4 Mayıs 2012 Cuma

Hepsi Grubunda En Güzel Kim ??

 Hepsinin Grup Hepsi Nde En güzel Kim Cemre Mi Yasemin Mi Erenmi Güçlinmi Hangisini Çok Seviyosunuz Yorumlarını Görelim                                                     Eren:Yook o kadar da 
Yasemin:Ama şunu söyliyelim cemrenin ismi gerçek 
Cemre:Sussana kız 
Gülçin:Evet yalanmı 
Gülçin:Kısaca bir ipucu verelim yani cemrenin ismi cemre ama ernein dğeil mesela gerçek isimlerimize uydurduk desek yalan olmaz yani
Yasemin:Evet yani kısaca öyle..
H.g: Devam ediyorum o zaman duyduğuma göre erenin çok mutlu yaşadığı bir sevgilisi varmış.
Eren: Sinirlenmeye başlıyorum özel hayatımda seni ilgilendirmez
Cemre:Yoğun tepki verme canım
H.g:Takma adlarınız varmış
Yasemin: Benim Yoshy Yani yaseminden çok yoshy diyorlar ama seviyorum ne biliyim yani
Eren:Evet eroş diyorlar bana 
Gülçin:Ceren haklı..
Cemre:İsmini verdin cerenin 
Eren:Magazinciler yazmaz değilmi..
H.g: Bunu geçelim diğer sorum r&b müzik yapıp rb dans ediyormuşsunuz
Gülçin:Bu ruhumuzda var bizim kısacası
Yasemin:Anlattı işte gülçin herşeyi
H.g : Gülçin duyduğuma gibi çok değişmişsin eskiden ötürü neden
Gülçin:Rockcı olmamla alakalı yani bilmiyorum ruhum değişdi birden işte değişik biriyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler