2 Ekim 2008 Perşembe

Yeni klip: Aşk herşeyi affeder mi?

Son albümü ile yine ortalığı kasıp kavuran Hepsi'miz, albümündeki ikinci klibi hangi parçaya çekeceklerini belirlediler.
Powerturk'te yayınlanan "Kulis" programında çeşitli açıklamalarda bulunan Hepsi üyeleri, yeni klip çekecekleri parçanın "Aşk Herşeyi Affeder mi?" olduğunu açıkladılar. Klip için hala çalışmalarının sürdüğünü belirten Hepsi üyeleri, son albümde toplam 5 klip çekmeyi planladıklarını söylediler.

3. klibin "Hep Bana", 4. klibin "Sımsıkı" ve 5. klibin de "Onu alma beni al" parçaları için çekileceğini söyleyen Hepsi üyelerinden Cemre, yine de bu sıralamaların değişebileceğini de ekledi.

"Aşk herşeyi affeder mi?" parçası için çekilecek olan klip, Hepsi-Grup.Blogspot.Com'dan da yayınlanacaktır.

4 yorum:

  1. 4.klip sımsıkı diğil yamlış yazılmış..

    4.klip:onu alma beni al
    5.klip:tavla

    inanmayanlar tekrar izlesin yada dier sitelerden baksın

    YanıtlaSil
  2. erennnnn ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn çok seni seven benim.her gün seni yasemin i cemre yi ve gülçin i düşünüyorum.bi an bile sizi aklımdan çıkaramıyorum.sizin yanınızda olmak istiyoyum.sizle resim çektirmeyi o kadar istiyorum ki anlatamam.siz bir inci biz hepsici.inşallah hayallerim gerçek olur da sizi görürüm.canlarımmmmm.size çok değer veriyoruuuuuuuuuuummmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  3. ben grup hepsiyi çok seviyorum özellikle cemre ablayı neyise lütfen yalvarırım kırıkkaleyr gelinnn lütfennnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  4. ya ne olur hepsi kızları iki kelime ye çeksinler bomba olur ayrıca yusuf güneyle düet yapsınlar yada maskara şarkısını alsınlar yasemin sana ölüyorum

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler