9 Ağustos 2012 Perşembe

2013 Kibar Sözler 2013 Sıcak Sözler 2013 Tatlı Sözler 2013

2013 Yalan Sözler 2013 Yabancı Sözler 2013 Yaralı Sözler 2013 Yakıcı Mesajlar 2013 Üzünü Sözler 2013 Zalim Sözler 2014 Yılbaşı Mesajları 2013 Sevimli Sözler 
Sevimli Sözler
2013 Sevimli Sözler, Kısa Sevimli Sözler, Anlamlı Sevimli Sözler, Özlü Sevimli Sözler, Sevgiliye Sevimli Sözler
Sensiz Kalıcağıma Yunanlılarla Bir Arada Yaşarım Aşkım…… icon biggrin Sevimli Sözler
Seni Okadar Çok Seviyorumki Aldığım Nefes Tanelerinde Seni Nekadar Çok Sevdiğimi Öğretiyorum Hücrelerime…….
Aşk Güzeli Sevmek Değil Aşk Sevdiğini Sevginle Güzelleştirmektir…..
Ben Güzele Güzel Derim Güzeli Anası Doğurmuşsa…… icon biggrin Sevimli Sözler
SeninLe 1 gün değiL 1 ömür değiL 1 Kuşak Değil 1 Asır Değil 1 Ben oLmak istiyorum…… icon smile Sevimli Sözler
Sevimli oLduğun Kadarda Güzelsin Bunu biLiyormusun? biLmiyorsan SöööLiyim Seni Çok Beğeniyorum…….. .)
SevginLe Dogdum Aşkınla Büyüdüm Bebeim Şimdi Seninle Yaşlanıyorum ve Ancak Seninle öLürüm Bunu UNutma Gülüm……..
Sana Kendimi Hediye ediyorum Çünki Bedenimin içinde Sen Varsın Aşkın Sevgin Var Birtanem…             
Sevgiliye Acı Sözler
Sevgiliye Acı Sözler,Sevgiliye Acı Sözler kısa,Sevgiliye Acı Sözler şiir,Sevgiliye Acı Sözler facebook,Sevgiliye Acı Sözler 2012
sensiz geçen her günüm acımasız katillerin karanlık zindanlarda çektiği işkencelerden deha çok koydu bu bedene stresle bunalımlarla koşarak gittiğim bu tozlu topraklı yollar bir türlü seni bana vermedi bu anlamsızlıklar, senin de bildiğin gibi eğert suçum sevmekse adıda ölmekse bırakın cezam bebek yüzlü sevdiğimin göz bebeklerinde boğularak ölmek olsun……
üzüm gözlüm üzüm gözlerindir bana hayat veren şimdi yoksun ben yaşayan bir ölüyüm

hayat istedigi kadar acımasız olsun sen varken ben acı çekmeye razıyım……..
gitmek isteyen bırak gitsin eğer birgün dönmek isterse izin ver ne kaybettiğini görsün
ben ADANA nın gerılım sacan sokoklarında yazı yazmayı kalem tutmayı ask yasamayı bılmezken adam seçmeyi sallama cekmeyı alayına laf atmayı ogrendım dedım ya bu alemde kral tanımam ADANALI SERSERI FIRAT
BEN SENİ GÜZELSİN DİYE DEĞİL BENİMSİN DİYE SEVİYORUM
sana verdigim degeri bir güle verseydim gül dört Mevsim acardi (adi…..
Ask bittikten snra arkadas kalalim dediler gule baska isim versen degisik kokar mi……
Hayat yokuşunu tırmanırken, karşılaştığınız insanlara iyi davranın çünkü inişte yine onlarla karşılaşacaksınız…..!!!
SeNı sEwIyOrUm DıYeN sOzLeRe dEgIl SeNıN IcIn GoZlErE INANN…!!!!!1
GECENİN SESSİZLİGİNİ DİNLE İÇİNDE BENİ BULACAKSIN KARANLIGA BAK YÜZÜMÜ GÖRECEKSİN ELİNİ KALBİNE KOY ÖPÜLECEKSİN :d sen benim başıma gelen en güzel şeysin…….))))                  (2013 Yalan mesajlar,Sevgiliye Yalan sözler,Komik Yalanlar,arkadaşa yalan mesajlar,Facebook yalan sözler
Seni 24 Saat Düşünüyorum. abartılı bir yalan ahahaha icon biggrin Yalan Sözler
Siz de buna “hiç önemli değil Hatice hanım teyze, benim için bir zevkti” diye cevap verin. Dikkat : Yaşlı teyzeler repliklerini çocuklardan daha çabuk unuturlar ve iyiliklerinin karşılığını ödemekte (bir ay boyunca kalp ilaçlarını almak gibi) zorlanabilirsiniz.
Sensiz Zaman geçmiyor Zaman geçsede Sensiz hayat çekilmiyor ( Klasik Yalan )
Sokak çocukları Derneği için aldığınız kartpostalladan bir kısmını ona hediye edin; içi merhametle dolsun.
Yalan mesajlar,Sevgiliye Yalan sözler,Komik Yalanlar,arkadaşa yalan mesajlar,Facebook yalan sözler
Aşkım Sen OLmayınca hiçbirşeyden Zevk Alamıyorum Yasamak Anlamsız Sen Olmayınca yanımda ( Hafif inandırıcı Yalan icon smile Yalan Sözler ))
Telesekreterinizin Sabancı üniversitesi’ nden gelen bir telefon cevap vermesine izin verin. Bu sefer ayarladığınız arkadaşınızın telefonunu açmaıyn ve “merhaba, ben Sevgi Hızlıdil, geçtigimiz hafta üniversitemizin geliştirme fonu için yaptığınız yüklü miktarda yardım için kendim ve şirketim adına size teşekkür edecektim” tarzındaki konuşmaıy hatunun dinlemesini saglaıyn.
Lise basketbol takımında iken çekilmiş bir takım fotografının altına el yazınızı degiştirerek “en iyi oyuncumuz Kemal’e” diye yazarak ortalık yere bırakın.
Sensizlik Bitirir Beni Kendimi Keserim öLdürürüm Senin için Yemezzz icon biggrin Yalan Sözler yalan
Ne kadar tatlı bir herif oldugunuzu kanıtlayabilmek için her türlü illegal faaliyette boy gosterin. beyaz yalanlar
Askerliğim Süresince Hiç Dayak yemedim ( Alayı Yalan icon biggrin Yalan Sözler askere giden dayak yer elbet icon biggrin Yalan Sözler
Yan komşunuz yaşlı bir teyze olsun. Onunla eve geldiğiniz gece teyze kapısını aralayarak “ıyi akşamlar Kemal bey oğlum. Sabah o kadar acelen vardı ki bana kalp ilaçlarımı aldıgın için sana tesekkür edemedim ” desin.
Memeleketin Bütün Kızları bana hastaydı Zamanında basit yalanlardan birtanesi icon smile Yalan Sözler
Bir arkadaşınızı ayarlayıp hatunla tam iş üzerindeyken telefon etmesini sağlaıyn. Telefonu açarak “Haıyr anneciğim, şimdi gelemeyeceğim, arkadaşım (hatunun adı) burada ve biz yemek yiyoruz” deyin. Böylece o an artık ailenizin onu arkadaş olarak gördüğü ve ona karşı sempati duyduğu hissini verin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptğınız için Teşekürler