28 Ekim 2007 Pazar

Grup Hepsi - Yasemin Yürük Hakkında Herşey

1-) Zerrin Özer'in Rumeli Hisarı ve Bostancı Gösteri Merkezi'ndeki konserinde vokal ve danscı olarak sahne aldı.
2-) Yasemin annesi ve anneannesiyle yaşıyor. Babasının ikinci eşinden bir erkek kardeşi var.
3-) Araba park edemiyormuş, bu yüzden sürücü kursuna gitmiş.
4-) Okuldayken diş teli takmış.
5-) Çok güzel çeşit çeşit soslar hazırlayabiliyomuş.
6-) Hiç aldatmamış ama bir kez aldatılmış.
7-) Başı ağırdığında bile hemen ilaca sarıldığı için gastrit olmuş daha bu yaşta.
8-) Çok esmer olduğu için okuldaki arkadaşları ve öğretmenleri yasemine maşacı diye hitap ediyorlarmış.
9-) En sevdiği meyve üzümmüş.
10-) Lisedeyken çok yaramazmış. İlgin diye bir arkadaşı varmış onla birlikte hep ceza alırlarmış.
11-) Asla vatkalı şeyler giymezmiş.
12-) Simetri takıntısı varmış.
13-) Sevgilisi varmış konserlere çıkmadan yada televizyona çıkmadan önce hep ararmış
14-) Kızlar diyor ki; "Yasemin çok kolay ağlar, bazen sırf şımarıklıktan ağlar duygu sömürüsü yapar".
15-) Bir keresinde oyun oynarken yanlışlıkla enstrüman olarak kullandığı tefi arkadaşının kafasına geçirmiş.
16-) Bel fıtığı varmış.
17-) Her şeyden önce bir kişi ile tanıştığında kişinin önce gözlerine sonrada ayakkabılarına bakarmış.
18-) Plakası YY'miş Yani Yasemin Yürük!
19-) Yasemin annesine kızdığı zaman annesinin yastığının altına ıspanak koyarmış.
20-) Yasemin'in kuzeninin adı Bengü Ceyda'ymış.
21-) Göbek adı Damla'ymış.
22-) İlkokul son sınıfta iken bi Sibirya kurdu varmış bahçede yer yapamamışlar köpeklerine bir süre balkonda bakmak zorunda kalmışlar, bahçede kocaman bir kulübesi varmış. Motorsiklet geçtiğinde sürekli havlıyomuş. Susması için illa yanına gitmek gerekiyormuş. Yasemin kulübeye girmiş onunla kulübeden çıkınca yine havlamaya başlamış, Yasemin de sabaha kadar külübenin içinde köpeğiyle birlikte uyumuş sabah gözlerini açtığında köpeği suratını yalıyormuş.
23-) Yasemin küçükken Barbie bebeklerinin saçını boyar ve arabaya oturtururmuş.
24-) Birisi elini burnuna soktuğunda o da sokarmış.
25-) 4 yaşındayken pamuk prensesin arkadaşını oynamış boyu kısa olduğundan pamuk prensesi oynayamamamış malesef pamuktan sakalını kaldırıp püf yapıyormuş.
DOĞUM TARİHİ: 21 EYLÜL 1986
DOĞUM YERİ: İSTANBUL
BURCU: BAŞAK
EN SEVDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER: KOLA, BALIK ET, TAVUK VE ÇİKOLATA
EN SEVMEDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER: NANE, YUMURTA,
LAKABI: MAŞACI
BOYU: 1.60
KİLOSU: 61
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR: KENAN DOĞULU, MADONNA, TARKAN, ŞEBNEM FERAH

107 yorum:

  1. bence gülçin çok güzel seside güzel yaseminin takma adı çok güzel cemrenin soyadı çok güzel ve erene beni çok yakışıyo

    YanıtlaSil
  2. slm arkadaşlar ben yasemin yürük biliyorum inanması birazcık zor bunu farkındayım çünkü bazı yalancılar bizim adımıza yorum ve msn alıyorlar sizde gercek olanlara inanmıyorsunuzneyse onlara uyarım bidaha bizim adımıza msn ve youm yazmayın evt arkadaşlar yorumunuzu okudum bizde sizi çok seviyoruz evt bizim msn mizi istemşsiniz işte msnm ama hepimiz bunu kulanıyoruz bazende ortak olmuyo işte msn adresim yasemin.yoshy.1986@hotmail.com inananlar eklesin süprizim var inanmayanlarda şansını kaybeti iyi eğlenceler sizi çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  3. yasemin abla ben grubunuzun buyuk hayranyım ben mardin il in de oturuyorum hepinizi cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum optum

    YanıtlaSil
  4. Bence bunların hepsi yalan hiç kimse inanmasın bunlara

    YanıtlaSil
  5. yasemin abla bn seni çok seviyorum gülçini,cemreyi,erenide seviyorum ama seni onlardan daha çok seviyorum çokkkkkkk güzelsin seninle aynı özellikleri paylaşıyorum ve bundan çok mutluyum şarkılarınız ve filmleriniziz hayranıyım SENİ SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  6. yasemin abla bn seni çok seviyorum gülçini,cemreyi,erenide çok seviyorum ama seni daha çokkkkkkkk seviyorum bnde seninle aynı özellikleri paylaşıyorum flimizi ve şarkılarınızda çok seviyormmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. verdiğiniz msn doğru mu?

    YanıtlaSil
  8. msn verdiniz kaydettim slm yazıyorum by yazıyosunuz hemen kapatıyosunuz

    YanıtlaSil
  9. yasemin abla seni çok beğeniyorum hepiniz çok güzelsiniz ama sen başka
    bu arda diziniz hiç bitmesin çok güzel
    msn adresini verir misin?LÜTFEN^
    az kalsın unutuyordum saçlarını boyatman işe yaramış

    YanıtlaSil
  10. AŞK MELEĞİ4 Şubat 2008 17:04

    DİLEDİM YASEMİNİ ARZULA DERHAL BEN SEVERSEM EN KRALI HERHAL AŞK ORJİNALİMİ ALIRSAN KORSAN TEK BİR HAYAL KALIR (YASEMİNLE SERCAN)...

    YanıtlaSil
  11. yasemini çok sefiom çok tatlı ve güseL sonRa cemRe yi sefiomm çok güseL tabi yosh imden sonRa sonRa eRen geLio ama onu fazL beğenmiom hele o beni hiç yakışmıooo güLçine geLince flimde çok yapmacık oynuoo hiç beğenmiom gerçek hayatta ise power türte ödül alırken izledeim çok sımarıkk yasemin ve cemre yi çok sefiommmmmm

    YanıtlaSil
  12. slm yosy bu verdiğiniz msn doğru ise beni kbl ediniz ya ben sizin için yemin ederim ölürüm isterseniz yaparım bunu ı love you yosy

    YanıtlaSil
  13. merhaba arkadaşlar ben yasemin yürüğün kuzeni belki inanmazsınız ama neyse yasemin deikini okudum kesinlikle yalan çünkü düşünürseniz yasemin kendi resimlerini yazılanlaramı bakıcakki o çok yoğun oluyor bilirsiniz dizi çekimi albüm derken vakit kalmıyor anca yarım saat bilgisayarda duruyor oda akrabalarıyla görüşe bilöek için kuzenimin yani yaseminin msnsini istiyorsanız bu :yasemin_._yuruk@hotmail.com ama sakın benim verdiğimi söylemeyin çok kızar...

    YanıtlaSil
  14. seni çok seviyorum adım simge rüyalarımda bile sizi görüyorum fakat gerçek olmuyor işte.odam sizin posterlerinizle çantam rozetlerinizle doluu kardeşime bile sizin şarkılarınızı ezberletiyorum.seni çoooooooooook seviyorum yasemin

    YanıtlaSil
  15. BEN DİLARA YASEMİN ABLAYA AŞIĞIM ONU ÇOK SEVİYORUM AŞKIM YASEMİN I LOVE YOU HEPSİ BEN HAYATIMDA BU KADAR GÜZEL VE BAŞARILKI BİR GRUP GÖRMEDİM I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU YASEMİN YOSHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    YanıtlaSil
  16. merhaba arkadaşlar ben cemrenin ne kuzeni ne kardeşine de akrabasıyım bu dediklerime inanmamakta haklısınız ama sölediklerim doğru bende ilk başlarda hiç kimseye inanmamıştım taki bütün msnleri ekleyene kadar bende cemremin msn si var camda bizzat görüştük vede ayriyetten yasemini sevenler varsa şunu söylemek istiyorum yaseminin selem adlı bir kardeşi yok katiyen yalan cemreyle kamerada görüşürken bir kaç soru sprdum diziyle ilgili birkaç soru ve cevapladı ama cevapları güzeldi ama söyleyemem cemre çok iyi bir kız ama gerçekten msn ye yarım saat anca giriolar msn sini veriorum cemrex_kemerx_.different.@hotmail.com arkadaşlar isteyen ekler istemeyen eklemez beni hiç ilgilendirmez ben iylik yapıyorum hepsi grubunu sevenlere inanmamakta haklısınız bende inanmazdım tabi sizi zorlayan yok isteyen ekler istemeyen eklemez size bağlı ama mutlaka ekleyin bence cemreyi ukala olarak görüolar ama sen ben gibi arkadaşlar onları biz ünlü yapıyoruz onların kasetini almasak filmlerini izlemesek onlar sanatçı olamazdı biz ünlü yapıyoruz onlara yaklaşamıyouz ve konuşamıyoruz herkesi öptüm

    YanıtlaSil
  17. yasemin seni çok seviyorum ya sen çok tatlısın grup hepsiye bayılıyorum başarılar hepinize...

    YanıtlaSil
  18. ben hepsi grubunu çok seviyorum çoğu kişi demişki ben hepsi grubundan en çok şunu seviyorum filan yazmışlar ben sizi yani hepsi grubundan hiç birini ayırt edemem çünkü hepsini çok seviyorum bu aradayaseminin verdiği msn mi doğru yoksa kuzeninin verdiği msn mi doğru lütfen bana msn nizi verin sizin le konuşmayı çok istiyorum ama kimse benim kadar çok istemezdir bunu emin olun

    YanıtlaSil
  19. arkadaslarr arkadasllarr sakinn !!! bakın ben yaseminn yanmdada diğerleri dururoo bakınn bizee inınn şu yaseminn dediki onada innmayın güya bnm kuzenim olan kızada inmayın bunların hepsii kendilerinii kandırıyolaraçıkcası bakın bizizm yerimizzee yazı yazmaınn menejerlerimiz görür we siziz mahkemelk yapabilirler bizizm msn adresimizz yokk çoğuu kişii zatenn bunu böle bilioo ama çoğuu kişidee bilmk istemioo açıkcasıı biz flmmimizde göründüğümüz gibii yumuşak diiiliz hele hele ben hiçç değilimm aslaa wermemm size menmii e zaten yokk zatenn msn almaya hiçç vaktimiz yok bakın size kısaca anlatıyımm biz sabah 8 de kalkıoruz 4 satt konseer işlerii bilet işleri falan oldu saat 12 ondan sonra diziz çekimide gididoruzz oda 3 buçuk satt sürüroo ardından klip çekimi falann bu hepteenn 5 sat sürüroo oldu 8 buçuk bunu ardından da dısardaa birr sürü işlemlerimiz war bunlarda 3 buçuk satt sürüroo olduu 11 buçukk ardından ewe gelmemis yarım saatt oldu 12 ewde dosya işlerii falann 1 sattt sürüroo oldu saat 1 snrada heemn yatıoruz hangii ara men alabiilirizz sölermisinizz bakın siz ben yasemiim ben erenimm ... demeğe dewm edersenizz biz sizdeen nefret etmeye başlarızz ben yaseminn açıkça belirttimm iyii günlerr i şallhaa bidaha istemediklerim olmazz

    YanıtlaSil
  20. bence en güzelleri yaseminim...onu çooook ama çoook seviyorum...ondan asla vazgeçmem.bence arkadaşlar bunlara hiiçç inanmayın...gurup hepsinin hiç işi yok sizle msn de konuşçak..olmadı bide size yazı yazı yazcaklar.onlar işilerine bakarlar.size.deil.yok ben arkisiyim yok ben kuzeniyim.yok ben akrabasıyım ayy bide yok yasemin hadi hadi onlar sizle hiç konuşmaz .msn lerine vermezler.onlar çalışıorlar.neyse ben bunları diom.yani.sizi bilemem.hııı bide en güzelleri yasemin abla onu çook çook seviom.hepsinide seviom.ama en çokYASEMİNİM.o benim çikolatam.hadi arkadaşlar.size iyi ben buyum suyum demeler .sizi hiç inanmıom.neyse neyse size bayyyy.yoshy yaseminim seni ÇOOOK SEVİYORUM...SENDEN***ASLA VAZGEÇEMEM AŞKIM YOSHY/İM

    YanıtlaSil
  21. slm yasemin abla ben senin çooooooooooooooooooooooooook büyük bir hayranınım en güzel sensin dizide seni çooooooooooooooook seviyorum.Cemre mantıksız eren çok mantıklı gülçinde salak zaten engüzeli sensin daha çok hepsindende farklı oldun için seviyorum seni byyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  22. bn cemre ve yasemin ablayı çok seviyorum hiç kimse cemre ablayı ve yasemin ablayı bnden başka kimse sevemez.anlayan anladı.

    YanıtlaSil
  23. yaa bunların hepsi yalan ben hepsinin konserine gittim msn adreslerini sordum biz kullanmıyoruz dediler...

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar bole arada bir aramızdan bazı arkadaşlar sizi kandırabiliyo sakın burda yazan msn adresleri alıp eklemeyin çünkü siz ekliyince bu kişiler aranızdan bazılarını ekliyo msn adresini patlatıyo bazılarına küfür ediyo siz slm yazdığınız sizi başınızdan savmak için by yazıp çıkıyo!!!!size tavsiyem öncedende dediğim gibi bu msn leri eklemeyin .....

    YanıtlaSil
  25. merhaba benim adim yasemin ve ben yasemini cooook ama coooook seviyorum tabikide cemreyi,gülcini ve erenide seviyorum ama yasemini dahada cok seviyorum bende onun gibi mor rengi seviyorum bende spor arabalari cok severim bende aynen onun gibi yumurtayi hic sevmem seni coooooook seviyorum yasemin

    YanıtlaSil
  26. Arkadaskar ben cemre bazı ciddiyetsiz arkadaslar bizim adımıza yorum yazıyor ve bizim adımıza msn açıyorlar onları buradan uyarıyorum lütfen birdaha olmasın.Zaten biz msn kullanmıyoruz çünkü zamanımız yok.Banada kardeşim söyledi girmiş bizim sitemize görmüş bu yazıları bana söyleyince gerçekten çok sinirlendimHepinize iyi günler diler bu gibi durumların bir daha yasanmamasını isterim.

    YanıtlaSil
  27. yasemin abla ben senin en büyük hayranınım hepinizi çok seviyorum ama yasemin ablanın yeri başka .huylarımız çok benziyor.

    YanıtlaSil
  28. ben hepsiyi birbirinden ayıramıom.hepsinin bnm kalbimde ayrı yeri var.onları çook seviyorum

    YanıtlaSil
  29. yasemin seni çok sewiorum senin kırmızı converselerinin aynısı bnde var lütfen msn adresini ver gözlerimizin rengide aynı

    YanıtlaSil
  30. ya herkes ben cemrenin kuzeniyim ben yaseminin kardeşiyim falan demiş.ben inanmıyorum

    YanıtlaSil
  31. Merhaba arkadaslar ben Hepsi grubundan Cemre Kemer asagiya birakilan yorumlardan birkactanesini okudum ! Ve kendisini yasemin olarak iddia eden biri size yanlis bir msn adresi vermis Yasemin kesinlikle msn kullanmiyor veya ben eren yada gülcin biz msn kullanmiyoruz arkadaslar bunu kac kere tv'de konserlerimizde imza günlerimizde söyledik bazilari dün ne güzel sohbet ettik msn de.. veya facebook da ne güzel yazistik falan diyorlar ama bizim kimseyle msn de konusmus olma veya facebook da konusma ihtimalimiz yok ! Size kamera acanlarada inanmayin resim lerimizi gösteriyorlardir ve cok yapilan birsey ses yollamalari .. bildiginiz gibi bizim youtube'de canli söyledigimiz yerler var veya programlarda onlari size yolluyorlar arkdaslar lütfen sizi kandirmaya calisanlara inanmayin daha gecen bizim en yakin arkadaslarimizdan birini biri eren diye kandirmis onlan konustuk ama yinede israrla ben erenim dedi böyle kisiler cok var lütfen inanmayin onlara arkadaslar BIZ KESINLIKLE MSN KULLANMIYORUZ!!! burdan bizi seven fanlarimiza öpücükler yolluyorum ...sevgilerimle Cemre

    YanıtlaSil
  32. ben en çok yasemini seviyorum cunku benim hobilerimle aynı ama sırf hobilerim aynı diye degil cunku ben onu ilkin de çok ama cok seviyor dum yine seviyorum onu hemde cokkk hiç bırak miycam

    YanıtlaSil
  33. çok güzel ama en güzeli .......bende kalsın

    YanıtlaSil
  34. slm yasemin abla bnm adımda yasmin adanalıyım göbek adım buse bn seni gerçkten çok sewiom çewremdeki insanlar beni sana asırı derecede çok benzetiolar hakikatende öle seninle kardes olsak bu kadar benzemeyiz seni çok sewiom neolursun bir programa ckınca bana selam gönder istanbula geldigimde seni bulucam yoksa gençligim bana HARAM OLSUN BN LİSE 1 E GİDİOM ÖPTM YASEMİN ABLA BAY

    YanıtlaSil
  35. bu ne ya ne sacma yaseminin iş yok bunları okucak.msn walanda yalan inanmayın canm.

    YanıtlaSil
  36. bu ne ya yaseminin baska isi yok.buraya yazı yazacak.msn valanda yalan kanmayın

    YanıtlaSil
  37. arkadaşlar sakın ben grup hepsiden şuyum buyum msn adresimde bu diyenlere sakın inanmayın!Çünkü hepsi grubu kesinlikle msn kullanmıyor tvde söylediler..

    YanıtlaSil
  38. yasemin abla biz sınıfta hepsi grubu yapıyoruz ayrıca ben yaseminim sizin grubu ve sizi çook seviyoruz özellikle ben seni seviyorum çok güzel şirin ve şekersin tutuğun takım sanırım fenerbahçe bende fenerbahçeliyim ayrıca lisede çok yarmazmışsın bizim sınıfda çok yaramaz bütün öğretmenler şikayetçi ayrıca bir kere disipline gittik sizin grubu çooookkkkk seviyoruz:)=)

    YanıtlaSil
  39. yasemin abla seni çok seviyorum her yerde senin resimlerin var konserinize gelmeyi çok istiyorum sizle tanıştıracaklar beni sitenize çok girdiğim için hepsi gurubunu çokk ama çook seviyorum

    YanıtlaSil
  40. hepinizi cok seviyorum. amma yasemini daha cok seviyorum. men azerbaycanliyim.hatta elbsemin uzerinde bile senin resmin var. 12 yasim var ve buyuyunce sana benzemek istiyorum. adimsa Nermin. 7sinifda okuyorum okulumuzdan sana selamlar var. sana bayiliyorum. seni cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  41. yasemin aşkımsın böyle msn lere inanmıyorum senin konserinde gercek msn'nizi alan tek hayran olduğum için kendimi şanslı hissediyorum başarılarınızın dewamını diliyorum seni çok ama çok sewiyorum her yerde resimlerin var artık arklerim bana yoshy die sesleniyolar çünkü senin hastanım çok iyi bir performans sergilediğin için belki bu hayranlık yoshykoliğim diebilirim lütfen msn ye gir cam bile açtın daha ne olsun ama sık sık giremiyosun işlerin yoğun seni anlıyorum öpüyorum seni ankaradaki konsere mutlaka gelicem öptüm :d

    YanıtlaSil
  42. yaa arkadaslar msn adreslerin niye inaniyorsunuz hepsi yalan grup hepsi msn adresi felan kullanmiyor ve bazilari diyorki en grup hepsiyi cok seviyorum ama yasemin en cok seviyorum hicde degil grup hepsi seven bitanesini degil hepsini dördünüde sever ben mesela grup hepsiye bayliyorum ben sadece yasemini veya cemre sevmiyorum ben hepsine bayliyorum hepsi birbirinden güzel herkesin baska tadi var ama bunu söylemeliyim benim arkadalarim var 4 tane daha ve bizde artik grup hepsi olduk yani olmaz oglan ile dur dur la televizyona ciktik ve adam bize söz verdi bidaha caricagini cikarsak haber veririm bakarsiniz grup hepsi size diyorum sizi benden kimse daha cok sevemez odam sizin herseyinilen dolu yorgan yüzüm bile sizin fotograflarinlan dolu dedigim gibi sizi benden daha cok kimse sevemez

    YanıtlaSil
  43. mrh arkadaslar ben büsra niye hep yasemini en cok seviyoruz diyorsunuz grup hepsiyi seven sadece bitanesini sevmez dördünü sever sonucta GRUP hepsi yani bitanesini degil 4 ü de sevmelisiniz niye ozaman grup hepsiyi seviyoruz diyorsunuz o zaman diyin ki ben grup hepsiyi sevmiyorum sadece ordaki yasemin yürükü seviyorum ve bunu herkes bilsin benim gibi cok grup hepsiyi kimseee SEVEMEZ ben onlarin hayraniyim herseyi yaparim onlara bunu bilin byby:D:D:D

    YanıtlaSil
  44. ben yasemini çok seviyorum. Ama artık onu sevmemeye başladım sıkıcı geldi bana yeni tarz deniyorum şimdi onsuz bi hayatım var

    YanıtlaSil
  45. yasemin abla eren abla cemre abla sizi çoookk seviyorum nulur bi kerecik gerçek msnizi verin ben ayrımcılık yapmıyorum canlarımm benimm

    YanıtlaSil
  46. gülçin ayrıldığı için çok üzülüyorum bu arada sizi ççookk sevviiyyoorruumm

    YanıtlaSil
  47. yasemin abla seni çook seviyorum desem
    yalan olur çok çirkinsin en güzeliniz tatlı mı tatlı eren ablacığım yazık ki
    sizin gibi aptalların arasında

    YanıtlaSil
  48. sen meleksevgimisin?

    YanıtlaSil
  49. ADSIZ
    bence yasemin çok güzel bir kız
    tam bana göre

    YanıtlaSil
  50. yasemin senin bir tanecik hayranınım...iki canım olsa birini fazladan sana verirdim yani...çogu kişi ereni seviyorlar ama bence boş çünkü senin farkında değiller.benim adım özge ve12 yasındayım küçüklükten beri seni dinliyorum canım benim güle güle ha ben erzurımdanım

    YanıtlaSil
  51. yasemin seni çok seviyorum ama burada kimse yalandan msn vermesin lütfen gerçekçi olalım :@@@@@

    YanıtlaSil
  52. lütfen doğru msn yazalım insanlarla oynamayın :(((

    YanıtlaSil
  53. ben yasemini çook seviyorum o çok tatlı şerimmm

    YanıtlaSil
  54. mrb arkadaşlar inanmayacaksınız ama ben eren bakıcı.hepinizi burdan teker teker öpüyorum.hepinizi çok seviyorum.bizim yerimize verilen msn adreslerini mahkemeye veriyoruz.o yüzden dikkatli olunuz.sizleri çok seviyorum
    hmm bazı kişiler gülçin ergül ayrıldı mı diyosunuz evet ayrıldı.o gülçinin seçimiydi.eğer isteseydi ona destek çıkabilirdik.ama kendisi böyle olmasını istedi.by arkadaşlar ;)

    YanıtlaSil
  55. ama bizim msn adreslerimiz yok yaseminin dediği gibi hiç zamanımız olmuo sizde bizim yerimize msn adresleri açıosunuz.hmm bir tane eren bakıcının msn adresini aldım.arkadaşımın birinin msn adresine ekledim ona cam açtım ama o bana cam açmadı yani bana inanın!

    YanıtlaSil
  56. yasemin yürük19 Mayıs 2009 10:13

    arkadaşlar erenin dediği gibi bizim msn adreslerimiz yok ben bengünün msn adresini bazen kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  57. ARKADAŞLAR BEN MSN LERE İNANMIYORUM.YA Bİ ŞEYİ DE ANLAMIYORUM.MADEM SEVİYORSUNUZ NEDEN BEN YASEMİN BEN CEMRE BEN EREN DİYORSUNUZ.TMM BELKİ EĞLENİYORSUNUZ AMA BURDA KİMİ KİŞİLERİDE KANDIRIYORSUNUZ GERÇEKTENDE HEPSİNİN MSN Sİ YOK BAZILARIN DEDİĞİ MSNLERDE KANDIRMACA EĞER KANIYOR VE MSN NENİZİ BAŞKALRINA KAPTIRMAK İSTİYORSANIZ EKLEYİN AMA BENCE EKLEMEYİN.BEN KOYU YASEMİN'LİYİM ONU GERÇEKTEN ÇOK ÇOK ÇOK SEİYORUM ONUN BİZLERE MSN HAKKINDA DEĞİLDE HAYRANLARINA KARŞI GÜZEL HABERLER VERMESİ İÇİN BU YORUMU YAZIYORUM.YASEMİN SENİ ÇOK SEVİYORUM...

    YanıtlaSil
  58. yasemin abla ben aslı 10 yaşindayım sizi çok seviyorum bana msn adreslerini verir misşniz lütfen

    YanıtlaSil
  59. yasemin ablamı diyeyim yasemin mi diyeyim bilmiyorum ben den yaşca büyük oldugun için ben sana yine abla diyeyim seni gercekten ama gercek ten dünyalar keder cok seviyorum inş. allah nasıp eder de bi gün karşılaşırız(amin)

    YanıtlaSil
  60. arkadaşlar ben değil ama kardeşim yaseminin hastası ben cemrenin hastasıyım vede ona çok benziyorum helede sesim gözlerim dudaklarım

    YanıtlaSil
  61. BİR GÜN HERKES YASEMİN OLACAK

    YanıtlaSil
  62. meraba yasemin ben seni çok seviyor ve cemreyi gülçin sizden ayrılmış o konuyada çok üzüldüm boş kafana tak sen güzel kızsın.... seni sewen idil

    YanıtlaSil
  63. yasemin abla ben seni çok seviyom by

    YanıtlaSil
  64. yasemin sana aşıpım seni çok beğeniyorum senin hayranınım

    YanıtlaSil
  65. yasemin hayatı güzelmiş çok hoş yazan yasemin ama başka yasemin ben 11 yaşındayım ve hepsi yaseminini çççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooookkkkkkkk
    seviyorum

    YanıtlaSil
  66. yasemın senı küçüklüğümden beri çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk............seviyorum ben13yaşındayım grup hepsiyi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  67. yasemin yaşama biçimin çok güzelmiş seni çok beğeniyorumm çok da seviyorum sen bi tanesin şarkılarınızı da çok seviyorum bn 13 yaşındayım hep mutlu ol öptüm

    YanıtlaSil
  68. seni çok seviyorum yasemin . Ölene kadar da seveceğim

    YanıtlaSil
  69. YASEMİNİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.ÖLENE KADAR DA SEVECEĞİM

    YanıtlaSil
  70. seniniçin ölümden döndüm yasemin

    YanıtlaSil
  71. yasemin abla özelliklerimiz aynı herkez sana benzetiyor seni seni çok seviyorum göbek adın damlaymış benim adım damla seni çok ama çoks eviyorumm gruptaki herkeze slm

    YanıtlaSil
  72. sizi çok seviyoruz:)hele yasemine bayılıyorum

    YanıtlaSil
  73. yasemin ablacım seni çok seviyorum sen bir meleksin hep rüyalarıma giriyosun lütfen bir gün bana ufacık bir ''merhaba'' de senin o lafına hasretim ablacım seni çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  74. merhaba ben yasemini çok seviyorum çok tatlı gülçinide seviyorum ama en çok yasemini canım yaseminimmmmmmmmmmmmm by by by

    YanıtlaSil
  75. bennce yasemin cemre eren filan yazmamış bunlarıı başka birisi yazmışş

    YanıtlaSil
  76. bence bu yasemin,eren,cemre felan yazmıyo bu yazıları başka birisi yazıyoo.birde ben o 3 tatlı kızı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  77. yasemin seni çoq bee niorum k.i.b.

    YanıtlaSil
  78. Ben de ne varsa aynısıııııı HAYATIMIN ANLAMI bide bana cep cadısı diyolar=)

    YanıtlaSil
  79. bende aynı yasemin gibi smetre hastalık var

    YanıtlaSil
  80. bn en çoq yasemn'imii seviyorm zaten ona çok bensiorm yasemn i sefenler benide sefer yanyy ;)ben yasemnden daa guselm haddaa yasemn gibi aynı şelerden hoşlanıorm felan ama burcumuz farklı hemde ben daa bi enerjikk atak felanm çok konuşurum yasemn böle deil galiba ama bilemem ben kendimi çok seviorm ama yasemn ide seviorm sesim yasemnden daa gusel bi gün şarkıcı olursam şarşırm aın :D ben çok guselim yasemnde gusel eren hiç gusel deil hele gülçin hiç gusel deil bööö :D en guseli yasemn sora cemre sora eren zaten gülçin yok artık öyle diil mi ? ama ben hepsinden daa guselim kıskananlar çadlasnn :D:D:Dhahahaa nesse çok konştm yine :D susma vakti geldi sanırım :D sevqilerle arkdşlr...

    YanıtlaSil
  81. Merhaba arkadaşlar..
    Ben Yasemin Yürük biliyorum inanması çok zor.Ama inananlar okumaya devam etsin.Arkadaşlar biz ne msn,ne facebook gibi sitelere girmiyoruz.Msnemiz de yok ayrıca.Lütfen yukarıdaki sahtekarlara inanmayın.Zaten 27 kişiyi mahkemelk ettik.Eğer böyle açmaya devam ederlerse onlarıda verecez.Yok be sallıyo diyorsanızz kesinlikle doğru söylüyorum.Kim hangi bilgisayardan konuşmuş bulabiliyoruz.Bilgisayarın yardımı ile adresinizi bulup mahkemelik olursunuz..!
    Yorumlarınızı okuyorum..
    Biz hepimiz bizi seven halkımızı seviyoruz..

    Saygılarımla.


    Yasemin Yürük..

    YanıtlaSil
  82. sLm miLLed ..
    ßen qrup hepsiden en çoq yasemn'mmi seviyoRmM ..
    ßen yasemnden daha quzelm die bi yorm yazmş ßirii çokq salaqça şeyler yazmş bnce :P yasemnden quzeL oLduqunu düşünmüyorm öyleyse ßiLe bendn quzeL deiLdr !.. :d yasemn hayranı deiLim .. ben kmsenin hayranı olmam herkes bnm hayranm olr olmayan olmaz hiç takmam ..seven sever sevmeyn umrmda oLmazZ..!
    sevmem kmseyii seversm adam qibi sever sırtndan vurmamm .. seviyorum diye yaLn söYlemem .. kmseyi kırmak istemem beni üzen olursa bende üzerm .. bn üzmedn arkilerm üzer zaten ..
    sevdiklerime yalan söylemem .. KimSe deiLimM.. KimSeyLe deiLimM .. KenDiMm deiLimM .. KeniMn hiÇ deiLim ßurDa deiLimM .. Orda Hiç oLmıcaMm ..!

    YanıtlaSil
  83. Merhaba..
    Sevgili hayranlarım...
    Ben Yasemin Yürük.İnanması çok zor bunu biliyorum.Lütfen inanlar okumaya devam etsin.
    Arkadaşlar bizim ne msn,ne facebook 'umuz var.
    Şu ana kadar 47 kişi'yi mahkemelik ettik.
    Lütfen inanmayın.Biz bu söylediklerimi her yerde tekrar ediyoruz...Konserlerde,imza günlerinde,tv. programlarında..
    Yukaridaki bazı sahtekarlar benim adıma ,Cemre'nin adına,Eren'i adınaa bazı şeyler söylemişş..Onlar şu an mahkemelik oldu haberiniz olsun..Onları nasıl mı bulduk? Leptobumuzda bir program var.Annesinin adını,babasının adını,adresini,telefonunu bularak mahkemeye verdik..
    Şu an çok pişmanlar..
    Bu arada yorumlarınızı okumaya çalışıorum.
    Sizleri çoook öpüyorum.
    Sevgilerimle..
    Saygılarımla..


    Yasemin Yürük

    YanıtlaSil
  84. yaseminim seni çok ama çok seviyorum üzümü sevdiğine göre sarıgöl sultani üzüm festivaline gelsene

    YanıtlaSil
  85. yasemin abla seni herşeyden çok seviyorum beni herkez senin sesine fizik olarakta benzedimi söylüyor benimde hoşuma gidiyor

    YanıtlaSil
  86. Mutsuz serseri4 Mart 2010 01:24

    Güzele bakmak sevap derler bol bol sevaba girdim ben

    YanıtlaSil
  87. yasemn seni cok sewioyorm herkes beni sana benzetiyorlar ozelliqlerimizde uyuor mesela bnde arabalara bayılırım nane sewmem üzümü cok sewerm....

    YanıtlaSil
  88. yasemin seni çok seviyorum bence içlerinde en güzeli sensin şarkılarını beğenerek dinliyorum tebrik ederim çok güzel şarkılarınız var seninle çok ortak yanımız var benim hobim senin şarkılarını dinlemek seni çoook seviyorum kendine iyi bak inşallah bi gün seninle tanışmak nasip olur bu benim en büyük dileğim bay bay...

    YanıtlaSil
  89. zübeyde mete3 Nisan 2010 18:15

    yaseminim seni çok seviyorum içlerinden en güzeli sensin, senin şarkılarını severek dinliyorum çok güzel şarkılarınız var tebrik ederim seninle bi çok ortak yanımız var benim hobilerim senin o, güzel şarkılarını dinlemek seni çoook seviyorum inşallah bi gün tanışmak nasip olur kendine iyi bak bay bay...

    YanıtlaSil
  90. ya yasemin msneni wer lütfen seni çok sewiyorum . sen çok ama çok güzelsin balım canım aşkım bitanem

    YanıtlaSil
  91. merhaba ben elif senin aşırı hayranınım yasemin ablacım seniccccccok seviom
    cccccccccok seviom hepinizi optüm aşkım yasemin

    YanıtlaSil
  92. YASEMİNİM SENİ ÇOK SEVİYORUM SENİN MUTLU OLMANI EN ÇOK BEN İSTİYORUM SEN MUTLU OL YETER BENİM İÇİN TABİİ SEN DAHA İYİ BİLİRSİN AMA SENİN GİBİ GÜZEL Bİ KIZADA DAHA iyi bi sevgili yakışır sen daha güzeline layıksın ama tabii yinede sen bilirsin seni çok seviyorum seninle bi çok ortak yanımız var benimde en sevdiğim renk mor bende en çok saat ve bileklik takmayı seviyorum ve benimde saçlarım kızıl seni çok seviyorun inşallah bi gün karşılaşmak nasip olur aralarında en güzeli sensin bence bu arada seni derya baykalda izledim çok güzel brownie yaptın tarifini aldım ve yaptım senin gibi çok güzel oldu seni çok seviyorum bay bay muck...

    YanıtlaSil
  93. yasemin seni çoook seviyorum maşacı

    YanıtlaSil
  94. CEMREYE BAYILIYORUM YAA

    YanıtlaSil
  95. hamınız bura yalandan yazmıyın guya kı yasemın
    eren ve ya cemreyle chatdasırsız.Hec kım bunlara ınanmasın.Hamısı yalandandı.Hec HEPSININ vaxtı yoxdu chatda otursunlar.Bunu ozlerıde etıraf edıb.YALANDAN ozunuzu yormayın

    YanıtlaSil
  96. bir çok arkadaşlar yalandan HEPSİ taklit edenlere inanmamışlar.Beli siz çox düz edirsıniz.Hepsı üyelerinden heç birinin msn*i
    yoxdur.Beli onlar hansı verliş idi unutmuşam ama msn olmadıklarını ve buna çox üzüldüklerini söylemişdiler.Siz onların üzülmelerini isriyirsiniz.Onlar superdiler.

    YanıtlaSil
  97. Sizi cooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.Size bayiliyorum.

    YanıtlaSil
  98. Bence grup hepsi yeni bir dizide oynamali-lutfen.
    Hepsiyi inanilmaz cooooooook seviyorum.
    Lutfen bir dizide oynayin.Size bayiliyorum.Optum bb.

    YanıtlaSil
  99. pff bisi dicem arkadaşlar bunlar saçma salak şeyler simdi yukarıda birsürü arkadaş demişki iste ben yasemin hangisi yasemin hangisi gerçek yasemin birde bisi söylicem bende kalksam bende yaseminim desem üzernize alınmayın ama bazı salak arkadaşlar inanacak lütfen böyle seylere inanmayın

    YanıtlaSil
  100. arkadaslar kimse kusura bakmasın ama bu dünyada eren ve yasemini en çok hilal ve ben sevioruz...cemre zaten iğreç birisi. gülçin de azbuz ama en güzelleri yasemin ve eren bunu herkes biliyor.hilal=eren cünkü onun tıpatuı aynısı boğa burcu çok güzel sıcakkanlı herseye olumlu bakar...hatice(ben)=yasemin benim yaseminle herseyim aynı basak burcuyuz fenerbahçeliyiz simetri takıntımız var söyleyin burda kimin simetri takıntısı var ki...anlayın artık en güzelleri yasemin ve eren onlarda aynı bizim gibi doğuştan güzel.. ama eger aranızda biz sizden daha çok seviyoruz diyen varsa yotum yazsın yüzleşelim anlayın artık yani o kadar yazdık....

    YanıtlaSil
  101. Bn qamze Batmanda kaLıoRum Lütfen CemRe abLa Batmanada konser veRmeye qeLn LütFeN cemReM seNiN en Büyk HayRaNıN benm Dier kızLaRıDa çok sevioRum ama Sen başKasın CemReM saçLaRıNa hayRaNım CemReM I Law yu cemReM ez Te zav HezdıKım biTaNeM cemReM

    YanıtlaSil
  102. yasemin yürüğün hayranıyım onun için canımı bile veririm onu çoooooookkkkkkkkkk ama çok seviyorum inşallah istanbuldadır oraya gelince onu görürüm inşallah nerede olduğunu öğrenirim

    YanıtlaSil
  103. yasemin abla Türkiye deki birçok kız sizin grubunuzu seviyor ve bende o kızlardan biriyim sizin imza gününüze katılmak istiyorum ama hiç Ankara daki imza gününüze rast gelmedim sizi çok seviyorum ve Ankara Ankamall alışveriş merkezinde lütfen bir imza günü yapın lütfen sizi seviyorumm...

    YanıtlaSil
  104. adsız
    yasemin sana bayılıyorum hastasıyım özelliklerimiz aynı canım benim seni çooooooooooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  105. yasemin abla bazıları senin msn ni variyor ve kuzeninmiş doğtumu

    YanıtlaSil
  106. eren benim hayalim o benim onun resmini istiyorum

    YanıtlaSil
  107. Yasemin lütfeeen seni çok seviyorum bliyorum seni seven hemde çok seven hayranların var Amaa ben daha fazla seviyorum resimlerin ve posterlerin odamı süslüyor tek isteğim seninle bir kezzz olsun konuşmak seni çoook seviyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler