11 Temmuz 2009 Cumartesi

İşte En Güzel "Hepsi" Yazısı

Azbuz.Com'un düzenlediği, "Hepsi'yi seviyorum, çünkü" isimli yarışmanın sonucu belli oldu*. Kazanan ilk 3 yarışmacı açıklandı. IPod kazanan bu 3 yarışmacının, ödüllerini bu hafta arasında teslim alabilecekleri belirtiliyor. Bizim de sponsor olarak destek verdiğimiz bu yarışmada 1. gelen yazıyı yayımlıyoruz:

Hepsi'yi seviyorum çünkü; onları sevmem için önümde birçok neden var.

Hepsi'yi seviyorum çünkü; onlar neşeliler. Kötü olduğum bir zamanda, kendimi kötü hissettiğim bir zamanda; rastlayınca onlara, dinleyince müziklerini, izleyince dizilerini kendimi daha iyi hissediyorum. Neşeli olmaları, insanı kötü olduğu zamanlarda 'iyi' hale getirebiliyor. Sadece bu neden bile Hepsi'yi sevmek için yeterli değil mi sizce?

Hepsi'yi seviyorum çünkü; onlar çalışkanlar. Hepsi'yi diğer sanatçı ve gruplardan ayıran en büyük özelliklerinden birisi de bu olsa gerek. Diğer sanatçı ve gruplar, birkaç parçalık bir albüm çıkardıktan sonra, aldıkları paranın tadını çıkarmaya bakarken; Hepsi, albüm çıkardıktan sonra boş durmadı, dizi çalışmalarına girişti, birçok turneye çıktı, yardım kuruluşlarına destekte bulundu. Sadece bu neden bile Hepsi'yi sevmek için yeterli değil mi sizce?

Hepsi'yi seviyorum çünkü; onlar cana yakınlar. Gerek konserlerinde, gerekse çeşiyli söyleşi ve imza günlerinde Hepsi, hiçbir zaman hayranlarını görmemezlikten gelmiyor, onlar ile ilgileniyor, sevenleri ile hoş sohbet ediyor. Bu cana yakın tavırları ile hayranlarının gönlünü fethediyor, hayranları onları daha çok seviyor. Sadece bu neden bile Hepsi'yi sevmek için yeterli değil mi?

Hepsi'yi seviyorum çünkü; onlar başarılılar. Çıkardıkları her albüm onbinlerce sattı. Gerçekleştirdiği her konser binlerce kişi tarafından izlendi. Onlarla ilgili açılan web siteler milyonlarca kez ziyaret edildi. Çektikleri diziler her hafta yüzbinlerce kişi tarafından izlendi. Ve eminim, yarım kalan sinema projeleri de gerçekleşmiş olsaydı; Türkiye'de en fazla izlenen sinema filmleri içerisinde olurdu. Bunların hepsi tesadüf mü? Tabii ki değil. Onlar her alanda harikalar. Sadece bu neden bile Hepsi'yi sevmek için yeterli değil mi sizce?

Hepsi'yi seviyorum çünkü; onlar güzeller. "Güzellik" sevmek için bir sebep olabilir mi? Bence olur. Güzellik, pek de göreceli bir kavram değildir aslında. Kim Hepsi üyelerinin çirkin olduklarını söyleyebilir ki? Hepsi üyeleri birbirinden güzeller ve tatlılar. Bu özellikleri de ben ve benim gibi birçok kişi tarafından "çekicilik" olarak algılanıyor. Sadece bu neden bile Hepsi'yi sevmek için yeterli değil mi sizce?

Hepsi'yi seviyorum çünkü; onlar sanatçılar. "Sanatçı" olmak bu ülkede basit şey gibi görünüyor. Bir şarkı besteleyip söyleyen bile sanatçı olarak nitelendirilebiliyor artık. "Sanatçı" olarak nitelendirilen kişilerin kaçı gerçekten sanatçı? Kaçı gerçekten bu konu hakkında eğitimli? Kaçı bilemiyoruz ama Hepsi üyelerinin hem gerçek sanatçılar; hem de sanat eğitimi alan kişiler olduğunu biliyoruz. Yani sanatı hakkıyla yapan kişiler Hepsi üyeleri. Sadece bu neden bile Hepsi'yi sevmek için yeterli değil mi sizce?

Hepsi'yi sevmek için daha birçok sebebim var. Ama; sadece bu saydığım nedenler bile Hepsi'yi sevmek için yeterli seğil mi sizce? :)


Yazan: "Bendelideğilim"

Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

2 yorum:

  1. bencede bu nedenler hepsi grubunu sevmemize dahada çok neden katıyor yazanı tebrik ediyorum gerçekten güzel yazmış hepsi grubu bnde seni çookk seviyorum sizi gördüğüm zaman kalbim kimsede olmadığı gibi bir hoş oluyor her zaman arkadınzdayım başarılarınızım tüm kalbim ile devm etmesini istiyorum unutmayın sizi inanılmaz seviyoruuummmmmmmmmmmmmmmm!!!!! (HePsİ)

    YanıtlaSil
  2. BENCE ÇİRKİN SANATÇILARA HAKSIZLIK ETMİŞ SADECE GÜZELLİK ÖNEMLİ DEĞİLDİR...

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler