23 Kasım 2008 Pazar

Yasemin Resimleri






2 yorum:

  1. bn canan adapazarından fatih ilköğretim öğrencisi son sınıfım
    sizi çok beyeniyorum cd lerimde ve bilgisayarımda aşırı fotolarınız var
    bn sizi çokk çokk seviyorumm bir ada centere bekliyprum veee konser vermenizi istiyorum belkim bu yorumumu okumassınız ama okuduğunuzda bana msj yazabilirmisiniz
    bide çok zaman olduama gülçüin ablaya da geçmiş olsun hani kaza yapmıştınız ya sizede siz olmassanız bnce çok kötü olurdu şimdi iy günler hiç kimsse yorum yazmamışltı bn yazayım dedim bbbb

    YanıtlaSil
  2. yasemin,eren,cemre sizi çokkkk sewiyorum müziklerniz we fotoqraflarınız war hem çok hmde aşırı derecede istanbulda konser wermeizi çok ama çok istiyorum ve biLetLer ucuz oLsa sewinieimMmmm!

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler