25 Kasım 2008 Salı

Grup Hepsi MSN adresleri

Hepsi üyelerinin MSN adresleri ile ilgili birçok yerde birçok Messenger adresi veriliyor. Hepsi üyeleri ise katıldıkları tüm programlarda, kendilerinin MSN adreslerinin olmadığını, forum vb. platformlarda verilen MSN adreslerinin kendilerine ait olmadığını belirtiyor.
Biz de "www.Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olarak, burdan belirtiyoruz; Grup Hepsi üyelerinin MSN adresleri yok. Size de her hangi bir blog ya da forumda "Hepsi'nin MSN adresi" diye çeşitli MSN adresleri verilirse, kendi kişi listenize eklemeyin; çünkü söz konusu kişiler, kötü niyetli olup, sizin MSN adresinizi elinizden alabilirler.

"www.Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olarak bir kez daha uyarıyoruz ki, internette "Hepsi MSN'leri" diye dağıtılan adresleri, kendi listeniz eklemeyin, tehlikeden uzak durun. Hepsi Grubu üyelerinden hiçbiri, MSN kullanmıyor.

102 yorum:

  1. ereni çok seviyorum ona benim adım aysu olmasını sölüyorum

    YanıtlaSil
  2. hepsi SüPeR bİr GrUp.......................
    gerçek msn leri yok :):):)

    YanıtlaSil
  3. bende var konserlerinde almıştım birtane varmış hepside kullanıyormuş başka msnleride yokmuş öbür hepsi grubu msnlerinede inanmayın kamerada yasakmış birde

    YanıtlaSil
  4. gülçin harikaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  5. cemre aşkım seni çok seviyorum 2009 yılında burada yapılan yani sardalya festivallerine gelirseniz çok sevinirim lütfen gelin beni kırmayın sizi geliboluya yani çanakkale/geliboluya bekliyorumm özel konuğumsunuz ben gelibolu piri reis i.ö.o da beyza 5/a ya gidiyorum

    YanıtlaSil
  6. sizin hepinizi çokkkkkkkkkkkk seviyorum size hayranım çok güzel çok başarılısınız sizi çok seviyorum benim adım elif ökzüz

    YanıtlaSil
  7. hepsi nin msnsi olmasını we onlarla konuşmayı çook isterdim...

    YanıtlaSil
  8. grup hepsideki eren gülçin yasemin cemre hepsi bir birindin güzel haksızlık yapmayalım hepsi çok güzel grup hepsiyi görmek ve konuşmak çok istiyorum nolur grup hepsi arsaray/ortaköyde konser verin yalvarırım umarım bu yorumu okursunuz sizi çok öpüyorum özellikle ereni kendinize iyi bakın goodbye

    YanıtlaSil
  9. Merhaba grup hepsi ben sizi çok seviyorum.Sizin hayranınızım.Bence hepinizde çok güzelsiniz.En güzelinizi seçemeyeceğim.Size iş hayatınızda başarılar dilerim.En büyük hayalim sizi yakından görüp tanışmak. Umarım bu gerçekleşir.Şarkılarınız çok güzel.Sizin hareketlerinizi yapıp şarklarınızı evde söylüyorum.en içtenlikle sizi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  10. Sizi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  11. Grup Hepsi sizin hayranınızım.En çok sizi seviyorum. başka şarkıcılar umrumda değil.Ben 10 yaşındayım Size başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. slm ben gülçin size yalan atmak istemiyorum bana inanmanızı diliyorum umarım bu yorumumu okursunuz..hepsi gubundan arılmak istemiyordum ama mecburdum sizleri beni andığınız için çok teşekkür ediyorum bende sizi her geçen gün anıyorum....güLçin

    YanıtlaSil
  13. Grup hepsi sizi çok seviyorum, sizi yakından tanımak istiyorum Bilecik/Bozüyük konser verin lütfen.Aranızda hepnizi çoook seviyorum ve İrem Cemre Beyza Gülçin Sümeyye Yasemin bende Nurgül Eren oluyorum.Dizileri tekrarlıoyruz sizi çok seviyorum bekliyorum konserinizi!!!

    YanıtlaSil
  14. gülçin gruptan ayrılma.... lütfen seni çooookkkk sewiyorum....

    YanıtlaSil
  15. sizin hepinizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  16. adım beyza gülçin ablanın msn sini bulamadın lütfen bana msn adreslerinizi verin 11 yaşındayım

    YanıtlaSil
  17. adım nergiz sena 11 yaşındayım hepsi 1 msnnesini verin yeter

    YanıtlaSil
  18. sizi çok seviyorum özelliklede cemreyle yasemini hepsini seviyorum ama en çok en çok cemre ve yasemini gülçinin guruptan ayrılması saçma grubu bozdu size rakip de çıktı sizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  19. sivasta konser verin lütfen lütfen ama lütfen sizi çok seviyorum nolur verin

    YanıtlaSil
  20. BEN SİZİ ÇOKK SEVİYORUM LÜTFEN MSNE ADRESLERİNİZİ VERİN

    YanıtlaSil
  21. beyza, benimde adım beyza soyismin ne bende 11 yaşındayım

    YanıtlaSil
  22. arkadaslar evet onlarla konusmak hos ama sonucta onlarda bizim gii insan yani o kadar abartmaya gerek yok artist tamam sevebiliriz ama o kadar da degil yani...bende severim grup hepsi yi ...neyse
    soyliyim hepsi nin msn adresleri yok ki yani vakitleri yok
    insan lar sizi kandiriyor arkadaslar sakin kanmayin kendilerini hepsi diye tanitiyorlar ...

    YanıtlaSil
  23. yha ben yasemine hasdtayımmm ve ereni çok seviyorummm ama gülçinin gitmesi çok kötü olmuşş grup hepsiye geçmiş olsunnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  24. hepsi grubunu msn adresını ıstıyom lutfen

    YanıtlaSil
  25. slm lokumlarımmm ben cemre bir msn adresimiz yok onun için siteleri girip bizim msn adresimizi aramaya calısmayın lutfenn

    YanıtlaSil
  26. çocuklar bn eren hepsi grubu siz çocukları çok seviyor bizim hepimizin ayrı ayrı msnleri var bnim web kem im yok bilginiz olsun sizi kandırmasınlar biz size msnlerimizi veripte msnmizi açarsak birsürü hayranımız var hangi birinizle konuşucaz lütfen bizi anlayın

    YanıtlaSil
  27. herkez hepsi grubu olmuş***

    YanıtlaSil
  28. gülçin delisi10 Haziran 2009 02:06

    offfff aklımız karışıo gerçek msn leri varmı yokmu varsa nie vermiolar sonuçta biz onları seven insanlarız neden vermiolar varsa onuda anlamıom

    YanıtlaSil
  29. eren abla bi site verin orda sizi çok seven kişlere verin ama kimse benim sevdiğim kadar sevemez. o sitede msnnizi sölein ne olur lütfen sizi çok seviorum

    YanıtlaSil
  30. varya hepsi grubundakilerin isimleri ile yazanlara sakın inanmayın onlar kendi yorumlerını yapıyorlar ama hepsi grubu nun yorumlerı deil onlar biri msn adresimiz var dio biri de yok dio hangine inanalım arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  31. sizi seviyorum

    YanıtlaSil
  32. ao grup hepsiden sadece gülçinin msnesi var ama o gruptan ayrıldı

    YanıtlaSil
  33. dogru söylüyonuz

    YanıtlaSil
  34. ne olur msn adreslerinizi verin sizi çok seviyorum
    1.yasemin
    2.eren
    3.cemre
    4.sarı yelloz

    YanıtlaSil
  35. yasemin eren dedik ki.... ne olur msn adreslernizi verin seviyorum 1yasemin 2eren 3cemre sarıyelloz

    YanıtlaSil
  36. hepsiyi cok seviyorum benim adim buse canatar

    YanıtlaSil
  37. Yasemin abla çok güzelsin.

    YanıtlaSil
  38. adsız dediki gülçin seni çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  39. aleyna yağmur25 Temmuz 2009 15:30

    cemre abla msn ni açç
    ne oluurrrr????

    YanıtlaSil
  40. ben yasemini cok seviyorum
    lütfen msn adreslerini verin...
    yasemin sen cok güzelsin....
    ben zeynep

    YanıtlaSil
  41. merhaba ben zeynep
    ve grup hepsiyi cok seviyorum...
    ve en cok yasemini ondan sonra da ereni ondan sonra cemreyi msn adreslerini verin
    lütfen hadi öptüm....

    YanıtlaSil
  42. ÇOCUKLAR BEN CEMRE ABLANIZ SİZİ ÖPÜYORUM SİZİ ÇOK SEVİYORUM BENİM MSNE eda-hepsi1_cemre@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. çk süper ama yalan

    YanıtlaSil
  44. sarı civciv nolur geri dönnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  45. salak yasemin

    YanıtlaSil
  46. canım gülçinim ne olur geri dön

    YanıtlaSil
  47. slm ben nur buradan canım arkim eslemime selamlar onu çok öpüyorummmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  48. GÜLÇİNE SARI YELLOZ DİYENLERİN BEN ........

    YanıtlaSil
  49. mrb ben hepsiyi çok seviyorum konserine de gittim.en çok eren ve gülçini seviyorum

    YanıtlaSil
  50. sizi çok sviyorum özellikle eren ablayı ben buse

    YanıtlaSil
  51. hepsi grubunu çoooooooook seviyorum. Ama gülçin ablanın gitmesine çok üzüldüm. Görüşürüz SİZİ ÇOK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  52. eren cemre sizi çççççççççççoooooooooooooookkkkkkkkkkk seviyorum çok başarılı buluyorum

    YanıtlaSil
  53. sizi çok seviyorum hepinizi hepiniz çok güzesiniz ayrım yapamiyorum

    YanıtlaSil
  54. meraba sevde ben güçin hastasıyım

    YanıtlaSil
  55. ya arkiler lütfen kafanıza göre ben erenim yok ben yaseminim gülçinim cemreyim demeyin ya yalan atıyorsunuz ama kendiniz inanıyormusunuz ?bence siz böyle yaptıkca grup hepsinin bize sevgisi azalıcak birde yanlış msn adresleri vermeyin onlar facebook a üyelerdir msn adresleri yokmuş işte daha niye ben erenim msn adresim şu diyorsunuz lütfen öyle demeyşn ok hepinizi öptüm byby:):):) haa adım irem

    YanıtlaSil
  56. ben hepsi gurubnun hayranıyım... en çok yasemin ablayı seviyorum canım benim sadece ysemin değil hepsini çok seviyorummmmmm!erenin beni ona daha bi güzellik katıyo...yaseminin konuşması kibar ve çoktatlı... cemrenin giyim tarzı çok hoş ...bukadar hepsi gurubu sizi çok seviyorum ...birde arkadaşlar msnlere inanmayın hepsi yalaln ben ekledim ama açmadılar...

    YanıtlaSil
  57. grup hepsinin bir tane msn adresleri varmış nedir.

    YanıtlaSil
  58. hepsi grubunun msn adresi ney

    YanıtlaSil
  59. biliomusunuz bu sabah cemre bana ilet göndermiş bn kapalıyken yazmış ki slm ben cemre kemer sen kimsin yazmış ama şu anda kapalı ayy çok mutlu oldum

    YanıtlaSil
  60. slm ben selda cemrenin hastasıyım lütfen cemre msn adresini versin...sadece cemre değil
    yasemin
    gülçin
    eren
    sizi çoooooooooooooooooooook seviyorum lütfen msn adresinizi verin...

    YanıtlaSil
  61. bu yazılara inanmayın hepsi klip tonik te gerçek msn adreslerinin olmadığını söylediler

    YanıtlaSil
  62. hepsi 1bensizi çok seviyorum özellikledecemre ablayı ve size başarıla dilerim

    YanıtlaSil
  63. hepinize sevginizden dolayı teşekkür ediyorum ben cemre kemer msn adresimiz yok fakat msn gerekli değilki burada görüşsekde olur siz bizim konserlerimize gelirseniz bizi mutlu etmiş olursunuz hepinizi öpüyorum

    HEPSİ CEMRE KEMER

    YanıtlaSil
  64. hepsi ne olur antalya kepeze konsere gelin hepinizi çok seviyorum özellikleder cemre ablayı

    YanıtlaSil
  65. slm lokumlarım ben cemre kemer gülçinle ilgili bir kaç şey söylemek istiyorum gülçin aslında aslında evliydi sonra hamile kaldığı için gruptan ayrıldı bu arada msn adresimiz yok

    SEVGİLERİMLE LOKUMLARIM

    YanıtlaSil
  66. ya hepinizi çok seviyorum ama özellikle gülçin ablayı çoooooooooooooooook seviyooooooooooooorum.

    YanıtlaSil
  67. ya gülçin ablaya bayılıyorum ve onu çooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  68. lütfen bir de SİVAS'TA konser verin ya lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.

    YanıtlaSil
  69. biz hepimiz sizin hayranınızız sizi çok seviyoruz hele hele cemreyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii eren ablayı ve yasemın ablayıda sevıyoruz ve senide cemre ablaa sizi öpüyorum bybybybybyb*

    YanıtlaSil
  70. slm ben ilayda gülçin abla seni çok seviyorum gruptan ayrılmış olsanda senden vazgeçmeyeceğim aşkım benim....

    YanıtlaSil
  71. slm ben ilayda gülçin ablamı buradan öpüyorum ona hayatında mutluluklar diliyorum gruptan ayrılsada onu çok seviyorum ve gülçin abama sarı yelloz diyenlerin...

    YanıtlaSil
  72. ya ne kadar saygısızlar ya bızı kandırmaya utanmıyolarmı yaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  73. ya bizi kandırmaya utanmıyorlar mı ya ne kadar kötüler

    YanıtlaSil
  74. gülçinnin gruptan çıkması hiç iyi olmadı ama sizi çok seviyorum dizinizin bitmesine çok üzüldüm inşalah yeni albümünüz çok güzel oooooooooooooooooooooooluuuuuuur öptüm muckh gizemmm

    YanıtlaSil
  75. slm arkiler birisi yazmış işte ben eren hepsi grubundan diye peki biz senin nerden eren olduğunu bilcez bize kanıtlaman lazım eren olduğuna şahsen ben eren olduğuna inanmıyorum inanlarda artık anca salaklar inananır ya ayrıca siz kim hepsi grubu kim o kadar çok hayranları varki hepiniziekliycek deilya

    YanıtlaSil
  76. eren sen harikasın seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  77. Yasemin sen H-A-R-I-K-A-S-I-N seni cooooo.......k ama coooo...k sewiyorum!!!!!!!

    YanıtlaSil
  78. ben konserde onları gördüm msn adresleri yokmuş hepsi yalan inanmayın

    YanıtlaSil
  79. hic bırınınızı sewmiyorum çok çocuksunuz

    YanıtlaSil
  80. ben kevse benim teyzemin kızı sizinle tanışmış ne güzel ki o şans bana hiç gülmedi gülse bile babam izin vermez bizim apartmanda elif sizin deliniz herşeyi iszsiniz o danın yarısı sizin resimleri şimdi sır size geldi sakın kavga etmeyin 50 60 yıl beraber yaşadınız şimdimi aklınıza kavga etmek siz ayrılırsanız ben kimi dinleyecem sizin sesinizi nerden duyacam ayrılırsanız sanki aklınız kalbiniz hep beraber olacak siz gülçin olacak o kızla görüşüyor musunuz yoksasiz nie onu arıyorsunuz o sizi arıyor mu SON SÖZÜM ( AKLINIZI BAŞINIZA ALIN) BANA KATILAN VARSA Bİ şey yazsın???? kız en sondaki asıl sen çocuksun hepsime laff söyletmem bu sizin için geçerli deil hepsi

    YanıtlaSil
  81. seni sewiyorum yasemin

    YanıtlaSil
  82. ben sedef grup hepsinin yasemin adlı sevimli kişiyi aşırı derecede aşıgım lütfen msn adresi versin

    YanıtlaSil
  83. BIKTIM ARTIK ŞU HEPSİDEN IYYYYYY

    YanıtlaSil
  84. ya cemre abla seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum msn adresin varmı

    YanıtlaSil
  85. ya cemre abla seni çooooooooooooooooooooooooook seviyorum msn nen varmı

    YanıtlaSil
  86. Eren dedi ki:
    Çok belersiniz size msn adresi falan yokkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  87. ben cemre bizim msn adreslerimiz yok fan club kullanıyoruz

    YanıtlaSil
  88. çoook güzelsiniz heleki cemre msnni ver ne olur

    YanıtlaSil
  89. keşke hepsinin msn adresini bilsem helede cemre ablanın ne kadar güzel olurdu seni çoook seviyom cemre abla

    YanıtlaSil
  90. eren sana hastayım seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  91. slm gülçin msn varsa verirmisin bazen cetleşelim arasıra

    YanıtlaSil
  92. arkadaşlar bu sitelerde bir sürü msn adresi vermişler hepsini ekledim ama nafile olmuyo hiçbiri yani hepsi yalan AMA DOĞRU OLAN BİRTEK ŞEY VAR::: ODA:::BEN HEPSİ GRUBUNU AYRIMCILIK YAPMADAN HERKESTEN DAHA ÇOK SEVİYORUM!!!!!!! doğrular açıklandığına göre... arkadaşlar artık yalan yok!!!LÜTFENNNN!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  93. şarkılarınız kulağa çok hoş geliyor

    YanıtlaSil
  94. cemre senin çok büyük hayaranıyım seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  95. Arkadaşlar Hepsi grubundaki kişilerin msn adresini bulmak imkansızdır. İnternete yazdıgımız vakit sitelere bakınca sitelere yorum yazan herkes ben cemre nin msn adresini veya erenin msn adresini biliyorum gibisinden yazı yazı yo bunlara asla inanmayın hem cemre Eren Yasemin Gülçin bize neden msn adresini versin ki EGER GERÇEKTEN BULMAK İSTİYORSANIZ HEPSİ GRUBUNUN ALBÜMLERİNİ YAPAN BİR SİRKET VAR SİRKETİN ADI STARDİUM ORAYA GİDİP BULABİLİRSİNİZ ÇÜNKÜ ONLAR BİLİYORDUR AMA VERECEKLERİNİ HİÇ ZANNETMEM.YADA KONSERLERDE İMZA GÜNLERİNDE HEPSİ GRUBUNDAN İSTEYEBİLİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  96. bende iğrençler bir kere yani işin suyunu çıkardıar kızlar alınmayın ama boşuna bende bir zamanlar çok seviyodum ama onlarla bir anım olduğu için artık hiç sevmiyorum yüzlerini bile bir defa görmek istemiyorum boşuna hayaller bunlar şimdi daha iyi anlıyorum bunu biliyorum çok seviyosunuz ama işte...

    YanıtlaSil
  97. eren sana ve yasemine hastayım sizi çoook seviyorum msn nizi bulmaya çalışıyorum...

    YanıtlaSil
  98. cemre.and.eren2@hotmail.com <<< gerçek cemre kemer ve eren bakıcının msn adresleri kamera açıyorlar dağıtın arkadaşlar oyuncu arıyorlarmış bu arada yeni dizi çekimi için

    YanıtlaSil
  99. merhaba çocuklar bn yasemin belli ediyorum ki bizim bir msn adresimiz yok ve lütfen istemeyin yukarda diğer grup hepsiden diğer ablalarınızda belirtmiş (bir msnmiz olmadığını) hayranlarımıza sesleniyorum canlarım bnm bizde sizi çok seviyoruzz

    YanıtlaSil
  100. haa arkadaşlar bir de şunu unutmayım ki sadece gülçin ablanızın msn adresi vr isteyenler ekleyebilirsiniz... sarışın_bombagülçin@hotmail.com


    SEVGİLERİMLE BİTANELERİMM

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler