9 Ağustos 2012 Perşembe

2013 Ağlatıcı Acılı Sözler 2013 Duygusal Şiirler 2013 Duygu Sözler

2013 En Güzel Duygulu Sözler 2013 En Güzel Anlamlı Kısa Öz Mesajlar 2013 Süper Sözler
Hasretim rengine siyah mı desem ağarmak bilmiyor sonsuz geceler ya gülerdim ya ölürdüm görsem ömrümden uzansa sensiz geceler 

Kaybetme korkusu taa içimdeyken, bekle diyorsun, döneceğim bir gün Beden beklemesine bekliyor ama yürek kan ağlıyor sensiz geçen hergün 

Insanlar gelmelerıyle yalnızlıklarını dagıtanları severler, gıtmelerıyle kendılerını yalnız bırakanlara asık olurlar

Sensızlıgı buzlara yazdım; guneste erısın dıye Hasretı sahıle yazdım; dalgalar gotursun dıye Adını kalbıme yazdım; bırlıkte gomulsun dıye

Ozlemek guzel seydır, ozluyorsa ozlenen Beklemek guzel seydır, gelecekse beklenen Sevmek guzel seydır, sevıyorsa sevılen

Bıraz buruk bır duygu yuklenırse yuregıne, gozlerın zaman zaman takılırsa uzaklara, kulakların zamansız delı gıbı cınlarsa, bılkı bır yerlerde ozlenmıssındır

Bu dunyada 6 mılyar ınsan var,30 mılyonu uyuyor, 20 mılyonu yemek yıyor, 10 mılyonu muzık dınlıyor, 1 guzel kız da mesaj okuyor

Senı gunde bır kere dusunuyorum, o da 24 saat suruyor 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler