14 Mayıs 2008 Çarşamba

Grup Hepsi, denize giremiyor

Hepsi" grubu, yeni albümleri "Şaka"nın öncesinde samimi açıklamalarda bulundular.

CINE5'te yayınlanan "Cine City" programında Kemal Hamamcıoğlu'nun sorularını yanıtlayan "Hepsi" grubu, yeni albümleri "Şaka"nın öncesinde samimi açıklamalarda bulundular.

En büyük özlemlerinin denize girmek olduğunu söyleyen grup üyeleri, bu özlemlerini neden gideremediklerini şöyle açıkladılar: "Yazlık mekanlarda havuza giremiyoruz. Çünkü o kadar çok magazin var ki. Otel odasına kapanmak zorunda kalıyoruz. Çünkü biz bikinili pozlarımız olsun istemiyoruz. Kimin selülitinden kime ne. Bizim hiç böyle kaygılarımız yok. Ama dikkat etmeye çalışıyoruz. Dünyadaki kadınların yüzde sekseninde doksanında selülit var. Gereksiz geliyor bize bunlar. Bu haberlerin içinde olmak."

8 yorum:

  1. hepiniz çok güzelsiniz.sizi çok seviyorum.ben 11 yaşındayım.bu arada hayranınızım.

    YanıtlaSil
  2. Sizi çok seviyorum. Çok dikkatli olarak girmeye çalışın. Kimse yokken hemen havuza atlayın. Vefotoğraf için gelen olursa arkanızı dönün.

    YanıtlaSil
  3. hepsi grubu sizi çok seviyorum bu sözlerinizle aklısınız en büyük hayalim sizi uzaktan bile olsa görebilmek o kadAr tatlısınız ki sizi
    kıskanıyorlar sizi çok seviyorum en büyük hayranınız

    YanıtlaSil
  4. slm benim adım büşra 12 yaşındayım inönü i.ö.o.lunda okuyorum adresim ist bagcılar yıldıztepe mah 30/11 sokak no 42 karahan apt daire 5 ve kanserim sizi evime davet ediyorum annemde sevinir görüşmek üzere bekliyorum byby

    YanıtlaSil
  5. sizde selilüt ne arar?fısstıııkkkkkk gibi kızlarsınız hepinizi çoooooookkkkkkkkkkkkkk sewiyorum angelina jolie,paris hilton,dünya güzeli gelse siz ona milyon basarsınız kızlar

    YanıtlaSil
  6. ben 12 yaşındayım ayrıca ikizler burcuyum.sizi çooooooooooooook seviyorum..amaerenin yeri kalbimde ayrı.teyzeminkızları amcamın kızı ve ben dahil olmak üzere size aşık olan hayranlarınızdanız..sevgilerimizle .eminenur ve fatma zehra köse.sevgilerimizle.hoşçakalın

    YanıtlaSil
  7. YASEMİN YÜRÜK5 Ekim 2008 13:07

    MERABA ARKADAŞLAR BEN YASEMİN YÜRÜK BİZ DENİZE GİRMİYORUZ GİRMEYE DE NİYETİMİZ YOK EĞER GİRERSEK YANARIZ KARARIRIZ VE ÇOK ÇİRKİNOLURUZ.NEYSE YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  8. bence tüm dünya sizi çok seviyor şarkılarınızla dansınızla herşeyinzle çok harikasınız herşeyiniz tam dört dörtlüksünüz bana göre dünyadaki en güzel türk kız grubusunuz ben en çok sizden başarılarınızzın ve şarkılarınızın sonsuza kadar gitmesini istiyorum ve size şans diliyorum

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler