17 Haziran 2009 Çarşamba

Grup Hepsi - Büyük Boy Poster

Grup Hepsi'nin büyük boy posterine sahip olmak ister misiniz? Hepsi'nin daha önceki posterlerden daha büyük ve canlı renklere sahip olan yeni posterine sahip olabilmek için, bu hafta içerisinde bir Trendy dergisi almanız gerekiyor.

15 ile 21 Haziran arası bayilerde bulabileceğiniz Trendy Dergisi ile birlikte Hepsi Grubu posterini de istemeyi unutmayın.

Odanızın en güzel yerini süsleyecek olan bu postere sahip olmak için sadece 1 TL vermeniz gerekiyor. Eren, Cemre ve Yasemin'den oluşan Grup Hepsi, Trendy'de.

Click for English...

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

1 yorum:

  1. sizi çokkkk ama çok seviyorum ne olur bir gün bostancıda konser verin ben ümraniyede oturuyorum ama olsun orda verin ve sadece sizi seven çocuklar için 45 50 tl değilde 15 20 tl yapın ben sizin için 100 tl olsa veririm ama sizi seven diğer çocuklar için paraası olmayan çocuklar için yapın ne olur ve inşallah bu iletimi okursunuz SİZİ ÇOOOOOOOK AMA ÇOOOOOOOOOKKK SEVİYORUM İNANIYORUM TEK BEN DEĞİL SİZİ BİRR ÇOK KİŞİ SEVİYOR VE İŞİNİZDE İNŞALLAH BAŞARILI OLURSUNUZ SİZİ ÇOK SEVİYORUMMM...

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler