30 Kasım 2011 Çarşamba

Disko Kralında Şok Tuğba Ekinci canlı yayını terk etti

TV8 ekranlarında yayınlanan Okan Bayülgen'in sunduğu Disko Kralı programına konuk olan Şarkıcı Tuğba Ekinci, program kendisiyle bitilmeyince bozuldu ve canlı yayında stüdyoyu terk etti.

Programını kapatmak isteyen Bayülgen, konuklarına teşekkür etti. Konukları Grup Hepsi'ye dönerek "Sizinle bitirmek istiyoruz" dedi.

Bunun üzerine Ekinci araya girerek, "Programın birincisi benim, benimle bitirmeniz lazım" diye çıkıştı.
Bayülgen ise, "Hayır senle olmaz" yanıtını verdi.
Ekinci de, seyircilere, "Ben mi hepsi mi?" diye sordu.
Ünlü şovmen seyircilerine dönerek, "Hayır olmaz, lütfen yapmayın. Burada ne olacağına ben karar veririm" diye konuştu.
"Birinci oldum hiçbir şey yok" diyen Tuğba Ekinci'ye Bayülgen, "Birinci olunca tacı takıyoruz" desede engel olamadı.
"Ben gidiyorum" diyerek yerinden kalkan Tuğba Ekinci'ye Okan Bayülgen, "Hayır lütfen geri dön, lütfen yapma" dedi.
Seyircilere dönerek, "Ben mi, birinci kim?" diye soran Ekinci, "Hem aşağılıyorsunuz hem seviyorsunuz. Ne yapacağım ben" şeklinde konuştu.
"Çok zor bir durumda kaldık" ifadesini kullanan Bayülgen'e Ekinci, "Ben gidiyorum gerçekten" diye çıkıştı.
Bayülgen'in, "Lütfen otur" sözlerine rağmen Tuyğba Ekinci, "Birinciye böyle davranılmaz" diyerek stüdyoyu terketti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler