13 Kasım 2007 Salı

Grup Hepsi - Pepsi Reklamı

13 yorum:

  1. ben yazışma sitesine yazamıyorum nekadar saçma sınız ya

    YanıtlaSil
  2. ne gıcık yer

    YanıtlaSil
  3. en guzel yasemin en seksi gulçın eren niye en başta bir dah bu site ye girmicem

    YanıtlaSil
  4. sanane lan eren çok güsel de ondan en başta girmessen girme sana çok meraklıyız ya biz

    YanıtlaSil
  5. ben gülçini çok seviyorum ona 1 soru sorcam saçı gerçekten sarı mı yok sa boyamı

    YanıtlaSil
  6. cemre ennnnnnnnnnnnnnnn ateşlisi

    YanıtlaSil
  7. yaseminimmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  8. Ben en çok Eren'i seviyorum.En güzeli o.

    YanıtlaSil
  9. aşkım erene aşığım yaa :) BeyMeaN(Ertuğrul) :) ya admin kardeşim şu grup hepsi xatında aç banımı kaç gündür banlıyım :S lütfen rica ediyorumm

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar bizim msnmiz yok ve unutmayınki sizi çok seviyorum bir tane adsız bize iğrenç dedi o bizi beğenmiyor olabilir bizi beğenen leri bizde onarı çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  11. evet enseksi ve ateşli cemreeeeeem benim

    YanıtlaSil
  12. Hepsi qrubu szı cok sewıorm hepnz cok tatLsnz yhaa.xD...maşalLh

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler