19 Mayıs 2008 Pazartesi

Grup Hepsi - Dört peynirli pizza

19 yorum:

  1. dör peynirli pizza şarkısına çok bayıldım çok güzel bi şarkı

    YanıtlaSil
  2. cemreyi çok seviyorum gruptan en güzeli bence cemre seni seviyoruuuuuuuuummmmmm.

    YanıtlaSil
  3. Bence hepsi Grubunun doğuştan bir yeteneği var. Bu yüzden şarkılarıda bir harika.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. dört peynirli pizza adlı şarkı mükemmel bir şarkı ben bu şarkıyı ççççççççooooooooooooookkkkkkkkkk sevdim ve hepsi grubundan en güzeli bana göre yasemin ama başkalarına göre başkabiri ama renkler ve zevkler tartışılmaz

    YanıtlaSil
  5. ben gruptaki herkesi seviyorum

    YanıtlaSil
  6. ya size ve 4 peynirli pizza şarkısına bayılıyorm

    YanıtlaSil
  7. gsl olmuş beyendim :D:D:D bisde okulda hepsi grubu kurduk yıl sonu gösterisi yaptık :D:D

    YanıtlaSil
  8. ben hepsi grubunun hayranlarından birisiyim arzu ya katılıyorum doğustan yetenekleri var hepsinin tm kızlarını çok seviyorum ve sizi öpüyorum :!!!! benim msn adresimi merveinal_52@hotmail.com eklemeniniz çok istiyorum

    sevildğinizi bilin öpüldünz

    YanıtlaSil
  9. bence HEPSİ harika 1 grup onların sarkılarını zevkle dınlıyorum onların HEPSİni cok sevıyodum dızlerını ızleyınce dahada sevdım aralarında 1.-2.-3.-4. dıye sıralamamı ısteseler 1.-HEPSİ 2.-HEPSİ 3.-HEPSİ 4.-HEPSİ HEPSİnin sarkılarına bayılıyorum

    YanıtlaSil
  10. 4peynirlipizza şarkısı çok süper hepsi grubundan bütün kızları seviyorum çok yetenekliler.odam hepsi posterleriyle dolu.size hayranımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  11. hepsi grubuna hayranım.4 peynirli pizza şarkıları süper olmuş.zaten onlar doğuştan yetenekli;odam onların posterleri ile dolu bnce hepiniz haklısınız .

    YanıtlaSil
  12. hepsi grubunu çok seviyorum 4 peynirli pizza şarkısı süper olmuş gazianteptede konser versinler çok istiyorum.hepsi grubu çokyetenekli.erenile cemreyi çokseviyorum.çok güzeller.yasemin ile gülçinide seviyorum.

    YanıtlaSil
  13. hepsiye aşığım kendileri kadarda şarkıları da güzel.

    YanıtlaSil
  14. hepsi grubuna aşığım.kendileri gibi şarkılarıda güzel.

    YanıtlaSil
  15. eren seni cok seviyorum msn adresini istiyorum .........hahaayyyyyyyybide cep telini isti
    yorum.....

    YanıtlaSil
  16. ben yosh yi cemre yi gülçini ereni gördüm en güzelleri kimler diye sorarsanız hepsi birbirin den güzel ve şık giyinenlerden bu arada ben gülce sizleri çok seviyorum hepinize bayılıyorum sizleri seviyorum m m m m m m :D

    aşkım m m m m

    YanıtlaSil
  17. bence cok seker bi sarkı cok güzel olmuş ellerinize saglık pizza nefisti

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler