8 Ekim 2011 Cumartesi

Sinan Akçıl: Hande Yeneri Mutlu Etmeyi Seviyorum

Bir televizyon programına konuk olan Sinan Akçıl, Hande Yener’le aşk yaşadığı iddiası hakkında konuştu.
Yaptığı şarkılarla Hande Yener’i mutlu etmeyi sevdiğini söyleyen ünlü söz yazarı, “Birlikte misiniz?” sorusuna şöyle yanıt verdi:

“Çok güzel bir müzikal birlikteliğimiz var. Hande Yener, müziğin avantajlarından yararlanmayı değil, sadece daha iyi müzik yapmayı kafaya takmış biri. Bu beni çok etkiliyor. Zaten çok güzel bir ivme yakaladık. Bu ivmede göze batan şeyler olabiliyor.

Ben 24 saat değil, 48 saat onunla vakit geçirebiliyorum. Hande’yle, Sezen Aksu ve Onno Tunç gibi verimli bir kimyamız olduğuna inanıyorum.” Canlı yayına telefonla bağlanan Hande Yener de Sinan Akçıl’a övgüler yağdırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler