28 Ekim 2007 Pazar

Grup Hepsi - Eren Bakıcı Hakkında Herşey

1-) Vip konutlarında oturuyor.
2-) Önceden babasını barında ona yardım ediyormuş
3-) Eren'in annesinin adı Ayşe. Kardeşi Esen 20 yaşında ve ikinci adı da Ecem'miş.
4-) Kocaeli ili Körfez ilçesine bağlı Yarımca da anneannesi oturuyor.
5-) Araba kullanırkan garip haraketleri varmış mesela alt dudağını ısırırmış ve Yaseminin dediğine göre dilini çıkarırmış.
6-) 3 yıllık bir ilişkisi var erkek arkadaşının adı Yavuz, ekonomi bölümünde okuyormuş.
7-) Felsefe dersini hiç sevmiyormuş.
8-) Arkadaşı ile su savaşı yaparken tineri su sanıp etrafa tiner saçmış.
9-) Babasının adı Celal'miş.
10-) Küçükken yazlıklarında reçellerin içine karıncalar girermiş ve Eren karıncaları reçelle yermiş.
11-) Burnunun yanındaki ben doğuştanmış, yaptırmamış.
12-) Eren'in babası ile annesinin sarıyer Zekeriyaköy de POLA adında bir lokantası varmış.
13-) Sağ bileğinde bir dövmesi var, üzerinde 'be yourself' yazıyormuş, yani anlamı kendin ol.
14-) Bu yaz sörfe başlamış.

DOĞUM TARİHİ:19 MAYIS 1984
DOĞUM YERİ:İSTANBUL
BURCU:BOĞA
KİLOSU:58
EN SEVDİĞİ YİYECEKLER VE İÇECEKLER: PÜRE, ZEYTİNYAĞLI DOLMA VE MANTI
EN SEVMEDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER: PEYNİR, ZEYTİN
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR: MOR VE ÖTESİ, NİL, MADONNA, DESTİNY'S CHİLD, GWEN STEFANİ

182 yorum:

  1. eren senin için kelimeler yetmez. sen canımsın. lütfen konuşalım 1defada olsa

    YanıtlaSil
  2. EREN SENİ SEVİYORUM.HİÇ BİR BÖLÜMÜNÜZÜ KAÇIRMADIM.FİLM OLARAK.SEN KISANDA KIZMASAN DA HEP GZELSİN.SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  3. ERENCİM BEN KÜBRA.HERHALİNLE GÜZELSİN.SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  4. EREN SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM MSN ADRESİNİ VERİR MİSİN YALVARIRIM NE OLUR ZATEN YASEMİN CEMRE VE GÜLÇİN İN VAR AMA SENİN YOK NE OLUR MSN ADRESİNİ VER

    Ereni çok seviyorum
    Resimlerine bakıyorum
    Erenin baş harfine c ekle
    Ne güzel olur EREN VE CEREN

    YanıtlaSil
  5. slm arkadaşlar ben size eren bakıcı ile yasemin yürük ün msn adresini vericem.gruphepsi_eren-1984@hotmail.com bu eren bakıcı nın msn adresi.guruphepsi_yasemin-1986@hotmail.com bu da yasemin yürük ün msn adresi.

    YanıtlaSil
  6. slm ya çok güzelsin

    YanıtlaSil
  7. EREN SENİN EN BÜYÜK HAYRANIN BEN OLSAM GEREK. SENİ ÇOK MA ÇOK SEWİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM. BEN Bİ KIZ OLSAMDA SENİN HAKKINDA İŞTE SENİ SEWİYORUM FELAN DEDİKLERİNDE ÇOK KISKANIYORUM.EREN SEN BENİM CANIMSIN KANIMSIN:)) GÖZDE'DEN EREN'E SEWGİLERLE

    YanıtlaSil
  8. eren abla seni çooook seviyorum diğerlerinide seviyorum ama senin yerin başka

    YanıtlaSil
  9. EREN SENİ ÇOK SEVİYORUM YASEMİN CEMRE GÜLÇİNİDE ÇOK SEVİYORUM AMA SENİ DAHA ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM AŞKIM

    YanıtlaSil
  10. eren abla sei ne kadar sevdiğimi bilemezsi grubun en güzeli sensin valla hic darılmayı

    YanıtlaSil
  11. eren lütfen msn yazarmısın n'olur
    lütfen SENİ ÇOK SEVİYORUM ERENCİ

    YanıtlaSil
  12. Eren abla seni çok seviyorum.sesin çok güzel.Sende çok güzelsin.seni çooook ama çooook seviyorum...

    YanıtlaSil
  13. eren sen çooooooooooooook güzelsin bayılıyorum sana
    birtanesin sen üstelik sesinde çok güzel yaa sen ne şirin şeysin öyle canım benim

    YanıtlaSil
  14. slm grupta en çok eren we yasemini sewiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  15. grup hepsiye hayranım ama cemreyi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  16. eren abla seni tüm hayranlarından daha çok seviyorum hem de okadar çok seviyorum ki nekadar odesem az diğer hayranlarının sevgisini toplasak benim sevgimin çeyreğinin çeyreğinin çeyreği bile etmez onların bir günlük sevgisi benim bir saniyelik sevgime ancak eşit olur senin için neler yapıyorum bir bilsem sana oln aşkım kelimelere sığamaz

    YanıtlaSil
  17. ben eren ablayı herkesten cok seviyorum o beenim bitanem askım

    YanıtlaSil
  18. ben eren ablayı herkesten cok seviyorum.obenim bitanem.cicegim melegim yesil fıstıgım lolipopum

    YanıtlaSil
  19. selam arkadaşlar ben sena hepsi grubunu çok ama çok seviyorum en çokta ereni ve yasemini nolur msnlerinizi verin sizi çoook seviyorum sizi herkesten çok seviyorum

    EREN YASEMİN
    SENA

    YanıtlaSil
  20. ben ereni değil ama cemreyi seviyorum ben cemre hasta değil kıza tapıyorum onu çok seviyorummmm bybyby cemrebyb byby
    ecee

    YanıtlaSil
  21. aşkım eren seni çoooooooooooooook seviyorum gruptaki en güzel kız sensiiiiiin

    YanıtlaSil
  22. eren ve rumeysa11 Haziran 2008 16:21

    aşkım eren seni çoooooooooooooook seviyorum gruptaki en güzel kız sensiiiiiin

    YanıtlaSil
  23. rumeysa diyor...11 Haziran 2008 16:29

    aşkım eren seni çoooook seeeeeviiiiiyoooooooruuuum,gruptaki eeeeeeeeennnnnnnnn güzel kız sensiiiiiiiiin sen herhalinde ve ne olursa olsun çooooooooooook ama çoooooooooooook güzelsin

    YanıtlaSil
  24. seni seviyorum eren sana seni seviyorum diyen herkese gıcık oluyorum.

    YanıtlaSil
  25. eren seni çokama çak seviyorum.benim adım afra sakarya/geyve senin sevgilim barışıda

    YanıtlaSil
  26. eren sen süpersin sen benm özelimsin sanki ben senn için dogdum bunu bilmeni isterim eger birgün kendini yalnız hissedersen ben burdayım ve sennleyim sakın unutma.ha sadece sen mi benm için ewet ama diyerleride süper tabiki bunu unutmasınlar.
    bu arada sizi 4 yüz grubuna bnzete bilirler tabikide benziyo çünkü sizi özendikleri için ve aynı olmaya calıştıkları için benziyo olabilirsiniz...
    unutmayın ben sizinle varım. siz süpersiniz...

    YanıtlaSil
  27. eren harikasın grubun en akıllı ve tatlı üyesisin

    YanıtlaSil
  28. eren abla ve gülçin abla siz grubun en güzel kızlarısınız hiç birinize çirkin diyemem ama ikiniz başkasınız size bayılıyorum tabii erkeklerde bana bayılıyo o ayrı bi mesele hergüb nu siteye girip bakıcam bana cvp yazın arkadaşlar herkese çaww ben kaçar

    YanıtlaSil
  29. eren ve cemre en güzelleri.eren abla senlen msn de konusmustuk hatirliyormusun.

    YanıtlaSil
  30. EREN SENİ ÇOK SEVİYORUM BENİM ADIM BÜŞRA BENİM KUZENLERİMLE YAPTIĞIM BİR GRUP VAR SİZİNKİNİN AYNISI BETÜL=YASEMİN HAZEL=CEMRE BUSE=GÜLÇİN BÜŞRA= EREN SİZİ ÇOOOK SEVİYORUZ LÜTFEN BU YAZDIKLARIMI OKU

    YanıtlaSil
  31. eren abla ben büşra seni çok seviyorum dizinizin her bölümünü izledim bütün şarkılarınızı biliyom 4 peynirli pizza şarkınız çok güzel lütfen msn ni gönder bana seni seven büşra

    YanıtlaSil
  32. arkadaşlar grup hepsinin msn adresi yok böyle şeylere inanmayın magazinlerde söylüyorlar bizim msn adresimiz yok diye.inanmayın arkadaşlar sizin adınıza üzülüyorum yani.zaman bulamıyorlarki onlar msn adresi çıkarsınlar birde.söylüyorlar magazinlerde bunları.bende çok çokçokkk seviyorum grup hepsiyi ama sizin gibi msn adresleri olduklarına inanmıyorum

    YanıtlaSil
  33. ya eren sen harikasın ya sana bayılıyorum.seni görmeyi çok istiyorum.hepiniz çok güzelsiniz ama bn seni ve yasemin i çok beğeniyorum,seni çok seviyorumm

    YanıtlaSil
  34. eren seni çok seviyorum hepiniz çok güzelsiniz size bayılıyorum.ama bn en çok seni ve yasemin i seviyorum.sana hayranım.grubun en güzeli sensin.seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  35. ya siz ne kadar yalancısınız.arkadaşlar o msnler yanlış.geri kafalı kişiler başka işleri olmadığı için milleti böyle aldatıyorlar.bn yasemin msn yi eklemeye çalıştım ve o msn geçerli deil.lütfen inanmayın onların msnsi yok.eren bu arada seni çok seviyorum çok güzelsin...ben gizem

    YanıtlaSil
  36. ereeeeeeeeen seni çook seviyorum dünyanın en tatlı en güzel en herike kızı sensin bayılıyorum sana seni görmeyi çok istiyorum ama malesef ki olmuyor yeşil fıstığım gülüm seni çok seviyorum sanki allah seni bi ayrı yaratmış gibi.......

    YanıtlaSil
  37. ereeeeeeeeen seni çook seviyorum dünyanın en tatlı en güzel en harika kızı sensin bayılıyorum sana seni görmeyi çok istiyorum ama malesef ki olmuyor yeşil fıstığım gülüm seni çok seviyorum sanki allah seni bi ayrı yaratmış gibi.......seni 1 kerecik görmek için herşeyimi verirdim ı love you

    YanıtlaSil
  38. biri bana gelsin oda eren29 Temmuz 2008 01:29

    hiç kimse kusura bakmasında ereni ençok ben seviyorum eren nolur oku bu yazdıklarımı seni gerçekten çok ama çok seviyorum sen benim hayatımın en anlamlı kişisisin sana olan sevgim kelimelere sığmıyo nasıl anlatıcapımı karıştırıyorum senin adını duyunca kalbimde bişeyler oluyo seni görünce hem ağlıyorum hem gülüyorum garip bişiler oluyo ama sunu hiç unutma peşindeyim asla bırakmam asla!!!




    seni canından çok seven ve senin için ölebilecek kadar seni seven kübra







    £renim benim


    e

    k Ü b R a

    e

    N

    YanıtlaSil
  39. EREN ABLANIN ANNEANNESİ BİZİM ORALARA YAKIN OTURUYOR HERHALDE YARIMCADA OTURDUĞUNA GÖRE NEYSE EREN ABLAYI,GÜLÇİN ABLAYI,CEMRE ABLAYI VE YASEMİN ABLAYI ÇOK SEVİYORUM...

    YanıtlaSil
  40. eren abla seni sevdiğim kadar hiç kimseyi sevmedim tabi hepinizi seviyorum ama senin yerin farklı keşke tanışabilsek benim bir sevgilim var adı ğöktuğ ben onu çokseviyorum oda beni ibo show u izledim çok güzeldiniz özelliklede hep bana şarkınız neyse sağlıcakla kalın ben elif

    YanıtlaSil
  41. eren sen benim herşeyimsin seni kendimden bile çok seviyorum nolur bana msni ver ben gül nolur sivasa konsere gelin lütfen bu mesajımı oku seniçok seviyorum canım benim

    YanıtlaSil
  42. EREEEEN senii coook seviyorum yaa ,benim herseyimsin♥ ben 5 yildan beri senin hayraninim ,askiiim benim ♥♥♥

    YanıtlaSil
  43. eren seni sviyorum çok güzelsin maşallah bebek gibisin başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  44. YARENCEMREZUHALGÖZDE14 Ağustos 2008 23:07

    grubun tüm üyelerine bayılıyorum .hepsini çok seviyorum adanada sık sık konser verirseniz çok seviniriz .çok tatlısınız . çok güzel dans edip şarkı söylüyorsunuz .dört yüz hepsiye özendi ki hareketlerindende anlaşılıyor .YAZAN YAREN CEMRE ZUHAL VE GÖZDE (YAREN=EREN)(CEMRE=CEMRE)(ZUHAL=GÜLÇİN)(GÖZDE=YASEMİN)HEPİNİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ.DİZİYE DEVAM EDİN ..SIK SIK PROGRAMLARA KATILIN..EKRANLARDA BULUNUN..DERGİLERDE RÖPÖRTAJ VE POSTERLERRİNİZ ÇIKSIN.İNŞALLAH YAZIMIZI OKURSUNUZ...HEPİNİZİN ANNESİNİ GÖRDÜK HEPSİ ÇOK TATLI.ÇOK GÜZELLER...YASEMİN ABLAYLA ANNESİ İKİZ GİBİLER DİĞER ANNELERDE ÇOK GÜZEL...NEYSE HEPİNİZİ ÖPTÜM BAYBAY

    YanıtlaSil
  45. dilek ben eren süper ya cemre ve eren bundan başka herşey yalan size tapıyorum canlarım onu alma beni al şarkınız çok güzel msn lerinizi verin nolursunuz yalvarırım nese k.ib byby cemre eren_aşkım

    YanıtlaSil
  46. lafa neyle başlıcamı bilmiyom ama tek bişey biliyorum EREN cok güzel onu cok seviyorum başarılarının devam etmesini istiyorum ama gercekten cok güze:) ben izmirliyim okul bitsin bir gün istanbula gidip ereni görcem :) hayalim onla yemek yemek benı kırmaz demii :)

    YanıtlaSil
  47. BEN EREN İ ÇOKKKKKKK SEVİYORUM BANA İNANMAYACAKSINIZ AMA KIBRIS A GELDİĞİNDE ONUNLA KONUŞMUŞTUK.AYYYY ÇOK GÜZELDİ.LÜTFEN KIBRIS A TEKRAR GELİN N OLURSUNUZZZZ !!!!!!!

    YanıtlaSil
  48. lütfen saçmalamayın ... internette birsrü msn dolaşıo söler misiniz o zaman hangisi Eren bunLarın !
    İnanmayın bunLara ...
    eren'm .. <3

    YanıtlaSil
  49. eren abla seni çok ama çok seviyorum grup hepside en güzel kız sensin lütfen bana msn adresini verir misin?lütfen konuşalım.

    YanıtlaSil
  50. sizi çok seviyorum ben büşra

    YanıtlaSil
  51. ay bu olmadımı acaba

    YanıtlaSil
  52. sümeyye @eren17 Eylül 2008 20:46

    eren abla ben sümeyye 13 yaşındayım bende büyüyünce oyuncu olmak istiyorum tiyatro veriyorum okulda herkes begeniyo ama nasıl oyuncu olcamı bilmiyorum lütfen yardımcı olamazmısın seni görmek için yaptımı sanma eren abla ben ciddiyim oyuncu olma konusun da sen çok güzelsin grup hepsi arasında sonra cemre abla gülçin abla ve yasemin abla tüm hayatınızda başarılar dilerim.. yardımını bekliyorum sen iyi biriysen erdersin zaten

    YanıtlaSil
  53. eren ben pınar seni çok beğeniyorum çok güsel ve cok asilsin canm benm

    YanıtlaSil
  54. eren abla seni çoooooooooookk seviyoooorummmmm lütfen msnni yaz valla kimseye söylemiyeceğim

    YanıtlaSil
  55. eren abla seni çok seviyorum msnni yaz ne oluuurrrrrrr

    YanıtlaSil
  56. eren sana bayilyiorum b'tanem seni .cok .cok cojk seviyorum

    YanıtlaSil
  57. Erene bayılyorum bitanem askım en guzel kız oo onu cok seviyorum bitanemmm

    YanıtlaSil
  58. slm!!!!
    ben elif. ben hepsiyi cokk seviyorum...
    ama en çok eren ablayı seviyorum...
    dğerlerini kırmak istemiyorum çünkü onları çok seviyorum...
    yasemini sesinden çok seviyorum
    gülçini hareketlerinden
    cemreyi saçlarından
    ve ereni de herseyinden seviyorum
    hepinize iyi eğlenceler
    by by by by...

    YanıtlaSil
  59. MERHABA ÇOCUKLAR BİZ GRUP HEPSİNİN ÜYELERİ ((EREN-YASEMİN-GÜLÇİN-CEMRE))
    BİZ YORULARINIZIN NERDEYSE HEPSİNİ OKUDUK BİZDE SİZLERİ ÇOK SEVİYORUZ!!KONSERLERİMİZE BEKLİYORUZ.ÖNCELİKLE ÇOK ÖZÜR DİLEYEREK BİRŞEY SÖYLEYECEĞİM SİZLERE. BİZİM MSN ADRESLERİMİZ VAR AMA VEREMEYİZ SİZLERE VERİRSEM HERKEZ İSTEYECEK ONUN İÇİN MSN ADRESLERİMİZİ VEREMEYİZ ÖZÜR DİLERİZ.AMA SİZLERİ ÇOOOK SEVİYORUZ YENİ YENİ ŞARKILAR ÇIKARACAĞIZ.SİZLERDE BİZİM GİBİ BİR YILDIZSINIZ.SADECE ŞUNU SÖYLEYEBİLİRİM BİZ LEVENT DE OTURUYORUZ..

    SİZLERİ ÇOOOOK SEVEN!!

    EREN-GÜLÇİN-YASEMİN-CEMRE

    YanıtlaSil
  60. eren sen benim için çok önemlisi
    inşallah seni göre bilirim

    YanıtlaSil
  61. eren SeNi ÇoK sEvİyOrUm seninle gurur duyuyorum seni çoook öpüyorum...

    YanıtlaSil
  62. eren ve gülçin size bayılıyorum dğerlernıde sevıyorum ama eren ve gulçine tapıyorum.

    YanıtlaSil
  63. merhaba ben gökçe ereni çok ama çok seviyorum onu benden başka kimse ama hiç kimse sevemez onun bende 8000 tane resmi var
    seviyorum ama kimi ?
    en tatlıbirisini
    ilk harflere baksana

    e
    r
    e
    n
    g
    ö
    k
    ç
    e

    YanıtlaSil
  64. eren abla senin kadar güzel kız görmedim seni çooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  65. selam bn eda yasemini ve ereni çok seviyorum özellikle yasemin i sınıfta bir grup olduk bn yasemin oldum grup arkadaşlarım yasemin le dalga geçiyorlardı bn bunu duyunca çok üzüldüm en iyi arkadaşlarımdan bunu duymak beni çok kırmıştı.

    NE OLURSA OLSUN YASEMİN'İ SEVMEKTEN VAZGEÇMİYİCEM

    YanıtlaSil
  66. hepsiyi çok seviyorum.özellikle ereni

    aşkımmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  67. SİZİ ÇOK SEVİYORUM EN ÇOK ERENNNN AMA EN ÇOK EREN ABLAYI
    ONLARI YORMAYIN NEDE OLSA OKUMUYOLAR HERKEZE BY BY BY BY BY BY BY BY

    EREN SENİ SEVİYORUM
    RESMİNE BAKIYORUM
    EN ÇOK SENİ SEVİYORUM
    NAFİLE BAYILIYORUM
    EREN CEREN

    YanıtlaSil
  68. eren abla ne olur birkez konusalım
    anlatamayacagım kadar güzelsin ne olur beni kırma birgün afyonkarahisar ada beklerim ne olur birkez konusalım

    YanıtlaSil
  69. slm ben konya dan mukadder sizi çok seviyorum size hayranım konya da konser vermenizi istiyorum en büyük hayranınız benim by by

    YanıtlaSil
  70. eren seni çokkkkkk seviyorum senin sesine bayılıyorum odamım hepsi senin resmi kalem kutum cantam ve bütün kalemleri seni çokk seviyorum saygılarla

    YanıtlaSil
  71. sLm cocukLar buqün bu siteyi ziyaret ettim we bu kadar yorum yazmışsınız bunLarı qöRünce cevap weRmesem kendini beyenmişlik olur sizLeri çok sewiorm her şey için sağolun en kısa zamanda istanbulda bir proje olacak bu projede en çok hayranım olan kişiyle 1 gün boyunca onun isdediği şeyleri yapıcaz eğer benimle wakit gecirmek isterseniz projeye katılın..birde benim msn adresim bu yorumların hiç birinde yok benm msn adresimi gezeceğim hayranıma wereceğim hepinizi öpüyorum site yetkililerinede teşekkürLer EREN BAKICI

    YanıtlaSil
  72. aaaaa eren abla ilk defa cevap yazmışsın SENİ ÇOOOKKKKKKK SEVİYORUM EN HAYRANIN BENİM

    YanıtlaSil
  73. eren seni hepimz çok sevi yoz bitanemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhepsi bir filmini çok özledik nezaman çıkıcak

    YanıtlaSil
  74. AAAAAAAAAAA NE KADARA ÇOK HAYRANIM VAR MERHABA IZLAR BANA ERKEK OLARAK AŞIK OLAN VAR MI ?

    YanıtlaSil
  75. seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ben yeşim senin her şeyin bende var yanikalem gibi mesela.Mersine ne olur geL SENİ GÖRMEK BENİMDE HAKKIM seni çok seven hayranın yeşim şunu unut mıyım dünya güzelisin benim için
    tabi

    YanıtlaSil
  76. bn erenin çooooooooook severim bizim üst katımız da oturuo hep cığlık falan atıolar bana bitane sarkı sölediler

    YanıtlaSil
  77. BEN NURAY. ERENİ ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM. O ÇOOOOOOOOOK GÜZEL.

    YanıtlaSil
  78. MARTININ DENİZİ
    TOPRAĞIN SUYU
    ANNENİN ÇOCUĞUNU SEVDİĞİ GİBİ
    SENDE BENİ SEVERMİSİN EREN :D

    YanıtlaSil
  79. ben hepsi 1 grubunun bütün üyelerini çok seviyorum,hepsi ni öpüyorum ve her işlerinde başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  80. hepsi 1 seni çok seviyorum dizilerinizi hep izliyorum ve bütün işlerinizi yaparken sizlere başarılar diliyorum.by by by hepinizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  81. merhaba ben daha öncede buraya yorum göndermiştim ben konya dan mukadder hepsi 1 çok seviyorum hepsi de mükemmel kızlar onlara başarı ve sevgilerimi gönderiyorum ve konya da konser vermenizi istiyorum eğer verirseniz beni çok mutlu edersiniz hepinizi çok öpüyorum by by by by by

    YanıtlaSil
  82. mrb ben konyadan eda sizi çok seviyorum çok güselsiniz konyada k onser vermenizi istiyorum lütfen

    YanıtlaSil
  83. slm ben konyadan beyza konya da konser vermenizi istiyorum lütfen eğer verir seniz beni çok mutlu edersiniz

    sizi çok ama çok seviyorum bybyby

    YanıtlaSil
  84. Eren seni çooooook seviyorum arkadaşlarımda seni çoook seviyor sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  85. naber kızlar ben sude eren süpersin okuyorsan bunu denizliye gelin ama teras parka o yeni açıldı benb eskiden yasemindim ama artık erenim önceden ereni erkek adı diye onu sevmiyordum ama artık öyle bi hoşuma gidiyorki aşığım ona ciciş ler hadi by eren okuyorsan denizlideki teras parka gelin

    YanıtlaSil
  86. aşkımsın eren ben aleyna denizliden ve buraya denizli yenişehirdeki teras parka gelin konser verin lüüüüütttttttttfffffffeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  87. EREN İM EREN İM
    RESİMLERİNE BAKIYORUM
    EREN İM EREN İM
    NE OLUR GEL DİYORUM

    GELİRSEN BİR GÜN
    AĞLARIM HERGÜN
    YAĞMUR GÖZLÜ
    EREN İM EREN İM

    YanıtlaSil
  88. MUKADDDER KASAY21 Ocak 2009 16:27

    EREN NE OLUR KONYA DA KONSER VERİN NE OLUR EĞER BU MESAJIMI OKUDUYSAN 1 KEREDE OLSA GEL VE KONSER VERİN NE OOLUUURR EREN İM NE OLUR YALVARIRIM ADIM DA MUKADDER SOY. KASAY

    YanıtlaSil
  89. eren hele o benn warya çokkkkk yakısıo yha çok tatlısınıs kıslar yha çok sekersnız we çok çüselsinis(ilQnur)

    YanıtlaSil
  90. İZMİTE GELİNN YHA

    YanıtlaSil
  91. gülşen narpınar6 Şubat 2009 19:25

    eren abla karıncaları reçelle yermiş çok saçma çünkü bir insan karıncayı nasıl yyiyebilir ki çok saçma ama ben eren ablayı çookkkkk seviyom

    YanıtlaSil
  92. eren sana bayıloyom ya msn neni yaz

    YanıtlaSil
  93. hepsi çok güzel ama ben ençok ereni beyeniyorum onu çok seviyorum çok tatlısın .
    BURCU,EZGİ,BETÜL

    YanıtlaSil
  94. mrb ben hasret eren sen içlerinde bana göre çok güzelsin lütfen msn adresini ver

    YanıtlaSil
  95. eren abla seni seviyorum sen çok güzelsin hadiby by seni çok seviyorum diyerleri altına işiyen kokoş

    YanıtlaSil
  96. selam eren,burada senin hakkında yazılanları okuyomusun bilmiyorum,ben bugün ilk defa girdim bu siteye ve gördüm ki sizin,aslında senin,tek hayranın ben deilmişim,buna çok üzüldüm daha doğrusu,seni onlardan kıskandım,bir dergiden alıntı fotoğrafın var bende o kadar cici,tatlı,güzel ve daha adını kelimeye dökemediğim kadarsın,sesinede diyecek bişey yok ne diyeyim allah seni sevdiklerine,sahibine bağışlasın keşke seninle aynı ortamlarda olabilseydik,inanmazsın ama kız arkadaşımla senin sayende ayrıldık:)seni seviyorum beni duyuyorsan bir teşekkürüne amadeyim irfan

    YanıtlaSil
  97. eren seni coooook sevıyorum.gulcın gruptan ayrılmakla cok kotu bısey yaptı.suan bı parcanız eksık ama GÜLÇİNSİZDE HEPSİYE DESTEK...

    YanıtlaSil
  98. mrb inanamzsınız ama ben eren bakıcıyım sizin yorumunuza baktım çogunuz beni seviyor isterseniz msn adresimi veriyim size ama kamera ısrarı yok açarım ama ısrar yok tmmı

    YanıtlaSil
  99. eren seni o kadar çok seviyorumki aşkımsın yaa

    YanıtlaSil
  100. EREN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM !!BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM !! KEŞKE MSN VERSEN!!GURUBUNDAKİ YASEMİN ABLAYA ,CEMRE ABLAYA SLM SÖLE VE BU ARADA GÜLÇİN ABLA GURUBDA MI ayrıldı!!!BEN YAĞMUR.

    YanıtlaSil
  101. ben erene bayılıyorum
    çok güzel ve çok şirin bir kız
    sesinede bayılıyorum
    hepsi grubu keşke dağılmasaydı
    gülçin hala devam edemezmiydi
    kısacası ereni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  102. slm bn ece hepsi grubunu gercekten cook sevıyorum okulda arkadaslarla hepsi grubunun sarkılarını oynuyoruz sizin hepinizi çok seviyorum ama en çokta eren ablamı seviyorum eren abla benim yazdıklarımı okuya biliyorsan lütfen beni msnne kabul et bn seni ekledim lutfen bn senı gercekten gormek istıyorum sevgılerle bb

    YanıtlaSil
  103. eren seni çokkkkkkkkkk seviyomm kimse benim seni sevdiğim kadar sevemez sana bayılıyorum

    YanıtlaSil
  104. eren abla sen çok özel ve güzel brisinn seni çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyom eb-n güzel sen dansediyosun odamda hep senin fotorafların var aşkımsın

    YanıtlaSil
  105. EREN ABLA SENİ GERÇEKTEN ÇOKKK SEVİYORUM.BİLİYORMUSUN BENDE BEŞİKTAŞLIYIM. BİZDE BEN YANİ İREM VEÜÇ ARKADAŞIMLA BERABER GURUPTUK . GURUBUMUZUN ADI HEPSİ 4 İDİ... SENİ SEVEN İREM...

    YanıtlaSil
  106. EREN SENI SEVIORM D

    YanıtlaSil
  107. eren sana hastayım

    YanıtlaSil
  108. eren aşkım seni seviyorum aşkım benim çok tatlısın

    YanıtlaSil
  109. nbr eren ben seni çok seviyom.ben eren senin hayranınım bana msn ni verirmisin lütfen by

    YanıtlaSil
  110. erennnnn senı çok seviyorum neden gülçin ayrıldı onunda sesine bayılıyorum ama senının yarın baska aşkımm

    YanıtlaSil
  111. slm eren abla bn buse ve snn en buyuk hyranlarından bırıyım cemre yasemını ve gulcın ablayıda sewıyorum ama sen bı baskasın snn bn de butun resımlerın ve dergılerın var lutfen kıbrısa tekrar gelınnnn ve lutfen ama lutfen bana msnnı verırmısın aslında vardı snn ama kaybettım senı coooook sevıyorum hayatınızda basarılar dılerım

    YanıtlaSil
  112. EREN ABLA BEN SENİN HAYRANINIM SENİ ÇOK SEVİYORUM BURCUMUZ AYNI SEVDİĞİMİZ ŞEYLERDE AYNI SANA BAYILIYORUM SENİ ÖPÜYORUM BY BY

    YanıtlaSil
  113. adım ceylan ben aslında cemre aşığıyım benim grupta adım cemre serpilin ise eren benim arkadaşım ereni dünyalara değişir öğretmen cümle kurun denildiğinde hemen eren ablayı çooooooooooooooooook seviyorum diyor yani anlayacvağınız serpil tam bir eren hastası

    YanıtlaSil
  114. eren seni çok seviyorum çok güzelsin ne lur bana senin konuşma fırsatı ver msn ni verirmisin

    YanıtlaSil
  115. Eren abla ben melis 8yaşındayım.Seni ve gurubunu çok seviyorum.Yasemin ablanın ve cemre ablanın msn adresini verebilirmisin lütfen sizinle konuşmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  116. eren abla seni çok seviyorummmm hemde çok ben 9 yasındayım lütfen sen msn adresini verirmisin beni hiç unutma ben eda nur

    YanıtlaSil
  117. eren abla ben aslı 10 yasindayım lütfen msn adresininizi verin lütfen

    YanıtlaSil
  118. eren abla seni çok seviyorum daha doğrusu hepinizi ç.ok seviyorum ama senin yerin başka birgin diyarbakır urfa yolu üzeri nde bir konser verin sizin konserinize gellmeyi istiyorum ne olur diuarbakırda bir konser verin eren abla seni çok seviyorum sanırım en büyük hayranlarından biri benim eren abla seninle konuşmayı çok istiorum ne olur bana msn ni ver ne olur seninle konuşmayı çok istiyorum ne olrur hayranını kırma seni çooooooooooooooooooook seviyorum dünyalar kadar çok seviyorum
    ne olur seninle konuşuyorum

    YanıtlaSil
  119. Eren Senı Cokk sEviYorum I Love You =)

    YanıtlaSil
  120. seni çok seviyorum eren çok.

    YanıtlaSil
  121. Eren abla ne olur msn adresini gönder.Seni çok seviyorum.Seninle bir defada olsa konuşmak istiyorum.NE OLURSUN!!!

    YanıtlaSil
  122. eren abla seni çooook seviyorum inşallah seninle bi gün görüşürüm

    YanıtlaSil
  123. eren sen çok güzel ve yeteneklisin. bende büyüyünce senin gibi olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  124. sen çok güzelsin. ben de büyüyünce senin gibi olmak istiyorum.seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  125. slm ben ravzanur
    eren abla sen benim hayranımsın...
    seni öle seviyorum ki hiçç bilemesin ...
    bbbbbbbbyyyyyyyyyyyy
    bbbbbbbbbbbbbbbyyyyyyyyyyy.

    YanıtlaSil
  126. meraba eren bakıcı senin msnnen yokmu? yaşım 13 senin en büyük hayranın olduğuma inanıyorum.Yeni bir dizinin daha olmasını istiyorum.Ama ben bunu hem kendi düşüncelerimle hemde arkadaşlarımın düşüncesiyle söylüyorum.Seni çok seviyorum.Başarılarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  127. erni benimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    SENİ SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  128. eren abla ben senin hayranınım filminizin bittiğne çok üzüldüm .keşke bitmeseydi ve devam etseydi.barış abiyi yasemin ablayı cemre abayı emre abiyi gülçin ablayı mert abiyede selamlar sizi çok ama çok seviyorum ve bunu okuduysanız size teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  129. ereni çok seviyorumm cemreyi erenden daha çok seviom ama erenin yeri benim için başka bende onun gibi sporu yemek yapmayı değişik şeyler yapmayı çok seviyorum erenle ruh ikiziyiz bide temizlik yapmayı çok seviyorum cemre gibi

    YanıtlaSil
  130. allahınızı severseniz eren bakıcıyım diyen çatlak eren bakıcı ben eren bakıcımı der yalan yanlış şeyler söyleyip insanları kandırmayın onların duygularıyala oynuyorsunuz yazık değilmi

    YanıtlaSil
  131. bn hepinizi çok seviyorum.bizimde 4 kişilik bir grubumuz vardı.ama şimdi ayşe adlı arkadaşımız ayrıldı.biz 3 kişi kaldık.almira meltem fikriye.üçünüzüde çok seviyoruz.konserlerinize gelmeyi çok istiyoruz.ama gelemiyoruz.çünkü paramız yetmiyor.bizim grubuuzunda bir sitesi var.girerseniz gerçekten çok mutlu oluruz.lütfen yorum yazmayı unutmayın.ve son olrak tekrar söylüyorum grup hepsiyi çok ama çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  132. Eren abla seni çoooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum herşeyim ern bakıcılı

    YanıtlaSil
  133. eren abla seni çokkkkkkkk seviyorum herşeyim eren bakıcılı

    YanıtlaSil
  134. eren abla seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  135. grup hepsiyi çok seviyorum bayılıyorum onlara ama en çok ereni seviyorum

    YanıtlaSil
  136. CANLARIM BENİM BENDE EREN BAKICIYIM BİZLERDE SİZİ ÇOK SEVİYORUZ SİZİ KACAMAN OPUYORUMMM

    YanıtlaSil
  137. selam eren seni çok seviyorum adım yasemin

    YanıtlaSil
  138. eren hayranınım 10 yaşındayım bizimde 4 kişilik hepimiz size benziyoruz benim kardeşim de seni çok sevio oda gülçin abla sizi çok beyeniyoruz 23 nisanda hep sizin şarkılarınızı yaptık sevgilerle eda öztürk

    YanıtlaSil
  139. eren çok güzelsin ben 14 yaşındayım.ama neden grup dağıldı
    şarkılarınızın hepsi ezberimde
    sizle görüşmeyi çok istiyorum

    YanıtlaSil
  140. selam eren ben şeyma grup dağıldı ama neden bence çok yazık oldu tv lerde yoksunuz çok üzgünüm

    YanıtlaSil
  141. adım beyzanur şerefli eren dizimde oynasın

    YanıtlaSil
  142. ben gerçek erenim arkadaşlar bunların hepsi yalan inanmayın msne adresimiz yok bu arada sizi çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  143. ya eren senı benım sewdığım kadar kımse sewemez senı oyle cok sewıyorum kı bu yazdıkalrımı belkı okuyanassın bır umuttur beklerım ben yıen okumanı saclarına bayılıyorum sesını cok gusel kullanıyosun ya ck sekersın sen ya opuyorum we arkadaslarını yanı cemre we yasemını

    YanıtlaSil
  144. eren seni seviyorum gözlerin yeter sahibi bu gözlerinim gözlerinde titrerim baktı tutku gözlerrin canım ben eda

    YanıtlaSil
  145. eren sizin hastanızım ben çağla

    YanıtlaSil
  146. ben bade eren abla seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  147. benim adım ravzanur yenice 19mayıs ilk öretim okuluna gidiyorum ve eren abla seni ççççooooooook ammma ccokkkkk seviyorm g,c,yonarıda seviyorum ama seni dahada ccccooooooooooookkkkkkkkkkkkk....

    YanıtlaSil
  148. eren seni çok seviyorum çok iyi birisin

    YanıtlaSil
  149. süppppppppppppeeeeeeeerrrrrrrsiiiiiiiiinnnnnnn

    YanıtlaSil
  150. eren süpersin

    YanıtlaSil
  151. Eren sen cok güzelsin..SENI COK SEVIYORUM ama cok üzüldüm GÜLCIN yok artik, en güzel ses len...Cemrenin sesini pek beyenmedim yoshinin daha güzel cemreden ve eren ama gülcinin sesi cokk daha GÜZEL...COK COK

    YanıtlaSil
  152. Mutsuz serseri4 Mart 2010 22:18

    Kahraman maraşta konser verir misiniz

    YanıtlaSil
  153. eren seni çok seviyorumm filminizin hiçbir bölümünü kaçırmadım gerçekten siz hepsi grubu olarak SÜPPERSİİİNNİİİZZZZZZZZZZ...
    LÜTFEN İSTANBUL/OLİVİUM'DA KONSER VERİNİZ LÜTFENNNNNN

    YanıtlaSil
  154. EREN SÜPPERSİNN!!!!!!

    YanıtlaSil
  155. hepsi1 taklitini yapıyoruz ben erenim ezgi gülçin bihter yasemin sema cemre en sevdigim şarkınız 4piza seni sildim tiktak sözünü yemiş vb

    YanıtlaSil
  156. EREN=) BENcE çOK harİKsın=)s A na BayıLIyOruM=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

    YanıtlaSil
  157. emin ol çok güzelsinn

    YanıtlaSil
  158. Eren benim herşeyim en büyük hayranıyım.odamı görseniz erenin posterleri,resimleri,eşyaları ile dolu.Eren abla beni eğer duyuyorsan seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook SEWİYORUM...
    ERENİ HERKEZ SEVSİN.GRUBUN EM GÜZELİ,EN ŞİRİNİ,EN,TATLISI,EN AMA EN GÜZEL SESLİ.
    Ecelim gelse bile,
    Rüyamda mutluyum.
    Eğer bir gün rüyama gelirsen,
    Nolur bir imza ver...
    'ARKADAŞLAR EREN HEPİMİZİN EN SEVDİĞİ OLSA BİLE DİYERLERİNİ DE SEWERİZ...' AMA ERENİN AYRI BİR YERİ WAR......
    ...Ben BEYZA sevgiler...

    YanıtlaSil
  159. merhaba bn ebrar biliyorum ismim biraz tuhaf neyse senin diğer adın da ecemmiş bnce ecem ismi daha güzel ama olsun bu senin seçimin bn senin acayip hayranınım senin için sevgilimden ayrıldım artık anla önemini... bu arada senin msnni veren bir arkadışımız varmış senin msnni verdiği için ona ayrı bir teşekkür ederim lüütfen beni msnende ekle sssseeeennnniiii ssseeevvvviiiiyyyyyyooooooorrrrrruuuuuummmmmmmmm........

    YanıtlaSil
  160. harika sın ben nursima

    YanıtlaSil
  161. Seni coooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  162. eren ne olur gebzede konser verin seni çooookkk seviyorum

    seni çok seven tuğçe kılıçaslan

    YanıtlaSil
  163. eren abla arkadaşım büşrayla küstüm oda eve gitti camdan bağırdım cama 6. sınıfa giden abisı çıktı artık rahat bırak kardeşimi dedi bende dedimdimki büşrayı çağır dedim çağırmadı bende sinirim den camı kapattım camın biryeri çatladı. biraz uyudum sonrada senin msnene girdim arkadaşım büşrayı hayatımdan sildim sende bana bişey yaz.

    YanıtlaSil
  164. bunun yazdıklarına ınanmayın geçen hepsi1nın resmı sıtesınde vıdeoda dinledim 58 kiloyum demedi 50 kiloyum fakak 47 olmak istiyorum dedi

    YanıtlaSil
  165. eren seni çoooooooook seviyoooooooorum.diğerlerinide seviyorum ama senin yerin apayrı.dolabım çalışma masam bütün eşyalarımda senin resmin var.sesin gülüşün giyiniş tarzın hepsi mükemmel ama burnundaki benin çooooooooook hoşuma gidiyo.lütfen balıkesire gelin konsere.sana bayılıyorum.seninle konuşmak istiyorum.SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYOOOOOORUM.SİMGE

    YanıtlaSil
  166. eren cim ben seni çook seviyorum hemde başkalarının sevemeyecegi kadar!!çook süper grubunuz var.dogrusunu söylemek gerekirse içlerinden en güzelüi sensin. öbürkü yasemin gülçin cemre ablalarda güzel ama sen daha güzel ve tatlısın bu arada benim adım ceren seninkide eren ne kadar uyumlu isimler demi .seni çok seviyorum işallah sizde bizi seversiniz.bir gün sizinle bir karşılaşsam size çook sarılıcam neyse bu kadar muhabbet yeter!!saglıcakla kal canım eren ablam seni çook seviyorum.............

    YanıtlaSil
  167. ereni seviyorum onu bi kere yakindan gorebilsem
    bakuden snedi

    YanıtlaSil
  168. eren seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  169. ELLERİMDE ÇİÇEKLER
    RENGİDE EPYEŞİL
    ERENİM ERENİM
    NAFİLE SENİ GÖRMEK

    YanıtlaSil
  170. eren abla seni cok seviyorum sen bitanesin

    YanıtlaSil
  171. eren seni cox sevirem..azerbaycandan fanatin

    YanıtlaSil
  172. adsızdiyorki eren sana ben hayranım bende senin cemrenin ve yaseminin kapı varrrrrrr seni seviyorum sana hayranım senin tarzın giysilerin çok güzel seni seviyorum ayrıca sana büyük hayranım allah seni başka yarartmış lütfen adanaya cemre ablada gelsin yasemin ablada gelsain adanaya gln lütfen

    YanıtlaSil
  173. eren seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  174. eren sana bayılıyorum seni çok seviyorum lütfen alanyadaki alara şevket demirel okuluna gel be saliha yaşar 7a sınıfı

    YanıtlaSil
  175. eren abla ne olur bana msnnı ver seni çok seviyom ablam benım öptüm byyyyy

    YanıtlaSil
  176. Eren abla sni ck seviorm mangadan ferman akgülle cktıın dorumu?

    YanıtlaSil
  177. eren abla seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum keşke bikere seni görebilseydim sizin grubu çok beğeniyorum hele kıyafetleriniz hayranım hep öyle giyinin çok yakışıyo

    YanıtlaSil
  178. HEPSİNİN EN GÜZEL KIZI EREN
    HEPSİNİN EN SERT KIZI YASEMİN'DİR.

    YanıtlaSil
  179. NİMETTEN ERENE:


    HIRSIZ ARANIYOR...

    ADI:BİTANEM
    SOYADI:AŞKIM
    GİZLENDİĞİ YER:KALBİM
    ADRES:AŞK CAD. SENİ SEVİYORUM MAH.
    NO:SEN VE BEN
    (NO:EREN & NİMET)

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler