1 Temmuz 2009 Çarşamba

Yepyeni Hepsi Resimleri (Mayolu)

Grup Hepsi üyelerinin birbirinden harika pozlar verdikleri, yepyeni resimlerini yayınlayacağız sitemizden. Daha önce hiç bir sitenin yayınlamadığı bu resimler, CosmoGirl'ün Temmuz ayındaki Hepsi köşesinden alındı. Mayolu fotoğraflarının yanı sıra, kişisel olarak çektirdikleri fotoğraflar da mevcut. Bakmaya doyamayacağınız, birbirinden güzel 9 fotoğraf:






Not: Alıntı yaparken mutlaka, kaynağın "Hepsi-Grup.Blogspot.Com" olduğunu belirtiniz, aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.

14 yorum:

  1. inanamıyorum hepsi mi süper ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. hepsi grubu gulcinsiz olmaz lutfen geri donsun bi yanlis anlasilma yuzunden bizi de kendinizi de uzmeyin......................

    YanıtlaSil
  3. aman çok salak bir grup hadisem 2 albüm çıkarırken bunlar daha 1ini bile yapamıyorular pabucumun grubu 3çüz dingiller ne olcak hadise bunlara bin basar hemde ezer bunları! akım hadisemmmmmmmm!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. salak sana benzer bir kere gülçin gitti diye işleri uzadı herşey baştan başladı onların dansları derken uzayan süre tabi olur

    YanıtlaSil
  5. salak sana benzer hepsi bir kere hala okuyo dans çalışmalrı derken aradna uzun süre geçiyo bir de gülçin druptan ayrıldı herşey yeniden başladı düzenlendi ve hadisenin şarkıları az hepi bir kere de 10 dan fazla şarkı çıkarıyo buna ne diceksin..

    YanıtlaSil
  6. ben sizi çoooooooooooooooook seviyorum gülçini gruba geri koyun lütfen herkes bunu bekliyo. neyse benim adım melike canımsınız sizi sevmeyen ölsün diyecem ama sizi sevmeyen yoktur zaten .tek dilehim sizi canlı olarak görmek hiiiiç görmedim inanınki sizi ççoooook seviyorum anlata anlata bitiremem dilehimi gerçekleştirmeksizin elinişzde D.bakırda konser verirseniz olur LLLÜÜÜÜÜTTTTTTTTTTTFFFFFFFEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNN.ben 12 yaşındayım eren abla cemre abla yasemin abla d.bakıra bekliyorum yağ çekmek istemiyorum zaten siz ne kadar güzel ve tatlı olduğunuzu biliyorsunuz.bekliyorum d.bakıra konser LÜTFEN MELİKE

    YanıtlaSil
  7. ben resimleri çoooooooook beğendim 3 nüzüde beğeniyorum

    YanıtlaSil
  8. ben büşra sizleri çok seviyorum duvarlarımda hep sizin resminiz var bu dönem şarkılarınızı beklitorum gaziantepte konser verirmisin sizleri çok seviyorum en büyük hayranlarım sınız

    YanıtlaSil
  9. GÜLÇİN hayranı14 Ağustos 2009 18:42

    Bu grup GÜLÇİN 'siz olmasssssssssssssssss!!!! Gülçin abla nolur gruba geri dönnnnnnn!!!!! Seni çok seviyorummmmmmmmm!!!!! (Gruba dönmeyeceksende tek başına da olsa bir plan bekliyorussssss )

    YanıtlaSil
  10. walla bn onu bunu anlamam grup hepsiyi qerçekten çok takdir ediomm qlçinin qitmesine raqmen qrup daqılmadı hatta çok qzel işler başarıolarr afferim kızlar bee fotolarınızda sper bu aradaa... :)

    YanıtlaSil
  11. slm bn sewda hepsi qrubunu beyeniyle dinliorm şu anda 14 yasndaım ama ilerde onlar qibi dansederek şarkı söylemk istiorm şu anda ablalarm olarak onaları örnek alıyorm qruptan en çoq cemre ablayı sewiorm qülçin abla qitsede bnce qrup hala çoq ii işler yapıo bu sezondada onlara başarılar diliom marm bnde szn qibi olurm başarılar sewqilrmle.

    YanıtlaSil
  12. Alda bok hadiseni basina cal hemde hepsimin 1 inci albumu degil 4 uncu albumu matematigine calis biraz canim hemde hadise okadar iyi olsaydi 1 inci olurdu EUROVIZYONDA sutyen kulot giyip cikti hepimizi ve tum turkiyeyi rezil etti Kiyamete kadar HEPSI

    YanıtlaSil
  13. aralarında en qüzel cemre ben cemrenin hayranıyım lütfen antalyada konser vvvveeerriinn
    hhhıı bu arada o sarı çianın gruptan ayrılması iyi oldu böyle adınıza daha çok yakışıyorsunuz her zaman arkanızdayım cnlarım muuuuuchhh öpüldünüz özellikle cemmmmreeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  14. EREN SEN ÇOK GÜZELSİN VE HERKEZ SENİN HAYRANIN BUNU BİL HAA

    YanıtlaSil

Yorum Yaptğınız için Teşekürler