25 Ekim 2007 Perşembe

Hepsi Grubu hakkında bilinmeyenler

İşte hepsi grubu üyeleri hakkında bilmedikleriniz, onların ilk kez duyacağınız özellikleri:

GÜLÇİN; grubun en soğuk kanlı üyesi aynı zamandada en utangaçlarıda olan gülçin kitap okumayı,boş zamanları olursa gezmeyi çok seviyor. Gülçin'in kötü bir yanı ise gülçin yemek yemeyi çok seviyor çok kolay kilo alıyor ve kilo almaktanda nefret ediyor. Ayrıca Gülçin gülmeyide çok seviyor.

YASEMİN; en büyük hayali annesine müstakil bir ev almakmış ayrıca anneannesiyle uğraşmayıda çok seviyormuş bir de Yasemin ilaç hastasıymış en ufak bi olayda hemen ilaç içermiş ayrıca Yasemin arabalardan çok hoşlanırmış.

EREN; tam bir film hastası boş zamanlarında genellikle film izlemeye bayılır. Jaz müziği çok seviyor ve açık hava onu rahatlatıyormuş ormanlık alanda oturduğu için yeşil renge bayılıyormuş. Eren eğer boş zamanı olursa kitap okumayada bayılır ayrıca Eren 10seneye kadar dünyanın her köşesini didik didik gezmek istiyormuş. Eren'le karşılaşıp ne dediğini anlayamazsanız bilinki çok sinirlidir çünkü sinirlendiği zaman çok hızlı konuşuyormuş.

CEMRE; boş zamanlarında gezmekten çok hoşlanırmış en büyük hayali kendine güzel bir ev almakmış birde Cemre korku filmlerini izlemeyi çok severmiş Cemre taklit konularındada oldukça başarılıymış.

41 yorum:

  1. CEMRE ÇOK GÜZEL. GRUBUN EN GÜZEL KIZI BENCE CEMRE. SONRA GÜLÇİN SONRA EREN SONRA DA YASEMİN. CEMRE SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  2. ben ereni çok sewiyorum çünkü çok güzel sizlerin diziznizi çok sewiyorum. aslında hepiniz bir birinizden çok güzelsiniz
    ben MELTEM sizleri çok sewiyorum en büyük hayallerimden birirde sizleri görmek. işllah işiniz mersinede düşer çünkü ben mersndeyim byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  3. ben gruptakı herkesi çook seviyorum ama yasemın we erenı daha cok sewıyorum

    YanıtlaSil
  4. grup hepsi kızları çok ama çok güzel. onları çok beğeniyorum her gün onların müziklerini dinliyorum. en çok da Yasemin ablayı beğeniyorum. hepsine de hayatlarında başarılar dilerim. En sevilen sanatçı olduklarını asla ama asla unutmasınlar. byyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  5. bilio musunuz cemre küçüken yere zeytin yağı dökmüş we evleri yerden ısıtmalı olduu için koku bırakmış annesi yerleri 3 güün silmesine ramen hala kokusu gitmiomuss

    YanıtlaSil
  6. ben izmir selçuktan buse cinci 8 yaşındayım 2. sınıfa gidiyorum
    cemreyi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  7. ben hepsi yi ve hepsi 1 dizisini çok seviyorum.ben gruptkilerin
    hepsini çok seviyorum.herkesin ayrı bir sevdiği vardır.ben cemre yi seviyorum.gülçin in dizideki rolünü.yasemin ve eren inde sesine bayılıyorum.sizi seviyorum hepsi

    YanıtlaSil
  8. cemre baştan beri ilgimi çekıyor ama ereni çok güzel buluyorum. ayrıca yasemin çok güler yüzlü gülçin ise artık kendini 5 yaşındaki paleler gibi göstermekten vazgeçsin.

    YanıtlaSil
  9. eren sana bayılıyorum.AŞKIM BİTANEM....Kardeşim de yuşiyi seviyo.size bayılıyoruz

    YanıtlaSil
  10. ben yasemine bayılıyorum her halinle çok güzelsin ve çok özelsin

    YanıtlaSil
  11. ben ereni çok sewiyorum.bana göre grubun en güzeli veya en çirkini yok.herpsi birbirinden güzel.hepsi aynı güzellikte.hepsi 1 dizisinde cemrenin ve yaseminin konuşmasını hareketlerini çok beğeniyorum gülçinin hareketlerini ama aranızada en hanım görünen eren tabikide dizide

    YanıtlaSil
  12. ben qüLçini sevioRum noRmalde saRışınLar hiç sevmem ama qüLçin bana bi başka qeLioo çok hoşuma qidio dizideki o şımarıq halleri faln konuşmaları çok tatlı hareketlerii herşey çok hoş bncee

    YanıtlaSil
  13. gülçin seni çok seviyorum çok güzelsin en etkileyici yannın sarışınlığın son ra yasemin ve eren ikiside çok güzel ama cemrenin neredine bayılıyolar anlamadın yani ggggggüüüüüüllllççççinnnnnnnnnn en güzeliniz tabi yesemin ve erende güzel cemre hakında daha karra vermedim ama en sonda olur gülçin yasemin ve ereni geçemez o

    YanıtlaSil
  14. BEN YASEMİN ABLAYI ÇOOOOK AMA ÇOOOK SEVİYORUM TABİ ERENİDE BENİM EN SEVMEDİĞİM KIZ GÜLÇİN SEVMEMEMİN SEBEBİ ŞU HER ZAMAN ŞARKILARDA ARAYA GİRİ ŞARKIYI BOZUYOR MESELA BEN 4PEYNİRLİ PİZZA KLİBİBNİ İNTERNETTEN İZLEDİM VE GÜLÇİNDEN ÇOK KORKTUM VE ÇOK İRENMEYE BAŞLADIM.CEMRE ABLAYIDA SEVMİYOR SAYILMAM O DA ÇOK TATLI BENİM GÖZÜMDE BENİM KALBİMDE GÜLÇİNDEN FAZLA ÇOK YER ALIR.PEKİ NEDEN YASEMİNİ SVİYORUM AKLINIZDA SORU İŞARETİ OLARAK KALMIŞ OLABİLİR ŞİMDİ CEVAPLIYORUM SESİNİ YÜZÜNÜ BEĞENİYORUM VE BENİMLE AYNI KARAKTERLERE SAHİPP O YÜZDEN BYE BU KADAR KONUŞTUĞUM YETER SİZE BİR SORU SORACAĞIM BEN ÇOK MU KONUŞTUM HA HA HA

    YanıtlaSil
  15. bncede cok gusel yusı en guzelı yasemını sewıyorum

    YanıtlaSil
  16. slm hepsi ben hayranınız çidem. Cemre abla seni çoooooooook seviyorum. Herkez kısa kessin cemre ablayı benim kadar kimseler sevemez!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  17. hepsi grubu sizi çokkkkkkk seviyorum sizinle görüşmek isterdim ama mümkündegil gülçin senin hayranınım

    YanıtlaSil
  18. bn en cok eren sewiyorum ama hepsi birbirinden guzel kizlar

    YanıtlaSil
  19. eren en güzeli...

    YanıtlaSil
  20. gerizekalı kız gülçinin sesi güzel olduğu için araya giriyor senden neferet ediyom o adsız olan kız gülçin çok tatlısın sesinle de süpersin adsız kız çatlasın

    YanıtlaSil
  21. ben grup hepsiye hayranım.özellikle gülçine.aslında hepsi güzel ama olsun.4yüz varya o 4yüz o vallahi çok gıcık arıca gülnur gülçine didemde cemreye benzemeye çalışıyo biliormusunuz.benca 4yüz çok salak haaaaaaaaaa eğer ben 4yüzü seviyorum yada hayranım diyen varsa gelsinde karşıma çıksın grup hepsi diyenler mesajımı onaylasın 4yüze yuuuhhhhhhhhhhhhhhh EN BÜYÜK ALLAH VİTAMİNE YALLAH 4YÜZE KIŞ KIŞ HEPSİYE ALKIŞ.EN İYİSİ HEPSİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ.GÜLÇİNE ÇİRKİN DİYENEDE YUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    YanıtlaSil
  22. slm ben sizin hayraranınızım sizleri ço k seviyorum ama özlliklede cemre yi seniçıoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum cemre abla sen benim herseyimsinn bizde hepsi1 grubu kurduk ama sizin kadarolamıyoruz byb cemremmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  23. cemreyi çoooooooooooooookk seviyorum
    hem ben cemreyim
    tamam mı?????
    anladınımı***

    YanıtlaSil
  24. grup hepsi ve öğelerinden nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  25. ben en çok cemreyi seviyorum diğerlerinide seviyorum ama cemre birbaşka o benim çok hoşuma gidiyor. inşallah büğüyünce bende onun kadar güzel olurum

    YanıtlaSil
  26. gülçin çok güzel burcuna kadar he bilgiyi biliyorum gülçin oğlak burcu hehe

    YanıtlaSil
  27. eren çok doğal çok güzel bir kız

    YanıtlaSil
  28. bence hepsi birbirinden güzel yetenekleri var hepsi birbirini tamamalıyor müthişler 4 yüz grubundan daha iyiler

    YanıtlaSil
  29. hepsii gerckten güsel bi grupp.bzde ünide 5arkadsızz bisede heryerde hepsi grubu fakat biri fazla dıoolarr :))giyimizz ve tarzımızz farklı kılıoo bzii tıpkı hepsii kızları gbi.ben cemreyı sewıoormm kardes olsak huylarımıss bukadr benzemezz..eeren İZMRLİ oldugun her halınden bellı sewıorum senı canımbenımm ((izmir))

    YanıtlaSil
  30. bence en güzeli cemre sonra eren sonra yasemin gülçini boşver

    YanıtlaSil
  31. Cemre sana bayılıyorum.Seni çoooooooooooooooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  32. hepside birbirinden güzel kızlar

    YanıtlaSil
  33. hepsi 'yi 4 yıldır çok seviyorum.hepsi gibi ben de müziksiz bir hayat düşünemiyorum ve size bunu yazarken bile müzik dinliyorum.

    YanıtlaSil
  34. cemre seni çooooooooooooookseviyorum

    YanıtlaSil
  35. bence grubun en güzel kızıyım.buradaki yorumlar çok aptalca.grubla beraber yasamak çok isterdim

    YanıtlaSil
  36. cemre abla benim içi lütfen cale sentıra gel seni seviyorum

    YanıtlaSil
  37. sizi çok ama çok seviyorum .şarkıularınız kliplerinizi giyiminizi oturuşunuzu kalkışınızı herşeynizi takip ediyorum fan sitenize üye olarak hayallerimi gerçekleştirmiş oldum.3 nüzede bayılıyorum muhteşemsiniz.

    YanıtlaSil
  38. çocuklar ben yasemin sizlerin yazdııklarınızı okuduk bazılarınıza çok güldük bazılarınızada üzüldük bizi sevmeyenler var ama onlara karşı her zmn saygılıyız bizi beğenen böyle beğensin hepinizi çok sewioruzz inşallah hepinizi göreceiz...

    YanıtlaSil
  39. Merhaba ben HEPSI grupuna bayiliyorum. Esasen CEMRE KEMER benim en cok beyendigim bir grup uyesi. Sonra EREN dir.Onlari heeeeep takip ediyorum,hem de onlari coooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.................................

    YanıtlaSil
  40. hülya yaren dediki:
    bence grubun en güzel kızı eren sonra yasemin sonra cemre en çirkinleri gülçin şarkılarıda süper yenisine bayılıyorum

    YanıtlaSil
  41. en güzelleri CEMRE ve EREN ikisine de bayılıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler