25 Ekim 2007 Perşembe

Grup Hepsi üyeleri mevsim olsalar

Hepsi Grubu üyelerine soruldu: Bir mevsim olmak isteseniz hangisi olurdunuz? İşte cevaplar:

GÜLÇİN:Ben sonbahar olurdum.Çünkü herhangi bir negatif etkide hemen kapatıyorum havamı!Bulutlarım geliyor ve arkasına saklanıyorum.Soğuk rüzgürım esiyor.Ama genelde ılık bir insanımdır.Hep gülerim.
CEMRE:Yaz olurdumHerkesin kendini özgür hissettiği bir mevsim çünkü.
YASEMİN:Yaza benzetirim.Sıcak,serin,hareketli ve heyecanlı.Zaman zamanda kurak.
EREN:İlkbahar.Havalar güzeldir,ama her zaman değil.Arada yağmur yağmalıki ,toprak beslensin.

6 yorum:

  1. cemre ve yasemine bayılıyorum

    YanıtlaSil
  2. Sizi çok seviyorum.Yasemin abla seni çok ama çooook seviyorum lütfen Atalyadaki ramazan şenliklerine sizi bekliyorum.Arkadaşımda cemre ablayı çok seviyor.Sizi çok çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yasemin abla seni çoooook seviyorum.Sizi Antalyadaki ramazan şenliklerine bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. eren katılıom o bnm askım ya seni seviom keşke görebilsem seni ama konserinize gelemiom

    YanıtlaSil
  5. grutan gülçin in çıkması diğerleri için kötü oldu

    YanıtlaSil
  6. cemre abla bizde sizin gibi bir gurup yaptık ve sizden birşey istiyoruz tekrar bir konser verirseniz bizi çıkarırmısınız gurubumuzun ismi hepsi gurubu o yüzden adlarımız ada bıkım ayşegül samık pelin ve beril ve sizi çok ama çok seviyoruz

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler