26 Ekim 2007 Cuma

Grup Hepsi ile aşk üzerine röportaj

Hepsi'nin 'Aşk' Sırları

Cemre
"Hiç reddedildin mi?" sorusuna "Hayır reddedilmedim, çünkü hiç teklif etmedim.Her zaman bana teklifler geldi." diye yanıtlıyor."Peki bir sevgilin var mı?" sorusunada "Hayır, şuan için birisi yok." cevabını veriyor.

Gülçin
"Reddedildin mi?" sorusunu yönelttiğimizde "Evet reddedildim." diyor."Şuan sevgilin var mı?" sorusunada "Hayır şimdilik öyle biri hayatımda yok" cevabını veriyor.

Eren
"Reddedildin mi hiç?" diye soruyoruz "Hayır reddedilmedim ama çok reddettim" diye cevaplıyor."Şuan biri var mı?" diye sorduğumuzda "Evet sevgilim var ve onu çok seviyorum" diyor.

Yasemin
"Hiç reddedildin mi?" sorusunu yönelttiğimizde "Evet reddedildimde reddettim de." cevabını alıyoruz."Şuan biri var mı?" sorusunada "Evet var." cevabını veriyor.

26 yorum:

  1. ben en çok gülçin i beyenniyorum
    çünkü çok güzel kız tabi benden güzel değil ha ha ama gerçekten benden güzel değil. ki ben ondan daha çok güzellim. hemde çok çok güzellim ondan. herkez beni beğeniyo. ve herkez bana aşık sayılır.
    ama gerçek yazıyorum en güzel kız ben ve kuzenim. biz ondan çok daha güzelliz...

    YanıtlaSil
  2. bence hepsi güzel benım gözümde hepsi seni cookkkkkkk sevıyoruz payas selım sahın ılkogretım okulu 8/b sınıfı sızı cook sevıyor....

    YanıtlaSil
  3. ben en çok eren cemre gülçinin yasemini sewiyorum en güzel kız bence eren çok tatlı ve aralarından en güzel kız bence o

    YanıtlaSil
  4. Ben en çok Cemre abla'yı sevi-
    yorum.Ben bile güzel hele hele
    çok daha güzel onu çok seviyorum.Büyüyünce onun gibi
    olmak istiyorum.O çok güzel ve çok güzel.Onun gibi olsam bile bence yinede o kadar güzel olamam.Cemre ablayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. ben ereni daha çok begeniyorum hepiniz çok güzelsiniz ama eren dahaaaaaaaaaaaaaaaa güzel konyaya konsere lütttttttttttttttfen gelin ben konyadan betüş

    YanıtlaSil
  6. BENCE EN GÜZEL KIZ YASEMİN VE BEN ONU ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  7. hepsi gurubuna bayılıyorum en çok ta cemre ye hayranım bence hepsi gurubundaki kızların ayrı ayrı özellikleri var cemrenin ki sevecen olması eren ninki şirin olması gülçi ninki güzel olması yasemi ninkin de bir fikrim yok ama mutlaka herkesin kendine göre özellikleri vardır hepsi gurubu sizi seviyorum bu arada yaşım sizden küçük 8 yaşındayım

    YanıtlaSil
  8. hepsi güzel ama eren daha daha güzel

    YanıtlaSil
  9. hepiniz çok mütişsiniz bence. ama gülçinle özelliklerimizin çogu aynı umarım görüsürüz

    YanıtlaSil
  10. yha drusunu soelemk qekrse aransdan en guseli yasemn siz ona yuşi diosnz ama bna qre yasko:D Erende çok tatlı çok farklı qzukuo hele o glçn yok my ykıo insanı glmektn yha:D Cemre ise bişe diemm begenmiorm onu ne diim esprilernizze ve dansınıza defm edin ble çok ii ve kmseyle kıyaslamayn kndinizi 4 yüz falan hikaye 2 yıl snra onlar bitr merk etmein. ben merve yaşı 17 ...istanbul avcılardan..

    YanıtlaSil
  11. bence hepsi birbirinden güsel güselde ben genellikle cemreyı beyenıyorum ama digerlerınde gusel herkesın kendıne gore bır sevdigi vardır

    YanıtlaSil
  12. BİZ 8/B SINIFI OLARAK HEPSİNİ COK SEVİYORUZ ONLARI AYRIM YAPIM BENDE KALPLERINI KIRMAYALIM ARKADASLAR ONLARIN HEPSİ IRBIRLERINDEN COK GUSEL 8/SINIFI SIZI COK SEVİYOR

    YanıtlaSil
  13. HEPSİ ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  14. ben sizi çok görmek istiyorum ama bu münkün değil ama ben sizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  15. ben sizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  16. Bence hepsi kızlarının tümü çok sevimli.Hepsi de birbirinden güzel,hepside çok tatlı ,Hepsi de güzeldans ettiği ve hepsi farklı düşündüğü için ortaya HEPSİ çıkmış.

    YanıtlaSil
  17. Bence Hepsi kızlarının hepsi çok tatlı, hepsi çok güzel, hepsi harika dans ettiği hepsi farklı fikirler ürettiği için ortaya HEPSİ
    çıkmış.

    YanıtlaSil
  18. şekerler hepınız çok tdadlusunuz ama bence kesınlıkle yasemın 2.gülçin dadlum benımmm...:)

    YanıtlaSil
  19. ben en çokk eren ve yasemi'i seviyorum.çünkü çokk güzellerrr.ben erne ve yasemin kadar olamam.eren ve yasemin hayranıyımmm

    YanıtlaSil
  20. hepsi güzel ama en güzeli cemremm çünkü güzel.ben hacı şakir 4/b den cemre

    YanıtlaSil
  21. hepsiden cemreye hayranım aşkım benim ya bişi dicem eğer o grupta cemre olmasaydı ben yasemini tutardım ama cemreden vazgeçemiyorum cnm benim bidenem

    YanıtlaSil
  22. bence bu hepsi hayranıyım en çok ben sevıom hepsıyı neden dersenız ben hepsı posterlerımle bilgisayarımın tum hafızasınını hepsı posterıyle resımlerıyle doldurdum benım gıbı yapa bilecek varmı-bence en spor takılan = eren yasemın en şeker olanı ise =gulçın cemmmmmereeeeeeeeee cccccccceeeeeeeemmmmrreeeee senı çok sevıom I love you

    YanıtlaSil
  23. KÜBRA BENCE HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL TIPKI BENİM GİBİ ANTEPLİ KÜBRA LÜÜÜÜTTFFFFFFEEEENNN GAZİANTEBE KONSERE GELİN BEKLİYORUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  24. bece aralarından en guzeli cemre en igrençi gülçin çünkü onun yüzünden neredeyse gurp hepsi die bişi kalmadı

    YanıtlaSil
  25. EREN ABLA BANA MSN ADRESİNİ VERİRMİSİN NE OLURRRRR HAYRANINIM

    YanıtlaSil
  26. bence aralarından en güzel eren ve yasemin eren çok tatlı. yaseminde çok tatlı. bence en güzeller onlar eren ve yasemin sizi çok seviyorummmm

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler