3 Ekim 2008 Cuma

Kayıp Çocuklar Cenneti

Daha önce Grup Hepsi'mizin çekeceği filmin adının "Herkesin Duymadığı Şarkı" olduğunu söylemiştik ancak daha sonra bunun tamamen yalan haber olduğunu öğrendik. Hepsi, çok popüler olduğundan bu tip haberlerin çıkması da kaçınılmaz.

16 Ocak'ta sinemalarda olacak olan ve Grup Hepsi üyelerinin başrollerde oynayacağı filmimizin adı "Kayıp Çocuklar Cenneti".

Fragmanı da aşağıdaki gibi:


Hepsi-Grup.Blogspot.Com, Kayıp Çocuklar Cenneti'ni izlemenizi öneriyor.

5 yorum:

  1. bence bu diziyi hep sürdürsünler çok sevinirim çünkü ben onların hastasıyım.:D

    YanıtlaSil
  2. ben bu filme kesinlikle gidicem fragmanı bile süper olmuş kim bilir film nasıldır

    YanıtlaSil
  3. ben ne yapıp ne edip bu filmi izlemeliyim çünkü ben grup hepsiyi çooookkkk aaaammmmmaaaa çooookkkkk seviyorum onlara hastayım yaaaaaaaaaaaa en çoookkkkta cemremeeeeeeee canımmmmm benim hepsiyi çokkkk aaammmmaaa ççççoooookkkk teviyorum cemre kim pay pay kendinize cici bakın grup hepsi ve grup hepsi fanı I'M HAZAL AASLAN İCH LİEBE EUCH

    YanıtlaSil
  4. ben sena hepsi grubunun hayranıyım ve onları çok beğeniyorm eğer benim yazımı okuduysa onlardan dudulluya gelmelerini rica ediyorum

    YanıtlaSil
  5. ben onların hastasıyım yane aşkitom onlar benimm;):)

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler