21 Mayıs 2012 Pazartesi

Grup Hepsi Neden Dağıldı

Hepsi Neden Dagıldı Grup Hepsi Niye Dağıldı detaylı Bilgi çin Tıkla Gel
grup hepsi  hepsi  hepsi gülçin  gülçin ayrılık  gülçin neden ayrıldı  g
Hepsi neden dağıldı?
20 Mart 2009 / 23:20
Ayrılık kararı herkesi şaşırttı..Gerçek dışı bir çok şey yazılıp söylendi..İşte Gülçin'in ağzından Hepsi Grubu'nun dağılma nedeni;

Paylaş:
Hepsi müzik grubundan evlendiği için ayrıldığı iddia edilen Gülçin Ergül, önceki gün Nişantaşı Sofa Otel'de hukuk danışmanıyla bir basın taplantısı düzenledi. Gruptan ayrılma nedeninin 2005 yılından beri parasını almaması olduğunu belirten Ergül, konuyla ilgili yasal işlem başlattığını söyledi.

Son dönemlerde çıkan haberlerden dolayı oldukça üzgün olduğunu ifade eden Gülçin, “Bahsi geçen açıklamaların hiç biri benim tarafımdan yapılmadı. Paylaşmadığım özel hayatım hakkında hiç kimsenin açıklama yapma yetkisi yok. Bu husus gerekli kişilere hukuksal yollardan da bildirildi. Özel hayatım hakkında açıklama yapmak zorunda olduğum içinde üzgünüm. Evlenmedim ve evlenmeyi de düşünmüyorum. Çünkü evlilik için yaşım daha çok küçük. Evlilik hazırlığımda yok. Benim erkek arkadaşım Dubai 'de yaşıyor ve bu yüzden dolayı da Dubai çok sık seyahat ettiğim bir yer. Grubu aşk için terk ettiğim yazıldı ama bunlar doğru değil. Gruptan ayrılmam ile ilgili olarak özel hayatımın hiçbir ilgisi yok ” dedi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler