12 Şubat 2012 Pazar

Hepsi Grubu Röportajı Bölüm 2 ( DEVAMI)

29.01.2012 Tarihinde Hepsi grubu özel röportajını yayınlamıştık.Röportaj magazindunyası.com.tr de yayınlanmış, bizde bu röportajı sitemizde sizlerle paylaşmıştık.Röportajın devamı bugun yayınlandı.Devamını okumak için merak ettiklerinizi öğrenmek için yazımızı okumanız yeterli.

S.Ö – KENDİ MARKANIZI OLUŞTURMAYI DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ ?

EREN- Düşündük tabi.

CEMRE – Bizim bayağı geniş seçeneği olan koleksiyonumuz var. Şu an koleksiyonumuz da bulunan çanta, saat, silgi, kalem, vs.. gibi ürünler var.


EREN - Hala var mı ?

YASEMİN - Var

Cemre - Hala var mı bilmiyorum. Pek bir bağımız yok.

EREN – Birkaç sene yapıldı. Şimdi onlarla bağlantılı değiliz.

S.Ö - PARFÜM VEYA KIYAFET OLABİLİR, BUNLARLA İLGİLİ BİR DÜŞÜNCENİZ VEYA PLANINIZ VAR MI ?

EREN – Parfüm çok şeker olabilir. Hiç düşünmemiştik. Parfüm benim bazen aklıma geliyor. Hatta üst grup yapabiliriz. Basing üst grup benim aklıma geliyor, çünkü kendime aldığım üstleri keserim, yakasını boyarım, aldığım ürünü kendime göre bir şekle sokarım.

CEMRE – Benim elimden dikişi, nakış gibi her iş gelir. Böyle bir girişimde bulunsak ürünlerimi kendim yapmayı çok isterim. Mesela en son Klip’imiz de bütün kıyafetlerimizi kendimiz diktik.


YASEMİN – Evet Cemre’nin de dediği gibi Uğraş klibindeki herşeyi biz ellerimizle yaptık.

S.Ö –GÜLÇİN’İN TEKRAR GRUBA DAHİL OLMA DURUMU VAR MI ?

HEPSİ GRUBU – Onunla ilgili konuşmuyoruz.

S.Ö – BİRBİRİNİZİ KISKANIR MISINIZ ?

HEPSİ GRUBU- Öyle bir şey olsa şu duruma gelmiş olamazdık.

S.Ö –HAYATINIZDAKİ PLANLAR ARASINDA EVLİLİK VE ÇOCUK FİKRİ VAR MI?

EREN – Ben buna şöyle cevap vereceğim. Evlilik ya da çocuk tarafını geçiyorum. Benim hayatımda plan yapmak adına bir şey yok zaten plan yapana Allah gülermiş öyle bir laf var. Bence çok doğru bir laf, plan yapmak diye bir şey yok çünkü her an hayatın biz insanlara getirdikleri sürprizler ve yenilikler oluyor. Ben onlara çok açığım.


S.Ö –EREN SEN ANINI NASIL YAŞIYORSUN ?

EREN –Tabi ki kafamda geniş bir pencere var. Düşüncelerimin arasında bir fotoğraf var ilerisi için ama bu çok büyük bir plan değil. Resim de kesinlikle çocuklar da olacak. Ben çok çocuk istiyorum. Ama bu işler nasip kısmet’dir.

YASEMİN – Evlilik ve çocuğun acelesi yok illaki bir gün olur.

CEMRE – Benim düşüncelerimin arasında evlilik ve çocuk var. Ama acelesi yok diye düşünüyorum. Birde çok fena durum. Biz kendimizi idam ettirebilme açısından hem de sorun hallede bilme hayata yürütülme açısından kendimize çok ufak yaştan beri bakıyoruz. Herşeyin farkındayız.Hepimiz kendi
hayatımızı kendi başımıza idam ettiriyoruz. Evlenmek için çok aşık olmamız lazım. Evlilik kolay bir şey değil ben evlenip de sonradan boşanacak bir karaktere sahip değilim. Bunu yapmamak için elimden geleni yaparım. Olursa da olur Allah’ın bileceği iş.

EREN – Bende şuan için evlilik fikrine sıcak bakmıyorum.

S.Ö- DİYELİM ÇOK SEVDİĞİNİZ BİR İNSAN VAR, EVLİLİĞE DOĞRU ADIM ADIM İLERLİYORSUNUZ, EŞİNİZ GRUP DAN AYRILMANIZI İSTEDİ BIRAKIR MISINIZ ?

CEMRE – Bu soru çok geldi bize. Şöyle söyleyeyim bırakırım bırakmam diyemem. Muhtemelen benim evleneceğim insan bu tür saçma isteklerde bulunmaz. Böyle isteklerde bulunursa kendine getiririm . Canım isterse bırakırım canım istemezse bırakmam böyle hayat-i kararları kimseye danışacak değilim.

EREN – Şu gerçek ki ; Cemre de bende hakikatten çocuk istiyoruz. Bunu Yasemin için bu kadar net söyleyemiyorum. Çünkü o daha soğuk bakıyor bu fikre, biz ikimizde çocuk istiyoruz. Hayatımızda bir erkek olsun ve çocuklarımız olsun bol bol birlikte vakit geçirelim. Bu herkesin istediği bir şeydir sanırım.

CEMRE – Eren 5-10 tane çocuk yaparmışJ

YASEMİN – Bende çocuk istiyorum .Ama şimdilik uzağım bu fikre.

EREN – Hayatımıza çocuk girdiği zaman işimizden uzaklaşacak tipler değiliz. Ama bizler yoğun çalıştığımız için ileride hem bu tempo da çalışıp hem de çocuk yetiştirebilmek bizim için çok zor .

S.Ö – EREN HAYATINDA BİRİ VAR MI ?


EREN – Bir ilişkim var. Şu an çok yeni olduğu için öyle bir düşüncenin içinde değilim.

S.Ö – HAYRANLARINIZLA PAYLAŞICAK BİR SÜRPRİZİNİZ VARMI?

CEMRE – Onlar bizi o kadar sıkı takip ediyorlar ki en büyük sürprizleri yapacağımız zaman bile bizden önce öğreniyorlar. Dolayısıyla onlara bizim sürpriz yapmamız çok zor oluyor. Çünkü hayranlarımız bizi çok sıkı takip ediyorlar. Ben şuna çok rastladım twitter hayranlar hayırlı olsun diyorlar. Ne için hayırlı olsun diye aramızda konuşurken menajer’i arıyoruz. Herhalde öyle bir iş olacak gibi onlar bize sürpriz yaparsa yapıyoruz



S.Ö- SEVGİLİLER GÜNÜNDE PLANINIZ VAR MI?

CEMRE – Sevgililer günü çok anlamsız tamamen ticari olduğunu düşünüyorum.

ile ilgili bir sürü şey olsun görselkle ilgili

Bir sürü iş olsun ama sevgilim bana kalkıp da bugün bizim için çok özel bir gün demesin.Herkes öyle takılıyor umursamam

YASEMİN – Benim hayatım da biri varsa hiç bir zaman sevgililer gününde bir şey yapmamışımdır. Yapmak da istemem çünkü o gün onu yapmak zorunluluğu gibi bir şey var insanlar da. Bugün sevgilinle eğleneceksin, birbirinize hediye alacaksın bunlar bana göre değil. Cemrenin de söylediği gibi sevgililer günü tamamen ticareti olmuştur.

EREN – Ben aksine hiç beklenmedik gün ve saatte hediye vermeyi ve almayı çok severim.

S.Ö- EREN SEN SÜRPRİZLERİ SEVİYORSUN DEĞİL Mİ?

EREN – Evet seviyorum.

YASEMİN – Ben eğer birine bir şey almak istiyorsam bunun için özel bir gün olması gerekmiyor. Ben o gün içimden geldiyse alırım veririm o hediyeyi.

CEMRE – Benim gülesim gelir. Özel romantik bir yemek falan herkes aynı moda. Bir restaurant’a gidiyorsun herkes sevgilisiyle. Hepimiz aynı şeyi yapmaktayız bu da bana çok komik geliyor.

S.Ö- ESTETİĞE BAKIŞ AÇINIZ ?

CEMRE- Estetiğe açığız, karşı değiliz. İleride ihtiyaç duyduğumuz takdirde yaptırabiliriz.

EREN – Bence estetik teknolojinin nimeti. Hücreleri yeniliyorsun bunu kötü bir yanı yok diye düşünüyorum..

YASEMİN – Yüzümüz de daha da güzel şekile sokacaksa karşı değiliz. Yaşlanıyoruz bunu haricinde yer çekimi var. Onları hafif düzeltmek adına yaparız. Öyle hani kalın dudaklarımız kalın kaşlarımız olsun demiyoruz tabiki.

S.Ö VÜCUDUNUZ DA BEGENMEDİĞİNİZ BİR NOKTA VAR MI?

CEMRE – Yok ama olursa eğer yaptırırım hiç problem değil benim için.

S.Ö – BU SENE HÜRREM SULTAN’DAN SONRA DUDAKLAR MODA OLDU.SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ BU KONU HAKKINDA ?

CEMRE – Bana geçen gün yazmışlar. Dudaklarını yaptırdın mı diye dudağımı yaptırmadım.

S.Ö –BU KADAR YOGUN TEMPODA ÇALIŞIYORSUNUZ KENDİNİZE VAKİT AYIRABİLİYOR MUSUNUZ?

EREN – Eskiden çok yoğun çalışıyorduk o zaman cidden kendimize vakit ayıramıyorduk. Ama şuan da bu durum daha dengelendi eskisi gibi her yere koşturmuyoruz dolayısıyla hayatımızda önceliklerimiz var ve kendimize vakit ayırabiliyoruz.

S.Ö – KAFANIZI DAĞITMAK İÇİN NEREYE GİDERSİNİZ?

CEMRE – Eren bozcu adaya gider. Yasemin yurt dışına gider. Hatta Eren ve Yasemin sık sık yurt dışına seyahate giderler.

EREN – Bozcu adaya giderim. Ama kafama estiğinde koşullarda uygunsa her yere gidebilirim.

S.Ö YURT DIŞINDA NEREYE GİDİYORSUNUZ?

CEMRE – Neresi olursa. Genelde Barcelona’ya gidiyorlar.

S.Ö UZAK DOĞU’YA GİTTİNİZ Mİ?

YASEMİN – Bu seneye Uzak Doğu’ya gitmeye kararlıyım.

EREN- Kafamızda var oralar.

CEMRE – Eren Çin’e bir çok kez gitti.

YASEMİN - Tayland'a gideceksem ben mesela yanıma bir şey almadan giderim.Güzel oteller var. Rahat rahat kalıp istediğim yere gitmek isterim.

S.Ö – YASEMİN AKSESUARLAR’A MERAKIN VAR MI? KENDİN TASARLIYORMUSUN?

YASEMİN – Yeni bir şey tasarlıyorum o da bir anda oldu bakalım bir şeyler çizdim gelecek onları deniyorum. Küpe, kolye ve yüzükleri doğal malzemelerden yapıyorum.

S.Ö BUNU SATIŞA SUNUCAKMISIN?

YASEMİN – Tabi ki güzel olursa sunmayı düşünüyorum.

EREN- İlk denemeleri biz takacağız.

S.Ö -Son derece çok doğal,çok içten samimi kızlarsınız.Bu keyifli röportaj için hepinize çok teşekkür ederim.Yeni projelerinizde başarılarınızın devamını dilerim...

SAYGILARIMLA

SEVCAN ÖZTÜRK

Kaynak: http://www.magazindunyasi.com.tr/haber/256-roportaj-hepsi-grubu-ile-roportaj-part-2.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler