zaman (Özellikle studyo kayıt dönemlerinde) mavi şallar kullanmayi tercih eder.

    Annesinin adi ayser. Şükroş degil.

    Gulcin evlilik plani yapmiyor. Gruptan ayrilmasinin ozel hayatiyla ilgisi yok.

    Cok romantik ve duygusaldir fakat farkli ifade sekillerinden hoslanir.

    İyi huylu ve bariscildir. Kimseye kusmez fakat iletisimde olmamayi tercih edebilir.

    Mukemmeliyetcidir. Ayrinticidir.

    Gulcin 30.10.1985 te istanbul ‘da dogmustur.

    Kendinden yasca oldukca buyuk 2 ablasi vardir.

    Onun icin en onemlisi her ne olursa olsun durustluktur.

    Yoga yapmayi cok seviyor.

    Jazz vocal dersleri aliyor, daha onceki yıllarda da san dersleri almistir.

    Gulcin icin hayranlarini mutlu edebilmek cok buyuk onem tasiyormus hayranlarinin yipratildigini gormek onu en cok uzen noktaymis.

    bir erkekte dürüstlük ve ruh olgunluguna çok önem veriyormus, zeki, anlayışlı , açık tenli ve geniş omuzlu erkekleri çekici bulurmuş.

    MSN kullanmıyor.

    facebooktan hayranlarıyla iletisime gecmiyor. sadece ve sadece bu sayfayi ozel olarak kontrol ediyor. diger fan sitelerine ve sayfalarına da zaman buldukca göz gezdirmeye çalışıyormuş.

    sanıldıgı kadar buyuk bir pembe takıntısı yok.

    sağlıklı yaşama çok önem veriyor. bir insanin kendine en iyi şekilde bakmasi gerektigini, bunun yasama en buyuk borcumuz oldugunu dusunuyor.

    sahneye çıkmadan önce mutlaka dua ediyor ve kuliste taze zencefil çayı iciyor.

    kulise çok çiçek geldiginde alerjisinden dolayı rahatsız olabiliyor .

    kaktüs koleksiyonu yapiyor.

    kendine özgü kekler yapmayı çok seviyor.

    evlenmeyi düsünmuyor ve Türkiye'de yaşıyor.

    reiki ile ilgileniyor.

    ilk tanıştığı kisilere karşı gözlemci bir yaklasimla baktigindan dolayı çekingen olabiliyormuş.

    YanıtlaSil
  121. Mutsuz serseri4 Mart 2010 01:15

    Senin gibi sevgilim olsun bir dediğini iki etmem

    YanıtlaSil
  122. gülçin abla çokk güzelsin seni çokk seviyorum keşke gruptan ayrılmasaydın grubun en güzel kızı sensin senii çokkkkk seviyorummmm

    YanıtlaSil
  123. gülçin abla snden nefret ediorum yaseminle cerni mahkemeye verdim snden iğreniyorum gıcık...

    YanıtlaSil
  124. gülçin abla séni çoqqq séviyorum

    YanıtlaSil
  125. gülçinin hiç birşey yaptığı yok herkes birde gülçinin tarafından bakarsa ANLAR PARASINI ALAMIYORMUŞ VE YETER DEMİŞ KENDİ SANATINI SÜRDÜRÜYOR İŞTE AMA BEN GERÇEKTEN ŞUNA İNANIYORUM Kİ BEN GÜLÇİNİNDE HEPSİNİNDE ENN BÜYÜJK HAYRANIYIM SİZİ SEVİYORUM

    NOT: GÜLÇİN KESİNLİKLE LESBİYEN OLAMAZ BU YALANI SÖYLEYEN KİŞİYİ ELİME GEÇİRİRSEM PARÇALARIM ONU
    GÜLÇİN--EREN--CEMRE--YOSH HERŞEYİNİZLE HARİKASINIZ SİZİ ÇOKK AMA ÇOOK SEVİYORUM
    ŞİMDİLİK BU KADAR BY LÜTFEN İSKENDERUNA KONSERE GELİN ADANA YADA ANTAKYADA OLUR AMA İSKENDERUNA GELİN LÜTFENNNNNNNN

    YanıtlaSil
  126. hiç sevmiyorum gülcini cünki evlendi

    YanıtlaSil
  127. gülçin abla sn çk gzel şarkı sylüyrsn lütfn gri geelll

    YanıtlaSil
  128. gülçini çok seviyorum

    YanıtlaSil
  129. gülçini sevmeyen tek kişi zeynep2 Kasım 2010 21:58

    ben olsam gülçini sevmem çünkü grup hepsiden ayrıldı grup hepsi bozuldu biz önceden deli gibi grup hepsi diye bir grup kurduk çok seviyoduk tuğçe yasemin olurdu dilek eren olurdu erende erkek ismi ha eren ismini hiç sevmiom neyse fundada cemre olurdu bende gülçin olurdum gülçin sarı olduğu için bende sarıydım o yüzden gülçin oldum evet işte görüyosunuz ne kadar aptaldık herkesin önünde dans ederdik hepsi 1 in dizisini oynardık herkesin önünde ha kameraya çekerdik benim büyük bi kameram vardıbide villanın önünde çekerdik neyse işte böyle bence sizde grup hepsiyi sevmeyin bence yoksa istediğinizi yapın

    YanıtlaSil
  130. gülçin abla hayatımda ilk kez SENİN KADAR GÜZEL VE HOŞ SESLİ BİRİYLE karşılaşıyorum. sen hepsi bir grubundan ayrıldığın için ağladım ve ççççççççççççççoooooooooookkkkkkkkk üzüldüm.ben ordaki kızlardan en çook seni beğeniyordum.özellikle hiç cemreyi sewmiyordum.lüüüüüütttttffffffffen gruba geri dön...

    YanıtlaSil
  131. Gulcin ablacim ben almanyadan Leyla ve seni cok beyeniyorum.1985doumlu oldugunu biliyorum ama inan hic yasini gostermiyosun sana basarilarinin devamini diliyorum ve kocaman opuyorum@@@..

    YanıtlaSil
  132. seni cok seviyorum gulcin abla adim benim gulcin

    YanıtlaSil
  133. çağla ve gülçinn28 Aralık 2010 17:46

    gülçin neden gittin ki?ben şuan 9 yaşımdayım ve bebekliğimden beri senin hayranınım.sen çok güzel şarkı söylüyordun.keşke gitmeseydin.cemre eren ve yasemin sana küsler mi?hayatta sana başarılar dilerim.lütfen bu siteye gir ve bu yorumu okurmusun?? NOT:BENİM 2 İSMİM VAR ÇAĞLA HENA VE LÜTFEN BU SİTEYİ AÇ VE BU YOORUMU OKUUU!!!!!!

    YanıtlaSil
  134. emine karakaya27 Nisan 2011 17:03

    gülçin gruptan ayrılma sebebin neydi biz seni o grupta daha çook seviyorduk şimdi merak ediyorumda çook pişman mısın :(

    YanıtlaSil
  135. Gülçin'i sevmemin nedeni sesi.Çünkü sesi güzel

    YanıtlaSil
  136. hersi 1 grubu gülçinsiz olmuyor

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler