1 Aralık 2010 Çarşamba

Hepsi'nin eski üyesinden yeni albüm Haberi

Yeni Albüm Haberi
Hepsi grubunda güçlü sesiyle ünlenen ve gruptan ayrılan Gülçin Ergül, ilk solo albümünü çıkartıyor. Cosmo Girl dergisine verdiği röportajda gruptan ayrılma sebebine de açıklık getiren Ergül, "Aşkla değil şirketle ilgiliydi" dedi.

Şarkıları yaparken kendi içinde sürprizler olmasına dikkat ettim. Eskiden gruba ve o konsepte uygun bir Gülçin vardı. Şimdi ise Gülçin kimdir, nasıl bir müzik yapmak ister bunları göreceğiz.

Bu süreçte içimdeki müziği aradım. Yapılanlara baktığımda, müziğimin kimsenin müziğine benzemediğini görüyorum.

Grupta olduğunuzda uyumlu olmak adına zorunda olduğunuz bazı şeyler oluyor. Şimdi birçok şeye ben karar veriyorum. Kanatlarımın bir manası var. Beyonce, Justin Timberlake, Robbie Williams... Bu kişiler gruplarından ayrılmasalardı onları bu kadar sevemeyecektik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler